Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Oj det blir spennende på torsdag da på kontroll. KAn nesten ikke vente med å høre jeg!

Bare en kjapp tur innom for nå baker jeg masse mens ungene sover søtt!

Klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tell me! Hva skjedd på AMY! Fikk ikke se  :grine:

IkKE JEG HELLER :grine:

Hva er det med NRK som MÅÅÅÅ sende sånne teite debatt program som pappaen min absolutt må se samtidig som jeg vil se Amy??????

Irriterende :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det onsdagskveld og jeg er spent på morra dagen. Har fått min svigerinne på besøk som skal være med meg i morgen. Snille jente :hjerte:

Vet ikke helt hvilke svar jeg vil ha og ikke, men er spent på hvorfor de skal ta røntgen av hjerte og lunge. Men får vel svar i morra.....

Skal prøve å komme med en oppdatering i morgen kveld!!

Ønsk meg lykke til da jenter.......

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å vennen min nå er jeg så utrolig spent!Nå må du komme og oppdatere oss snart!

Å du, om du vil h resyme på Amy bare gi et ord :ler:

Ønsker deg en fin lørdag vennen.

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg tid til å komme med en oppdatering. Torsdagen gikk veldig fint. Har ikke helt klart å bestemme meg om det var gode eller dårlige nyheter enda :ler:

Men jeg kom iallefall på sykehuset og der tok de røntgen av hjerte/lunge. Var litt spent på hvorfor de skulle gjøre dette, men det var kun fordi det var prosedyre. Slik at de eventuellt kunne ta nytt bilde seinere og da se om medikamentene hadde satt spor.

så var det blodprøve taking og så inn til legen.

Han kunne fortelle ha de hadde lurt på en annen diagnose enn leddgikt. Prøvene hadde slått ut på revmatisk, men de lurte på om jeg hadde fått noe som da kallte beinvevs sykdom.

Han ville ikke si så mye fordi de blodprøvene jeg tok den dagen hadde masse å si på den endelige diagnosen. Så jeg ble vel egentlig ikke så klok.

Han ville ha meg på nye tabeletter og ville muligens ta meg av cellegiften på sikt. Men dette ville han se ann en stund enda. Så da fikk jeg bare enda flere piller å spise hver dag! Er ikke så begeistret, men sånn er vel livet.

Jeg sa at jeg hadde lyst å prøve å få flere barn nå, men han mente jeg måtte vente en stund til. Dette fordi tabelettene skulle få virke slik at vi såg hvordan de virket på meg. Så da er det vel bare å smøre seg med tolmodighet. Synes jo det var litt dumt da siden Marthe nå snart er ett år, og det tar litt tid å få en til. Hadde jo lyst å ha 2 år mellom de. Men vi får bare se det ann.

Siden jeg nå flytter til Bergen igjen skal jeg overføres til Haukeland. Så da skal jeg inn på kontroll der snart og. Så får jeg se hva de sier om ting og tang.

Fredag reiste jeg til Bergen igjen og fikk handlet litt. Lørdag vasket jeg hus for alle penga. Fikk gjort masse, og endelig laget litt jul i huset. I dag er det søndag og søndagsåpent. Burde vel gått ut å fått gjort litt, men det er jo litt tiltak på en søndag da..... Men vi har masse gaver igjen så da føler jeg at jeg må ;)

Ha en super søndag alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhh nå ringte nettopp en venninne som kunne fortelle at hun hadde fått to blå streker!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det er så fantastisk gøy!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå ligger jeg på sofaen og spiser snop. Skikkelig usunt, men sånn er nå en gang noen søndager :ler:

Ser på Nobel konserten og det er faktisk ganske så bra.

Fikk handla en del julegaver i dag - heldigvis. Har en del igjen, men skal til byen i morgen å handle litt. Håper på å få gjort meg ferdig da.

Så er det opp igjen til Sogn for siste inspurt før jul. Masse artige ting på skolen nå, så dagene fyker avgårde. Skal heldigvis ha med meg Marthe neste uken så da slipper det å bli en utolmodig uke ;)

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er som handler til jul. Har ikke begynt enda jeg. Skal begynne så smått på torsdag, hvis jeg ikke skal ha eksamen da. (Muntlig matte. :forvirret: ) Slipper jeg, blir det noen timer shopping med en veninne, og så bærer det avsted på Gilde for å hjelpe til i julestria der. Masse pinnekjøtt og annet snask som skal ut, i tillegg til de vanlige varene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så kos for venneinda di da :) Håper du får en avklaring også snart sånn at dere kan begynne å tenke på nestemann!Men det er nok best å vente ja til de vet noe mere!Og tro meg det er ikke så værst å ha litt alder mellom de søte små heller! Men skulle jeg den gangen ha bestemt meg for flere barn hadde det nok vært færre år mellom Martine og Henrik ja! Men sånn er det når man får en levende overraskelse :ler:

Kom du deg på handling i dag da? Vi var en tur på Plantasjen og det var faktisk ikke mye folk i det hele tatt - helt utrolig! Og ikke var det kø til Lagunen heller når klokka var to. Så kanskje folk har fått handlet litt fra seg allerede?

Ha en fortsatt fin søndag da vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten hilsen i regnet! Hvorfor må det plaske ned vann i desember? Det er jo ikke det vi ønsker oss da! Nei nå må det jammen snu og komme litt snø denne veien også snart!

Håper dere har det bra!

Klem lillegullet fra meg :klem:

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager igjen til jul.......og ute bøtter regnet ned. Hva feiler det de hersens værgudene da????

Håper du har det fint vennen min og at du ikke stresser på nå. Her ser vi veldig fram til 14 dager fri sammen. Det er jo bare vidunderlig!

Titter innom igjen før selve kvelden.

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...