Lille Ballerina Skrevet 1. november 2005 #1001 Del Skrevet 1. november 2005 Synes Alf er topp jeg Ikke akkurat sexy..men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. november 2005 Forfatter #1002 Del Skrevet 2. november 2005 Ja da er det blitt onsdag - og ALLE vet hva som er på tv da ja :eing: Sitter her å ser på klokken hele tiden. Er spent på kveldens episode! Men det er jeg jo alltid Mens jeg enda venter på Lost skal jeg se om jeg får til å legge inn noen bilder av nurket. Men husker ikke helt hvordan jeg gjorde det. Skal prøve!! Lille Ballerina; jepp Alf er jo kul han og! Absolutt! Men ikke heeelt den lekre typen da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. november 2005 Forfatter #1003 Del Skrevet 2. november 2005 skal vi se om dette går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. november 2005 Forfatter #1004 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) jo det gikk jo det og, men hvordan får jeg det direkte inn i dagboka??? Lusker meg inn til La Traviata - hun vet alltid Endret 2. november 2005 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. november 2005 #1005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei vennen! Ja så har vi sett seks om oss da - og dette lover bra ikke sant?Særlig liker jeg hun med lottomillionene. Ikke enkel den dama, og jammen ikke hun gravide heller. he he he stakkars mann det blir nok ikke lett! Kjersti Elvik spiller kjempebra! Jeg skal gjøre som du sier og mase meg til en spesialist. Hvor var det du var? På Haukeland? Det der med vann i knærne synes jeg høres kjent ut! Innimellom er det akkurat som jeg har poser på siden av knærne når det verker som verst! Får mase på fastlegen. Ringte han i dag for å høre om time neste uke, men da var han selvfølgelig vekke. Ellers er det lite nytt herfra. Martine ligger søtt og sover nå, men vi vet jo alle hvor lenge det varer Venter på mannen og håper han kommer hjem før Lost begynner for ellers tør nå ikke jeg å se på det er nå helt sikkert! Ha en fin onsdag vennen min! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. november 2005 Forfatter #1006 Del Skrevet 2. november 2005 Ja Charmina har hørt at de er kjempe flink på Haukeland. Jeg går ikke der selv fordi jeg bor i sogn nå, men har en bekjent som går der. Hun får masse god oppfølging og hjelpemiddler. Ikke så mega lang vente tid heller tror jeg...Masse lykke til. håper du får en time hos fast legen fort da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. november 2005 Forfatter #1007 Del Skrevet 2. november 2005 Legger inn et til jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. november 2005 #1008 Del Skrevet 2. november 2005 For noen nydelige blå øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 2. november 2005 #1009 Del Skrevet 2. november 2005 Herlig tulle du har! Er hun lik mammaen eller pappaen sin, eller kanskje begge deler? Håper du får ei god natt, og sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1010 Del Skrevet 3. november 2005 Hun var nok mest lik pappaen og er det gjerne enda, men hun kommer mer og mer over til meg. Men hun har mammaen sine øyner da Enda en ny arbeidsdag! Snakkes i kvled! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. november 2005 #1011 Del Skrevet 3. november 2005 Tusen takk for gode ord! Så fine bilder av veslejenta!! Tror jeg nesten tar bilder av Victoria hver dag jeg, blir jo atlfor mange bilder. Men det er veldig kjekt med digital kamera! Da er det bare å slette de man ikke skal ha! Ha en fin helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. november 2005 #1012 Del Skrevet 3. november 2005 Trodde det var fredag i dag jeg.. Men da har jeg kommet med helgeønsker en dag på forskudd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. november 2005 #1013 Del Skrevet 3. november 2005 Åhhhhh så skjønn hun er Glossy! Og jammen er hun blitt stor jente! Ser hun har make smykke og skjørt til Martine Kjempesøt er hun! Ligner hun på deg? Det er så artig å se hvordan de forandrer seg etter som de blir større. Ja du må bare fortsette å sette inn flere bilder altså. Her er det ikke mye nytt - ute regner det. Stor nyhet det ja Ha en super torsdag da vennen. I kveld blir det jakten på kjærligheten å myse på ja Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 3. november 2005 #1014 Del Skrevet 3. november 2005 Tipper mammaen er helskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1015 Del Skrevet 3. november 2005 Her var det mange gode ord om både mor og barn. Dere er nå skjønne er dere.... Har nettopp kommet hjem fra jobb og det har vært en lang dag. Måtte ut i regnet opp til flere ganger så nå er jeg veldig våt. Det hjelper ikke akkuratt på leddene det heller så nå tenkte jeg å ta meg et varmt bad. Var hos lege for blodprøver i dag og hun hadde fått svar på de jeg tok for leeenge siden. hu skulle ringe meg om de. Håper hun kommer med god nyheter nå rettfør helgen! Men nå er det bad som venter! Snakkes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1016 Del Skrevet 3. november 2005 Åhhh deilig med noe varmt.... Da er jeg klar for bryllup. Ferdig shavet, napppet bryn og er rein. Så i morgen setter jeg kursen over fjorden for å hjelpe bruden med forberedelser før den store dagen er på lørdag. Gleder meg masse!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1017 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Må bare prøve om dette går... Endret 3. november 2005 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1018 Del Skrevet 3. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. november 2005 Forfatter #1019 Del Skrevet 3. november 2005 Jammen klarte jeg det ikke t il slutt dere!! Takk til LaTraviata og Monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. november 2005 #1020 Del Skrevet 3. november 2005 Åh, så nydelig hun er! Og hun har jammen blitt stor fin jente! Enig i at foreldrene må være veldig pene! Kjempeartig å se nye bilder igjen! Ønsker deg en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg