Gå til innhold

Livet vårt!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flott å høre da at Marthe er blid til tross for at tannebisser er på vei, her hadde vi grining bare akkurat den ene dagen da tannen spratt gjennom tannkjøttet. martine har fått 5 vite nå, men den siste er bare et lite riskorn enda.... De er så skjønne disse små altså, så søtt når de smiler og tennene er på plass, blir helt annerledes i ansiktet synes jeg.

Håper det går bra med innleveringen, ikke greit med fag man ikke liker.

Ha en fin søndagskveld Glossy :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melder meg inn i "hate matte klubben" jeg også :ler::ler::ler: Ender vel opp med at Henrik kan mere en mammaen sin der snart tenker jeg :sjenert:

Her har helgen bare flydd avgårde. Men har da fått malt på loftet og ryddet kottet så vi er nå litt fornøyd med oss selv da! Og i dag var vi hele familien og koste oss på Italiens resturant. deilig! Martine prøvde veldig å banke rundstykket sitt gjennom bordet :overrasket: men ellers gikk det fint for seg.

Nå skal jeg snart krype under dyna for om ikke mange timene står det to små skjønne dagbarn utenfor og vil inn!

Natta vennen :sove::klem:

Skrevet

Ja Charmina dagene har en fæl tendens til å fyke avgårde. Sånn er det her og. Nå er det langt over legge tid for meg, men vi begynte på en filk som bare er så spennende at vi ikke klarer å se resten i morgen.

Men nå går den mot slutten - bare litt romantisk kliss mot slutten :ler:

Så da er det leggetid her og!!

Natta til dere alle!!!

Skrevet
*gni, gni* :ler: Hata matte som pesten før, jeg og. Men så fikk jeg en ny flink lærer...og så enda en ny flink en i år. Hvordan ser stykkene dine ut?

Det er et ark med oppgaver fra foreleseren som vi skal gjøre. Går i geometri og vi skal konstruere en haug med trekanter. Det går jo for så vidt greit, men så er det liksom 10 forskjellige oppgaver i en og samme oppgave. Må forklare det ene og det andre.

Har gitt meg på det hele og skal til min mor å få hjelp i morgen. Hun kan dette :ler:

Natta til deg og :klem:

Skrevet

Ja enda en ny dag og ute er det kaldt. brrrr. Det er is på bilen min og over hele plenen her ute. Ikke mye fristende å gå ut enda nei. Solen titter så vidt frem så vi venter til den har varmet opp litt vi.

I dag er det oppigjen til Sogn, men denne gangen skal lille mor være igjen i Bergen. Huff, huff disse ukene er ikke noe gøye i det hele tatt. MEN dette er jo siste uken da. På fredag er min permisjon ferdig og på mandag går pappaen ut i sin permisjon. Det gleder vi oss masse til. Skal bli godt å være alle sammen en stund og.

På torsdag har jeg bursdag :hoppe: :hoppe: :hoppe: Åhhh det er så mega gøy å ha bursdag :ler: Og sidedn jeg bor to steder så får jeg jo to bursdagsbesøk ;)

På torsdag skal jeg feire i Sogn og på lørdag blir det feiring her i Bergen. Heeelt topp!

Og ikke minst skal jeg på konsert på lørdag etter kakebesøk. Gleder meg til det og. Skal på Bjørn Eidsvåg konsert. Liker musikken hans jeg og vi er liksom vokst opp med hans musikk siden min mor er fan. Hun skal jo og være med :)

så jeg skal rett og slett han en uke med mye gøy!!!!

Ha en riktig fin mandag!!!

:klem:

Skrevet

Oh-jeij! Bursdag, det må me hugse! ;) Og kosert då! Det er kjekt! Eg har vore på konsert med Bjørn Eidsvåg ein gong i kyrkja "heime." Litt av ein stemning på konsertane hans altså! :)

Skrevet
Skal på Bjørn Eidsvåg konsert. Liker musikken  hans jeg og vi er liksom vokst opp med hans musikk siden min mor er fan. Hun skal jo og være med :)

så jeg skal rett og slett han en uke med mye gøy!!!!

Ha en riktig fin mandag!!!

Å, eg og vil på konsert me han!!

Og så må du huske på "jente" kveld her i morra, for då skal vi kose oss.

Det blir bra med pappaperm. for då e iallefall den eine heime, og då blir vel heile fam. i Sogn, eller?

Ser du meir av tanna til Marthe no? Er så kjekt med tenner. Emma har fått sin 8, så eg lura på kor dei kjem neste gang. Er det bak kanskje?

Ellers er det jo kjempe kaldt ute, og eg hadde heilt gløymt å kjøpe votta til snuppa :roll: Så tanta måtte ut og kjøpe, for så å komme med dei. Merker det er tungvint å ikkje kunne shoppe de ein treng, når ein har behov for det. Treng litt planlegging, og eg er jo ikkje vant med det, eg som shoppa kvar dag før! Men lommeboka merka det, og jammen kjem det godt med!!

Ha ein fin kveld, og køyr forsiktig!

:klem::klem:

Skrevet

Hva ønsker du deg på dagen din da? Nyskjerrig jeg :sjenert:

Skrevet

Åhhhhh heldige deg som skal på Eidsvåg konser da :hoppe: Jeg bare elsker musikken hans jeg! Har vært på noen konserter før og det har alltid vært topp!

Det artige er at Henrik er svært glad i tekstene og sangene hans og han var ikke gamle karen når han satt bak i bilen og sang Eidsvåg for full hals. Det gjør han fremdeles. Har lovet han at han skal få være med meg på konsert engang!

Ha en toppers dag snuppa og klem den lille frøkna fra meg så snart du ser henne!

-Charmis :klem:

Skrevet

:bursdag:

Grattis med dagen i morra!

Må du ha ein fin dag, og kose deg masse med familien! Eg skal på kurs i morra, så eg må gratulere deg idag...

Skrevet

Håhå..hva skjer i morgen montro :klem:

Skrevet

:bursdag:GRATULERER MED DAGEN VENNEN :bursdag:

Håper du får en strålende dag og at du koser deg mye sammen med familie og venner :klem:

Skrevet

Hurra for deg :hoppe:

:bursdag: Håper dagen blir suuuuper!!!!!!!

*setter krone på hodet til Glossy* :dagens-rose:

Skrevet

TUSEN TAKK, alle sammen!!!!!

Det er mega gøy å ha bursdag. Masse kake og masse pakker :sjarmor:

Kommer inn seinere - må vaske over kjøkken gulv før gjestene kommer!!

Hade...

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN TIL VERDENS SØTESTE GLOSSY VENN :bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med deg. Du er ei alle tiders jente som jeg er blitt veldig glad i. det er så koselig å følge deg og den lille familien din i dagliglivet!

Her har du litt :gave: sjokolade, en flaske vin :perebrus: en stor bukett med :dagens-rose: deilig kake :gratulerer: og verdens aller største bursdagsklem :klem: Og flagge må vi jo også :flagg:

Håper du har hatt en alle tiders bursdag vennen min!

Stor klem fra Charmina

Skrevet

Fått mye fint nå? Hva fikk du av mannen? Noe fint tenker jeg :sjarmor:

Skrevet

Gratulerer med dagen på etterskudd Glossy-vennen! :bursdag:

:flagg::gave::hoppe:

Håper du koste deg masse i går!

Ønsker deg og dine en flott helg :klem:

Skrevet

Hei sweety :klem:

Ja nå er jeg spent på å høre hva du fikk i bursdagsgaver altså :ler:

Håper du hadde en toppers dag vennen, og at du har en fin helg nå!

Stor klem fra Charmina :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...