Glossy Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1121 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei hei alle sammen!!! Lenge siden jeg har vært å oppdatert her inne nå, men ting har vært SÅ hektisk og er enda Men i dag fikk jeg juleferie etter en hektisk jobb uke. Unger som er i feriemodus er og blir vanskelige. Har bare vært dill og dall på skolen i en hel uke. Og det tar jammen på. Når er jeg flyttet til Bergen igjen og holder på å finne plass til alle tingene mine. Ikke så lett, men fordelen er at jeg får ryddet en del. I dag ble det ryddet i både bod og kles skap. Deilig det da. Men det flyter enda her. Er litt stress her fordi julegavene er enda ikke i boks. Og INGEN er pakket inn enda GIkk jo opp for meg i dag at ikke alle som skal få gave bor i Bergen. Så da fikk jeg et problem med en gang. Hver jul er jeg tidlig ute, men denne julen holdt ikke tidsplanen nei. Men er ikke jul heeeelt enda da I morgen er det frisør, husvask, pakke innkjøp og innpakking som står for tur. Har ikke vært til frisør på en evighet så det skal bli deilig. Vet ikke helt hvordan jeg skal ha det enda, for er vel egentlig fornøyd med klippen som jeg har. Får høre med damen i morgen hva hun sier. De kan dette her så myyye bedre enn meg. I dag har vi vært på helse stasjonen med tullemor. Hun vokser og vokser. I dag var hun 8100 tung og 72,5 cm lang. så hun er så stor atte. Jobber hardt for tiden med å utforske alt rundt seg. River ut av skap og skuffer og strever seg fra det ene til det andre. Er så gøy nå som hun virkelig vokser til. Hun skal til mormor på besøk i morgen da jeg skal til frisør, og du kan tenke deg mormor gleder seg. Jeg måtte baaaare ta meg god tid til å gjøre meg ferdig i byen før jeg kom å hentet henne. det gikk veldig bra! ER jo så koselig og. For da føler jeg at jeg virkelig KAN gjøre det. Deilig å få handlet litt uten barn og. Men nå tror jeg at jeg skal ta kveld her. Tidlig opp i morgen da jeg har tidlig frisør time! Håper jeg rekker innom her før den store dagen, men hvis ikke: MASSE GOD JUL TIL ALLE SAMMEN!!!! OG HÅPER VIRKELIG NISSEN KOMMER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1122 Del Skrevet 21. desember 2005 Linn3c; nei det var ikke venninne M som fikk to blå Men jeg håper det og skjer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 22. desember 2005 #1123 Del Skrevet 22. desember 2005 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 23. desember 2005 #1124 Del Skrevet 23. desember 2005 GOD JUL TIL DEG OG DINE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. desember 2005 #1125 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker dere en riktig god jul, Glossy!! Victoria er litt tyngre enn Marthe, men kortere.. Liten og rund med andre ord. Eller forresten, hun er egentlig ikke det heller! Kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #1126 Del Skrevet 23. desember 2005 Ja, DA er jeg klar til å ta jul. Nå er jeg endelig ferdig med alt. Huset er vasket, julesokkene er klare og alle gavene er pakket inn. Det tar tid, men veldig greit å være ferdig så tidlig. Venter på mannen som kun har halv dag i dag. Deilig å få litt tid sammen før jul og. I dag skal vi opp til min mor på julebesøk. Det er tradisjon for å oss å være der om kvelden, der vi spiser god mat og ser Hovmesteren Så skal vi sover der til i morgen. orker ikke stresse oss hjem igjen når vi alikevell skal spise grøten der og. Så er det kirker før vi skal videre til mine svigerforeldre å feire julen. Min mor skal i år være med og, så det blir ekstra koselig. Første julen med Marthe Og det er ikke så vanskelig å se under treet nei. Det er så mye pakker der at vi kommer til å bli sittende leeeenge i morgen! Men kjempe koselig det. VIL ØNSKE DERE ALLE EN RIKTIG GOD JUL!!!! Håper dere får en super feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #1127 Del Skrevet 23. desember 2005 tusen takk for alle julehilsner!!!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 23. desember 2005 #1128 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2005 #1129 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Ønsker deg og resten av Glossyfamilien en riktig god jul og et godt nytt år! Endret 23. desember 2005 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. desember 2005 #1130 Del Skrevet 24. desember 2005 En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse God jul helt fra nordnorge Kanskje kommer nissen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 #1131 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. desember 2005 #1132 Del Skrevet 26. desember 2005 Gledeleg jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. desember 2005 #1133 Del Skrevet 26. desember 2005 Hei vennen Håper dere hadde det trivelig på julekvelden. Og jeg tenker det var ei lita jente som fikk masse pakker? Vi nyter late dager og masse deilig mat!Og begge ungene tror jeg koser seg veldig nå når både mamma og pappa er hjemme. Ha en fin romjul. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. desember 2005 #1134 Del Skrevet 28. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. desember 2005 #1135 Del Skrevet 29. desember 2005 Kort til deg på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. desember 2005 #1136 Del Skrevet 30. desember 2005 Ja, då byrjar det vel å bli på tide å ynskje alle mine søte, snille og gode KG-vener: Eit Riktig Godt Nytt År fylt til randa med alt det gode du måtte ynskje deg! Takk for eit supert år, eg gler meg masse til å tilbringe meir tid saman med dykk alle i 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #1137 Del Skrevet 31. desember 2005 Åhhh jeg har hatt en fantastisk romjul. Bare slappet masse av og spist mye god mat. Veldig koselig å feire Marthes første jul og det var ingen tvil om hvem som fikk mest gaver under treet nei Vi pakket opp for henne, for hun var mest intresert i båndet rundt. Vi bare stablet alle tingene hjemme før vi satte kursen mot Sogn. Her har vi vært til i dag. Kjempe koselig. Vært på gå tur, fiske tur, sett film, vært på fest osv. Helt topp. I dag er det til Bergen igjen hvor vi skal feire nyttår hos min mor. Koselig det. Skikkelig familie samling med hele gjengen, utenom en bror som er i Thailand (heldiggrisen!) ØNSKER DERE ALLE ET RIKTIG GODT NYTT ÅR!!! MÅTTE DET NYE ÅRET BRINGE DERE MASSE GODT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. desember 2005 #1138 Del Skrevet 31. desember 2005 Godt nyttår, Glossy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. desember 2005 #1139 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg vil ønske deg og dine et kjempeflott nytt år i 2006!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 31. desember 2005 #1140 Del Skrevet 31. desember 2005 Happy New Year! Håper du får en flott kveld, og at år 2006 blir alt du har drømt om! Jeg skal danse meg inn i det nye året! :-D Håper det blir mange av de gode øyeblikkene, og at det blir fler smil enn tårer! Mange klemmer fra Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg