Glossy Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #1141 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja da må jeg si GODT ÅR TIL DERE ALLE!!! Vi er i 2006 allerede og året byr på mange spennende utfordringer - får vi håpe Vi feiret dagen stille og rolig med god mat og drikke. Spillte spill som min bror fikk til jul og sendte opp de få rakettene vi hadde. Liker best å se på andre sine jeg da Lillemor sovnet i halv ni tiden og sov til ni i dag. Hun våknet ikke en gang. Like greit!! I dag har vi bare slappet av, ryddet litt hus og vært på middag hos svigers. Helt topp. Nå skal jeg bare vaske litt mer klær så er det sofa kveld resten. Huff huff - i morgen begynner jeg på min gamle jobb igjen. Er ikke litt inspirert, men sånn er livet. Kjedelig når jeg ikke en gang har et snev av motivasjon etter et helt år. Hadde vært så mye bedre om miljøet der nede var bedre. Var veldig godt en stund, men nå er det en del folk som har tatt sjefsroller der nede. Men, men jeg får vel holde ut. Er en overgang som min søster sier! Og ja, det er det jo. Nei arbeidet kaller - ha en super søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. januar 2006 #1142 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei vennen! Saknar deg, eg. Blir jo spanande å koma i gong igjen då. Og herleg å vera heime att, tenkjer eg. Sikkert litt rart at nokon av kollegaene plutseleg står som mellomleiarar, men eg er eining med systra di at det nok er ein overgang. Eg syns eg såg namnet mitt på vaktlista då eg var innom sist, men det kan jo vera at det er ei anna med same namnet... Skal ringja "sjefen sjøl" i dag, tenkjer eg, så finn eg nok ut av det. Ha ein super dag på jobben då, og ta vare på deg sjøl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. januar 2006 #1143 Del Skrevet 2. januar 2006 Innom og leser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #1144 Del Skrevet 2. januar 2006 Ja da har eg hatt min første arbeidsdag og det gikk over all forventing. Var litt stress å komme inn i alt igjen, men det gikk. Veldig mye folk i dag så jeg løp vel egentlig fra jeg kom til jeg gikk hjem. Og det kjenner jeg på helsa. Det er nok ikke slik alle dagen og det er bra. Mannen er på kino i kveld så svigers har vært litt barnevakt. Men var ikke mange timene mellom han gikk og jeg kom så da er det ikke så synd i de Har vært en runde på salg i dag og, men fant fint lite. Men da jeg kom hjem hadde svigermor vært på salg og funnet en flott jakke til Marthe. Så da var jo den saken greit. Gikk mest på salg for å finne jakke så da passet det veldig fint Er vel på tide å legge seg etter hvert. Fullt program i morgen før jeg skal på jobb igjen! Natta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. januar 2006 #1145 Del Skrevet 2. januar 2006 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. januar 2006 #1146 Del Skrevet 2. januar 2006 Heisann! Så bra at første jobbedag gikk fint! Skal Marthe begynne i barnehage nå? Eller er det kanskje litt tidlig? Lykke til videre i uka med jobbing og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #1147 Del Skrevet 3. januar 2006 Ingenting er som en runde på Henne og Maurits når den nye katalogen er kommet Det gjør liksom dagen!!! Lillemor sover og jeg sitter med dataen på fanget å bestiller klær.Masse fint denne gangen, men det er det jo alltid skal på jobb i dag og så det er vel på tide å virke snart. Skulle vært en tur på Lagunen å sett om de hadde noen gode tilbud, men vi får se. Lillemor skal være med tanta si i dag, og det er stor stas. Vi skal begge overnatte hos min mor siden jeg har tidligvakt i morgen. Gidder ikke reise hjem halv elleve for å være på jobb igjen tildlig i morgen. Helt topp å overnatte! La Traviata; Marthe skal ikke i barnehage enda. Har søkt, men er vel en god stund til hun får begynne. Har vel tenkt å ha henne hjemme en stund til siden mannen jobber om dagen og jeg om kvelden. Men vi får se hvor langt det går! Nei er vel på tide å hive seg rundt! Ha en super tirsdag. Jeg går desverre glipp av fruene i dag og det er SÅ tragisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. januar 2006 #1148 Del Skrevet 3. januar 2006 Ny katalog? Yay! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. januar 2006 #1149 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei vennen min, og et riktig godt nyttår til deg og dine. Var rolig feiring av det nye året her også. Martine er godt forkjølet, Henrik har spydd i hele natt og selv er jeg ikke mer enn kommet meg på beina igjen. Slitsom start på det nye året, men jeg skal ikke klage da. Det er jo sånt som går over! Ute plasker regnet ned, ser ut som det er slutt på det fine været for en stund ja! Dumt at du går glipp av fruene da - er det ingen som kan ta det opp for deg? Gi gullungen en god klem fra meg! