April Skrevet 19. januar 2006 #1181 Del Skrevet 19. januar 2006 Det skjønner jeg veldig godt Ha en fin dag og nyt tiden mens tulla sover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1182 Del Skrevet 19. januar 2006 Ja har helt glemt å legge ut bilder Charmina... Så da prøver jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1183 Del Skrevet 19. januar 2006 Her er julebilde fra julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1184 Del Skrevet 19. januar 2006 1. juledag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2006 #1185 Del Skrevet 19. januar 2006 Åhhh så nydelig hun er Glossy! Også så skjønn med en liten hårpynt oppi håret! Martine har nok for lite hår ennå hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. januar 2006 #1186 Del Skrevet 19. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #1187 Del Skrevet 20. januar 2006 Endelig fredag og fri!!!! Men en herlig fredag. Full i energi og er nesten ferdig med hele huset allerede. Lillemor sov lenge i dag og det var deilig. Da fikk mor og sove I dag er det kino og skikkelig jente kveld med min svigerinne... Gleder meg. Vi skal ut å spise god mat før vi skal se en skikkelig jentefilm og kjøpe masse snop Har vært flink å holde meg unna søtsaker hele uken, så i dag er det lov. Men har litt igjen før jeg er ferdig... Snakkes! Ha en super fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. januar 2006 #1188 Del Skrevet 20. januar 2006 Så nydelig jenta di er Glossy! Hun har blitt så stor! Hvem ligner hun mest på av dere to? Kos deg med jentekveld og ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #1189 Del Skrevet 20. januar 2006 La Taraviata; Hun ligner vel mest på pappaen sin enda, men tror hun kommer litt over til meg. Er iallefall det jeg hører. Er ikke så flink å se det selv.... Da er jeg klar for skikkelig jentekveld. Vi skal spise kinamat og skikkelig kose oss. Marthe skal være med moffen og tanten ut å spise og. Så her blir det kos for alle sammen. Er det fredag så er det fredag Bare mannen som må jobbe - stakkars. Men sånn er det når en skal bygge hus. Da må en trå litt ekstra til i helgene. God fredag til alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. januar 2006 #1190 Del Skrevet 20. januar 2006 Kos deg masse i kveld og ha en alletiders helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. januar 2006 #1191 Del Skrevet 20. januar 2006 Kose deg i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 20. januar 2006 #1192 Del Skrevet 20. januar 2006 Så nydelig marthe er, og så stor jente hun har blitt da Alldeles nydelig SIkkert kjempe koselig med en jentekveld da..... Godt å komme seg litt ut Ha em kjempe fin kveld Glossy og resten av helgen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #1193 Del Skrevet 21. januar 2006 Hadde en super jentekveld i går!!!! Vi spise god midddag, belgiskevaffler til dessert og så var det kino. En skikkelig koselig jente film. Lo masse. Ryktet går het den. Verdt å se for oss jenter I dag har det vært jobb igjen. Full trøkk i hele dag. Godt sliten da jeg kom hjem ja. Så sliten at jeg ikke orket lage noe mat. Mannen måtte ut å kjøpe, men jammen var det godt det og! Så nå ligger vi på hver vår sofa å skal se Gullruten. Egentlig klar for sengen jeg da, men skal nå holde ut litt til. Men så er svigers på fest og de skal hentes halv to i natt, men tror det må bli mannen som tar den jobben. I morgen er det middag hos svigers før det er jobb igjen. Svigermor fyller snart år så da har vi årlig middagsbesøk. Koselig det! Men nå er det Gullfisken!! Snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. januar 2006 #1194 Del Skrevet 21. januar 2006 Kos dere resten av kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1195 Del Skrevet 22. januar 2006 Søndagsmorgen og deilig frokost. Har sover godt i natt, og våknet til deilig frokost som mannen hadde laget. Er så deilig med slike morgenstunder..... Lillemor er våken som vanlig og farter rundt på gulvet som en turbo. Roter ut alle lekene sine og skulle helst hatt fingrene i alt som står på stuebordet. Mennen har visst fått ånden over seg. I går kom jeg hjem til ryddig hus, men stearinlys tent, vaskemaskin satt på og så gikk han ut for å handle. I dag var det ferdig frokost, og nå vasker han enda mer klær. Helt topp for min del. Nyter det så lenge det varer I dag er det middag hos svigers, og de er litt gammeldag og spiser middag i to tiden. Så får hive meg rundt å hjelpe til jeg og! Ha en super søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. januar 2006 #1196 Del Skrevet 22. januar 2006 Så flink mannen din er! Kjører klesvask uoppfordret og alt! Skulle ønske det var det vanlige her i huset også... Kos dere i middag hos svigers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1197 Del Skrevet 22. januar 2006 Så flink mannen din er! Kjører klesvask uoppfordret og alt! Skulle ønske det var det vanlige her i huset også... Kos dere i middag hos svigers! ← Ja ingen skal si at det er VANLIG her i huset. Er vel heller svært lite vanlig Tror han ha spist noe som han ikke tåler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 22. januar 2006 #1198 Del Skrevet 22. januar 2006 Så snill mann du har da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1199 Del Skrevet 23. januar 2006 Huff huff, lang kveld i går... Var ikke hjemme før halv ett. Og synes det er lenge med tankt på at jeg sover vanligvis på den tiden Så i dag er det påann igjen. Skal snat på jobb så middagen står på kok. Lillemor fant ut at hun ville sove i hele 23 minutter så da blir det ikke mye tid til å få gjort ting. Da får mannen ta seg av det seinere Men nå venter middagen.... Ha en super mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 23. januar 2006 #1200 Del Skrevet 23. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg