Lille Ballerina Skrevet 3. oktober 2005 #901 Del Skrevet 3. oktober 2005 Innom med en suss og sender noen gode tanker til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. oktober 2005 #902 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei vennen min! Håper ting har roet seg litt rundt deg nå! Det ble jammen mye på en gang det der! Hvordan går det med søsteren din?Og mannen og ikke minst deg selv? Og hvordan har lillegullet det? Håper det går bedre med alle og at du får en fin tirsdag! Ser faktisk ut som om det blir sol i dag Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #903 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er bare så innmari godt å ha dere Nå er jeg kommet tilbake til Sogn og er klar for en ny uke. Formen har vært veldig bra de siste dagene og det er jeg overlykkelig for. Hadde en runde i helgen, men det var gjerne for jeg begynte lørdagen med 3 timer husvask. Og det kjente jeg godt resten av dagen. Så jeg bør vel tenke meg litt mer om Mannen er her med meg til i morgen. Han er sykemleldt ut dagen i morgen og han har det bedre og bedre. Helt topp å ha han her. Vi stor koser oss. Nå er han med sin svigerfar på båttur og det liker han. masse frisk luft i håret! Min søster er kommet ut av sykehuset. Etter mye om og men, med prøving og feiling har de kommet til den konklusjon at hun har fått Kyssesyken Hun var og er vel enda veldig syk og de sier at det kan ta opp til 3 mnd før hun kommer seg. Ja alle har vel hørt om den syken. Hun var så inderlig lei det sykehuset så hun overbeviste legen om at hun kunne reise hjem og det fikk hun, men med åpen retur til sykehuset. Så blir hun dårligere er det rett inn igjen. Veldig greit! God for min mor å ha den tryggheten og. Ikke bare bare å pleie en som er SÅ syk. Men vi krysser fingrer for at hun kommer seg. Skal til Bergen igjen til helgen for å være med henne der. Det var ikke smittsomt så da går det jo greit. Må bare si at dere er så skjønne alle sammen. Er så uendelig godt å komme hjem her etter en lang helg og finne så masse støttende gode ord fra dere. Tusen takk alle sammen. Dere er fantastiske I dag er det Amy igjen. Stor gleder meg. Ikke mer tid enn å sitte litt her og så lage mat. Ja apropo mat Her går det bare nedover!!!!!! Jeg synes jo det går seint, men det gjør det jo ikke da..... hi hi Jeg har gått ned 4,5 kilo og inn 31 cm Ja det er ikke inn 31 cm i livet altså som min svigerinne trodde Det er totalt over hele kroppen. Litt her og litt der. Så jeg er med godt mot igjen og jobber mot målet mitt. Skal som dere vet i bryllup i beg av november. Har gått i fra å ikke komme i kjolen min til å komme i det, men jeg kan desverre ikke leve i den enda. hi hi, da må det ned enda noen kilo. Men jeg var i byen med svigermor her om dagen og da fant jeg bare KJOLEN med store bokstaver. Den var bare SÅÅÅÅÅ nydelig. Damen skulle skjekke om de hadde min størrelse inne så jeg skulle ringe i dag. Må gjøre det i morgen.Men hadde den på meg og det var bare SÅ meg!!!! Håååååper de har den inne. for jeg har snart bursdag og vet da hva jeg skal ønske meg ja I helgen som kommer får jeg besøk av min store søster og typen. Gleder meg masse til det. Har ikke sett de på evigheter. Ja faktisk ikke før jeg begynte på kur. Blir gøy å se de igjen. De er begge fadder på Marthe så vi skal kose oss masse sammen. Må løpe i noen dagbøker før Amy begynner. Snakkes!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #904 Del Skrevet 4. oktober 2005 Leste i Charmina sin dagbok at hun skulle se danse programmet på tv Norge så da tok jeg en titt og. Helt sinnsykt!!!!! Tenkt at folk er SÅ flink til å danse.... Herlighet!!!! Måååå inn å se resten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. oktober 2005 #905 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei vennen! Så godt å se deg her igjen Nå må du ikke overanstrenge deg med vasking nå da Passe på deg selv og helsa di Så flott at de har funnet ut hva som feiler søsteren din. Kyssesyken er ikke alltid bare en "liten forkjølelse" som mange tror. Håper hun kommer fort på bedringens vei. Din kjære er også bedre! Det er jo bare topp. Tipper det er godt for han å være hjemme hos deg og snuppa. Det gjør han nok fortere frisk også! Kjærlighet hjelper mot så mye vettu Grattis med kiloer mindre! Håper du får kjolen du likte så godt! Skal også se Amy snart :-D (kveldens høydepunkt) og etterpå skal jeg og min kjære spille GameCube Suss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter #906 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er ikke alltid like gøy å bo hjemme hos far nei..... Midt i Amy ser han at det er mer gøy på Nrk og vips var det ingen Amy på meg mer!!!! åhhhhhhhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. oktober 2005 #907 Del Skrevet 4. oktober 2005 Leste i Charmina sin dagbok at hun skulle se danse programmet på tv Norge så da tok jeg en titt og. Helt sinnsykt!!!!! Tenkt at folk er SÅ flink til å danse.... Herlighet!!!! Måååå inn å se resten! ← Ja ikke sant det var gøy! Nå er jeg