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 4. januar 2006 #1150 Del Skrevet 4. januar 2006 Innom for å ønske deg et godt nyttår vennen! Håper året blir fint for deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. januar 2006 #1151 Del Skrevet 5. januar 2006 Riktig godt nytt år! Jeg elsker når salget starter.. Jeg kan gå i timesvis og bare kikke! Shoppoholiker jeg? Neeeiiidaaa... Fant ut at det bare er 11uker igjen til jeg egentlig skal begynne å jobbe Vil være hjemme lenger jeg Men jeg vet jo ikke helt hva som skjer enda da, men tilbake til jobb må jeg vel.. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #1152 Del Skrevet 6. januar 2006 Da er det blitt fredag og atter en uke er snart over. Jammen er det hardt å begynne å jobbe igjen Er veldig glad jeg har fri i dag ja. Har arbeidshelg, men det er ikke så gale siden jeg har fri i dag. Så i dag skal jeg vaske hus og prøve å få handlet litt matvarer. Er helt skrapt i huset. Mannen er på jobb om dagen og jeg om kvelden. Og om kvelden er mannen ute å jobber på tomten, de dagene vi har barnevakt, så det går i ett her. Men vi er innstilt på å ha det slik en stund frem til vi får opp det huset. Og jeg er SÅ klar for hus, så da er det bare å stå på. Var en tur på salg her om dagen og fant med en fin genser. Men hadde så liten tid at jeg har lyst på en tur til.... Må se om jeg ikke får tid til det og. Får besøk av hele familien i kveld som skal overnatte så da må jeg lage litt klart her og. Men jeg er jo tidlig oppe så da får jeg mer ut av dagen Gulv vasken står for tur!! Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. januar 2006 #1153 Del Skrevet 6. januar 2006 Bare innom med et hei og en klem. Formen er heller dårlig! Ha en god helg vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. januar 2006 #1154 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei vennen min! Å så spennende det blir med det huset da! Heldige dere! Her er det lite nytt! Formen er dårlig ennå så det blir ikke de store sprellene heller. Ikke har jeg fått vært på salg engang! Men i går var jeg på vannet her nede og gikk på skøyter med mann og barn! Jammen en rar følelse. Har jo ikke gått på slikt på over 25 år Ha en stråååålende dag vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. januar 2006 #1155 Del Skrevet 9. januar 2006 Lykke til med husbyggingen, det høres slitsomt ut men resultatet blir nok helt topp tenker jeg! Ha det fint så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. januar 2006 Forfatter #1156 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei alle sammen!! Ikke mye jeg er her om dagen, men titter innom av og til. Dagene går i ett. Om dagen er jeg med lillemor og om kvelden er jeg på jobb. Slik går det hele uken, og i tillegg jobber jeg annen hver helg. Så da er det ikke så mye igjen. I tillegg til dette har jeg nå fått en annen diagnose på sykdommen min enn den jeg først fikk. Det viser seg nå at det ikke er leddgikt, men at det er en beinvevssykdom ved navn SLE. Har lest en del om den, men jeg venter enda på innkallelse til Haukeland. Og det lar vente på seg. Veldig irritrende, men sånn er helse norge. Er veldig spent på det å få flere barn, så jeg gleder meg til å komme til. Håper de kan svare meg på alle spørsmålene som jeg har. Kommer tilbake med info når jeg vet noe mer Håper dere alle har det bra, og skal prøve å ta turen igjennom alle dagbøkene i løpet av kvelden!!! til dere alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. januar 2006 #1157 Del Skrevet 11. januar 2006 Håper at det lar seg gjøre med flere barn for dere. Jeg vet at det er ønsker om flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. januar 2006 #1158 Del Skrevet 11. januar 2006 Koseleg å snakka med deg på msn i dag, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1159 Del Skrevet 13. januar 2006 ENDELIG fri helg!!! Alt er duket og klart for en skikkelig Idol kveld med pitabrød. Helt kanon!!! Ikke det at Idol er det beste programmet, men synes det er artig å se på. Iallefall i forhold til Hotell Cæsar som har tatt heeeelt av! Er rett og slett glad jeg jobber kveldsvakter Men siden jeg har fri hver fredag så får jeg se Idol hver gang. Jippi Har i dag fått et tilbud på et kjempe fint kjøkken. Vet vi ikke har råd til det, men er jo gøy å se alikevell. De hadde liksom ALT det jeg ville ha. Og i de fargene.... Skal få se på ferdig tegning i morgen eller over helgen. Stor gleder meg! Men nå må jeg gjøre klart til Idol. Snakkes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1160 Del Skrevet 13. januar 2006 Åhhh, halve programet gikk jo vekk i tilbakebilkk.... Kjedelig!!! Men pitabrødene var veldig god. Nå nyter jeg videre fredagen med en øl i sofaen. heeelt topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg