Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da setter jeg kursen mot Bergen og gjør meg klar for bryllup i morgen. Men dere må vææææære så snill å sende oss noen god værs vibber :enig:

I dag har det sippa ned i heeele dag, og det er jo ikke noe stas å gifte seg i dette været.

Ha en super helg alle sammen! kommer nok innom her på søndag med referat!

MASSSSSE LYKKE TIL MIAEN! Gleder meg til å se deg i brudestasen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh enda et nytt nydelig bilde - skjønne lille Marthe :hjerter:

Så gøy med bryllup da :bryllup: det er alltid kjekt når noen gifter seg! Håper virkelig at været blir bedre. Men på meldingen i går viste de jo sol :overrasket: men når jeg ser ut vinduet nå :sur: er det ikke mye som ligner på at det skal bli fint engang!

Kos deg masse i morgen da - lykke lykke til kjære brudepar ;)

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er jeg våken igjen etter et flott bryllup i går. Miaen ble gift og er nå offesielt inn i familien. Grattis!!!

Og jammen ble det ikke bra vær og. Takk til alle vær guder...

Ble en sen kveld i går da vi endte opp med å stå i Taxi kø i byn i natt. Ikke en overbegeristret Glossy som stod i fin klær, høye sko og sinnsykt verkende føtter. Ikke en god løsning der og da, men den beste vi fikk til. Var ikke hjemme før 5 i natt og DA var jeg trøtt.

Men nå er jeg frisk og opplagt etter en dusj og venter på å få spise frokost. Etter frokost skal jeg hente nurket mitt. Åhhhh som jeg savner henne nå ja. Har jo ikke vært så veeeeldig lenge vekke fra henne, men det er nå litt rart og. Gleder meg til å se henne igjen.

Hun er hos mormoren sin og jeg tror de to koser seg masse. Snakket med de i går og da var det bare fryd og gammen. Min mor har kjøpt inn alt ekstra hos seg sånn at jeg ikke trenger å ta med noe. Og det kommer stadig mer :ler: Her om dagen hadde hun vært å kjøpt noe greier som skulle være i badekaret. ikke vet jeg hva det var, men i følge min mor var det veeeldig lurt for henne å ha sånn.

Nå er det frokost tid!!!

Ha en super søndag!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy! :klem:

Så gøy med bryllup, høres ut som dere koste dere!

Kan tenke meg at Marthe koser seg hos mormoren sin! det er så koselig når barnebarn og besteforeldre har det fint sammen. Brage og mormoren hans er verdens beste venner og lekekamerater, når vi er hos dem krabber hun rundt på gulvet med ham og han skratter og koser seg! :ler:

Ha en fin søndag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er sofaen inntatt og dagens dose med Slankekrigen er over. Hentet Marthe hos mormor og de hadde kost seg masse som forventet. Men det var ikke noe tvil om at hn kjente igjen mammaen og pappen sin nei :ler: Ble helt i hundre og viste sin store glede. Er jo søtt da.... sukk.

Nå sover hun godt i sengen. Men ville helst ligge i vår seng da. Så nå ligger hun på tvers i sengen inne. Måtte jo bare ta bilde.

Vi har leid en film som vi skal se, men lurer på å se den i morgen i stede. Vi har jo FRI begge to :danse: Så da kan vi ta tidlig kveld. Var jo ikke så veeldig mye søvn i natt så kanskje greit å ta litt igjen!

Vi får se...

Natta alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!!!

Deilig å våkne uthvilt ja... Gikk tidlig i seng og fikk sove en stund i dag. Mannen stod opp med gullet så mor fikk sove litt. Flinke mannen :sjarmor:

Nå er det frokost tid. Vi har glemt å kjøpe brød så vi må til svigers for å spise. Men heeelt greit det og ;)

Tulla sover så jeg får benytte andledningen til å spise nå.

Snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig med bryllup da :nikker:

Kan tenke meg Marthe koste seg hos mormor ja, tror de fleste barn gjør det jeg :)

Her sover Martine nå, så da benytter jeg anledningen til å surfe litt rundt, blir ikke så mye tid til det med en aktiv krabat som vil ha det meste av oppmerksomheten i våken tilstand.

Håper dere koser dere skikkelig nå som pappan er hjemme, her får kanskje ikke sambo tatt permisjonen fordi han kanskje skal i ny jobb :( men, vi får ikke ta sorgene på forskudd.