spent på hvem som ble stemt ut.................men må jo vente helt til neste uke jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. oktober 2005 #908 Del Skrevet 4. oktober 2005 Er ikke alltid like gøy å bo hjemme hos far nei..... Midt i Amy ser han at det er mer gøy på Nrk og vips var det ingen Amy på meg mer!!!! åhhhhhhhh ← GJETT om jeg opplevde det samme da jeg var hos mamma sist da! Hadde sett nesten hele episoden og det var så spennende (Amy skulle lese opp dommen hun hadde kommet fram til)........og vips der skal mamma se noe på NRK ..........................det var da jeg fant ut at jeg jammen var glad jeg ikke bodde hjemme lengre Bare si hvor langt du kom du så skal jeg fortelle deg resten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. oktober 2005 #909 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. oktober 2005 #910 Del Skrevet 5. oktober 2005 Foreldre er , men kan også være noe så inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter #911 Del Skrevet 5. oktober 2005 I dag sitter jeg barnevakt for en venninne sin lille. Hun er jo bare så søt og gikk i seng halv syv. Så da er det jo ingen sak å passe barn når de sover hele kvelden. Ser på Bridezilla på tv norge. Herlighet!! Er det mulig? en gjeng med sutre jenter som tror de eier verden. Skjønner at det er en stor dag, men alikevell!!! Mannen reise til Bergen igjen i dag og tok med seg gullet. De skulle kose seg sammen og tulla skulle få være litt hos bestemor på dagtid. Koseli det. Neste uke har jeg høstferie og da skal vi være sammen alle tre i Bergen. Gleder meg til det! Jammen heldig for meg at de hadde data her Og bærbar i tillegg. Så da kan jeg se tv og være på KG samtidig. Helt topp Nå er det snart hotell Cæsard og det er jo bare dagens MUST. Tragisk men jeg liker det faktisk. Ettepå er det internatet på tv norge, så kvelden er klar den! Tudelu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. oktober 2005 #912 Del Skrevet 5. oktober 2005 Håper kvelden din ble fin Glossy-vennen! Det blir nok deilig med høstferie neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. oktober 2005 #913 Del Skrevet 6. oktober 2005 Godt å se det er flere tv-slaver her Hurra for minus kilo og cm!! Flinke jenta Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. oktober 2005 #914 Del Skrevet 6. oktober 2005 Så flott at du koser deg Greit å holde barnevakt så lenge barnet/barna oppfører seg og legger seg når de skal Håper du har en fin kveld, og koser deg med tv og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter #915 Del Skrevet 6. oktober 2005 Da er jeg kommet tilbake fra en super fisketur. Reiste ut med pappaen min og kjæresten hans. Kjempe koselig og vi fant DEN gode fiske plassen. bare dro inn fisk på fisk. Helt topp. Det er da det er gøy å fiske. ellers er jeg av den utolmodige typen som lett gir opp hvis ingen biter på kroken Men i dag fikk jeg myyyye. Ellers holder jeg på å pakke. Skal jo til Bergen i morgen og siden jeg har høst ferie så blir jeg i byn hele uke. Helt topp. Men så er det det å bestemme seg for hva en skal ha med. alltid hodebry det der. For jeg KAN jo få bruk for den og den og den, selv om jeg i utgangspunktet ikke har brukt den på år Jaja, har nå pakket ned det viktigste tror jeg. I morgen skal vi på fjellet med skolen.Og siden jeg reiser direkte derifra til byn så skal det og pakkes. Tenker en blir god og våt i fjellet i morgen ja. Og så er det hull i fjellskoene mine i tillegg Venter i spenning på den bærbare datamaskinen vi har bestillt. Skal med rett får den til helgen og det håper jeg vi gjør. Ellers blir det leeeenge til jeg kommer innpå her igjen. Men jeg prøver å få tak i den bærbare så jeg kan komme innom. Men hvis det ikke skjer så dere alle ha en super uke!!!!! Håper virkelig vi snakkes før den tid ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. oktober 2005 #916 Del Skrevet 6. oktober 2005 Håper du kommer deg på nett i løpet av uka ja! Kommer til å savne deg ellers! Ha en fin fjelltur og en topp helg og høstferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. oktober 2005 #917 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ha en kjempefin høstferie vennen. Kos deg masse. Og jeg har helt glemt å si noe : JAMMEN er du flink vennen - med alle de kiloene og de Centimeterne (her har jeg trykket i meg en stor Stratos med nøtter.................. ) Ha det toppers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. oktober 2005 #918 Del Skrevet 6. oktober 2005 God tur! Husk kart og kompass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 7. oktober 2005 #919 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ha en fin helg og en fin uke Glossy, kos deg masse i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Diva Skrevet 7. oktober 2005 #920 Del Skrevet 7. oktober 2005 God tur til Bergen! Idag har vi hatt sommer her med 20 grader, t-tskjorte vær og sol fra blå himmel... Skal prøve å holde fast ved det så det blir litt igjen til du kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg