Glossy Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #981 Skrevet 31. oktober 2005 Ja da har jeg ENDELIG tid til å sette meg ned å skrive litt igjen. Her har det gått unna i det siste. MEN i dag har mannen endelig gått ut i pappa perm Det skal jammen meg bli en deilig mnd. Ja utenom at han startet mandagen i dag med møte på jobb for så å gjøre en liten jobb før vi reiser til Sogn. Men vi håper jo at dette bare er i dag Men i kveld setter vi kursen mot Sogn alle sammen, og det skal bli deilig å tilbringe dagene sammen alle tre. Masse masse tusen tak for veldig koselige bursdagshilsner. Det varmer Dagen har blit feiret stort. Først ble den feiret selve dagen i Sogn. Jeg våknet til ferdig frokost med eggerøre og kakao. Heeelt topp på en tidlig torsdag før jobb. Fikk pakker til og med. Genser hos min datter, en bok jeg har ønsket meg og web kamera. Var så koselig atte. Vel hjemme fra jobb var det bare å hive seg i sving for da skulle det kommer mer besøk om kvelden. Og det gjorde det - fikk besøk av min tante og familien. Veldig koselig. Så kom jeg til Bergen igjen fredagen der mannen hadde laget middag til meg. Goood middag med vin og gaver. Så koselig atte. er fikk jeg enda en genser og en kjempe fint smykke av mannen. Diamanter å greier Han er så god han!!! Lørdagen var det igjen kakebesøk av den andre siden av familien. Så da kom det fullt hus her - 17 stykker. Masse gode kaker, fine gaver og så såg vi videoen fra bryllupet vårt. Det var så artig å se det igjen. En uforglemmelig dag ja Om kvelden på lørdag var det konsert etterfulgt av god middag ute. Så jeg har rett og slett fått en skikkelig feiring - og det er ikke en rund dag en gang Til helgen er det bryllup!!!!!!!!! :hoppe: Da skal miaen gifte seg og vi gleder oss kjempe masse!!!!! Blir nok en flott dag - så hjelp meg å krysse fingrene for at regnet holder seg langt borte Har tatt noen bilder av tulla som jeg tenkte å legge ut (siden Charmina har spurt så fint...) Men jeg må hente kabelen i Sogn først. Skal se hva jeg får til i kveld!!
Linn3c Skrevet 31. oktober 2005 #982 Skrevet 31. oktober 2005 Gratulerar med overstått og gratulerar med femti sider!
Glossy Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #983 Skrevet 31. oktober 2005 Ho ho - femti sider du. Jaja er jo litt det og Er kommet vel frem i dag og. Sitter å ser på Vil du bli millioner mens jeg har fyr i peisen. Ble litt i det varmeste laget i dag, men deilig det og. Venter i spenning på Heia Tufte som i dag skal får ekstrem make over. Kan bli morro det. For en gjeng sier bare jeg. Fikk deilig middag hos han far i dag og - deilig fiskegratengl. Så er jeg mett som kongen, barnet er lagt for kvelden og livet er herlig. Skal jo ikke på jobb før i morgen Har en del matte som jeg burde satt meg til å gjøre, men den tid den sorg. Orker ikke ødelegge en fin kveld med slike mørke tanker Nei får vente til i morgen - da begynner uken for meg. Denne eldre dama på tv er jo virkelig flink hun. Vunnet masse penger allerede! Får kikke i noen dagbøker. Snakkes!!