Ha en super fin mandag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut å slippe å lage maten selv :ler: Må vel spise litt snart jeg også.. Skal kjøre båt i ti timer.. Hurra :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt det topp både liten og stor. Heldige Marthe som har besteforeldre å være sammen med. Det savner jeg enormt for mine barn også :tristbla:

Uff det tordner og lyner ute - jammen glad jeg er inne nå, og håper det gir seg snart!

Du må bare legge inn flere bilder av nydelige jenta di altså...................... :sjenert:

Klems Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tetra :klem:

Lille Balerina :klem:

Charmina :klem:

Da er jeg klar for å sette kursen til Sogn igjen. Ikke mye fristende i dag nei. Har skjedd en tragedie der oppe så og det er helt grusomt å tenke på. Som lærer må jeg ta en del ansvar i forbindelse med elevene som går på skolen. Vet de skulle ha en felles samling i dag, men jeg er spent på hva som venter meg.

Marthe og pappaen skal være her i Bergen noen dager til før de kommer oppover, og det er like greit. Sikkert en del møte virksomhet nå.

Og i tillegg skal jeg på matte kurs i morgen så da blir jeg borte hele dagen. Har liksom hatt to uker på meg til å gjøre noen oppgaver, men har ikke rukket å gjøre det enda. Litt flaut, men jeg får se hva jeg rekker over i kveld. Har liksom lovet å komme på et party i kveld og.

Har en venninne som jobber i nord for tiden på besøk her i Bergen, så da skal hun være med til Sogn. Hun og bodde der når hun var liten. Så det skal bli koselig å prate masse med henne i noen dager og. Hun er utdannet lege og har praksis i nord så da er det ikke så ofte jeg ser henne.

Men nå må jeg rekke å spise middag før jeg setter kursen oppover. Skal hente henne i sentrum og...

snakkes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff det hørtes ikke noe kjekt ut med en tragedie, men håper du får det fint alikevel da! Høres koselig ut med venninde besøk!

Håper du får en fin uke. Jeg er litt lei av regn nå :forvirret: , men det er jo fint KG vær da :sjarmor:

Klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har det bra vennen min, og at det går bra der oppe.

her regner det bare så ille at det ikke er gøy engang! Nå synes jeg jammen at vi har hatt nok nedbør på en stund. Henrik kan jo puttes rett i tørketrommelen når han kommer hjem om dagene. Og jeg og småttisene orker jo ikke å sitte ute i dette været!

I dag er det bonderomantikk på sendeplanen i heimen! Synes det er så kos å se på!

Ha en stråååålende torsdag vennen

Snart helg :sjarmor:

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var jeg her igjen!!! Uka har gått veeeldig fort. Hadde ingen nett forbindelse noen dager og da jeg endelig kom på nett hadde jeg ikke tid til å stikke innom. Dagene har vært fulle.

Men nå sitter jeg i stuen min og koser meg forran tv. Eller det er jo fotball på tv og det ser ikke jeg på, men skal se to filmer etterpå. Har kost meg med kylling i karri og nå er det snop for alle penga :ler:

Tulla er lagt seg og jeg kjenner at jeg er trøtt jeg og.

Har vært på farten i hele dag. Litt julegaver og litt til meg selv. Har jo og kjøpt pakke til i morgen. Det er jo Marthes og pappaens første farsdag. Det er jo litt stas da. Så da skal vi kose oss med lang og god frokost før vi haster avgårde til Sogn igjen. Men i morgen skal jeg og reise opp aleine. Har vanligvis fri mandag, men har blitt spurt om å jobbe ekstra. Så da stiller jeg jo.

Ellers fikk jeg hadlet meg to bukser og et par sko i dag. har sett på sko en evighet, men finner aldri. I dag gikk det !!!!! Så nå er jeg veldig fornøyd.

Måtte shoppe litt til lille gullet og, for hun vokser ut av alle klær. Snart har vi ikke en bukse som passer. Alt blir for kort :ler:

Vi var på helsestasjonen her om dagen og hun er blitt:

Vekt 7900 g

Høyde: 71 cm

så det er litt av ei lang jente jeg har fått ;)

Må innom noen dagbøker ette gammelt før filmen kommer på!!!

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...