Glossy Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #984 Skrevet 31. oktober 2005 Det var da fælt så mye latter det var her i dag da
Glossy Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #985 Skrevet 31. oktober 2005 Heia Tufte - heia Tufte.... må jo si at det programmet er litt søtt da. I dag hadde de make over og de ble jo betraktelig bedre. Iallefall en del av de
Lille Ballerina Skrevet 31. oktober 2005 #986 Skrevet 31. oktober 2005 Å for en herlig bursdag du har hatt! Tenker det var råkoselig å ha så mange rundt deg som feiret deg. Og så mange fine gaver da, den fra mannen virket jo råfin Diamanter er aldri dumt å få! Flott med litt latter i boken din, så lever vi alle enda litt lengre
Charmina Skrevet 1. november 2005 #987 Skrevet 1. november 2005 For en flott bursdag du har hatt da vennen. Diamanter kan vi like ja Nå når jeg leste fikk jeg jammen lyst til å se bryllupsvideoen min igjen jeg også. Jammen lenge siden jeg så den nå. Vi har jo vært gift i 6 år alt. Tiden flyr det er iallefall sikkert! Jammen bra du hører på meg og snart legger ut nye bilder av jenta di, har jo så lyst til å se skjønne Marthe igjen kan du skjønne! Så du hadde fått fiskegrateng - nam det er så godt. Og akkurat det står faktisk på menyen her også i dag! Har kokt deilig torsk nå isted. henrik elsker nemmelig fisk så da tenkte jeg at grateng var tingen i dag! Og Martine kan jo også få av den tenker jeg! Hun spiser nå alt vi putter i munnen hennes med stort velbehag hun. Sier nam og nyter maten. Gjett om vi ler av henne da! HA en super tirsdag vennen. Jeg kommer til å være helt tv slave i kveld jeg! Først er det jo " So you think you can dance", så kommer jo "Amy" etter det og jammen begynner ikke serien "Seks som oss igjen" etter det! Tv slave jeg............................. Ha en fin tirsdag snuppa Klem fra Charmina
April Skrevet 1. november 2005 #988 Skrevet 1. november 2005 Glemte bort Tufte jeg At det går an!! Og så var det jo make-over og greier! Så fin bursdag du hadde ja! Og diamanter er verdens beste gaver i mitt øyesyn Snill mann du har!! Kan tenke meg det er fint å ha han hjemme i perm nå, så dere får noen fine dager alle tre! Koselig det.. Ha en fin dag! Klem
Glossy Skrevet 1. november 2005 Forfatter #989 Skrevet 1. november 2005 Koselig med besøk!!! Ja da var atter en arbeidsdag over og jeg er kommet vel hjem. Middagen står på kok og i dag er det karbonader som står på menyen. Pappaen min er ikke hjemme i dag så da må jeg lage middag selv. Mannen hadde heller ikke laget middag så da måtte jeg til selv. Men han holder på å fyre i ovnen så da er det greit Tulla sover middagsluren sin og jeg bare måååå se Home and away i dag når jeg først er hjemme så tidlig. Liker det litt jeg.... Og i kveld er det jo den store tv dagen som Charmina skriver. Litt av en tv slave jeg og om tirsdagen. Er jo så mye gøy å se på! Og ikke minst at Seks som oss begynner igjen. Det er jo bare rå gøy!!! Iallefall første sessong. Ler så det griner... Nå er middagen ferdig! Snakkes!!
Glossy Skrevet 1. november 2005 Forfatter #990 Skrevet 1. november 2005 (endret) Joda dobbelt posting for livet her..... Endret 1. november 2005 av Glossy
Lille Ballerina Skrevet 1. november 2005 #993 Skrevet 1. november 2005 Jeg blir helt engasjert jeg :-D
Glossy Skrevet 1. november 2005 Forfatter #994 Skrevet 1. november 2005 Gud så greit at det ikke bare er meg
Saeria Skrevet 1. november 2005 #995 Skrevet 1. november 2005 Home and away er gøy da. Mener Sniglå her inne også liker den serien. Noen favorittpersoner i serien?
Tetra Skrevet 1. november 2005 #996 Skrevet 1. november 2005 Innom med en tirsdags Riktig som su feiret bursdagen din, så koslig da..... Her hadde sambo burdag på lørdag, men vi var travelt opptatta med hvert vårt hele helgen, så den feiringen får vi ta igjen ja. Litt kjedlig, men slik er det når en ermedpå både det ene og det andre. Så koslig å være sammen alle tre da nå som pappan har perm. Her skal ikke mannen ha permisjon før jeg begynner å jobbe, hvis jeg får meg jobb da vel og merke. Ha en kjempe fin tirsdagskveld vennen
Glossy Skrevet 1. november 2005 Forfatter #997 Skrevet 1. november 2005 Home and away er gøy da. Mener Sniglå her inne også liker den serien. Noen favorittpersoner i serien? ← Favoritt og favoritt - nei har vel ikke helt det da. Men synes noen av gute er heeeelt greit å se på. Iallefall nå de bader du da??
Fibonacci Skrevet 1. november 2005 #998 Skrevet 1. november 2005 Hei Glossy! Gleder meg til å se nye bilder av snuppa di! Ganske TV-slave jeg også til tider... Heia Tufte er jo så gøy! Men Seks som oss aner jeg jo ikke hva er for noe engang...? Kos deg i kveld da!
Saeria Skrevet 1. november 2005 #999 Skrevet 1. november 2005 Jeg i grunnen Kane ganske godt. Synes han er litt snasen. Ikke sånn modellguttsnasen, men annerledes snasen på en måte.
Glossy Skrevet 1. november 2005 Forfatter #1000 Skrevet 1. november 2005 Kane???? Liker myyye bedre han som han jobber hos jeg Ja iallefall uten t-shorte som sagt!!! La Traviata; Seks som oss er mega morsomt. Såg første sessong og den likte jeg. Håper sesong 2 er like bra!
Fremhevede innlegg