Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Hei hei!!!

Da er jeg klar for å skrive litt i dagboken min. Blir ikke så ofte for tiden, men dagene er full booket av greier. I dag har jeg vært på jobb og på et møte etterpå så jeg var ikke hjemme før 5. Så var det middag og litt forberedelse til i morgen. Skal jobbe ekstra i morgen så da måtte jeg legge litt til rette. Lille mor er i Bergen med pappen sin og de koserseg sammen. Har nettopp snakket med de :)

Ellers så har jeg gått ned i vekt denne uken. Heldigvis. Var litt fortvilet sist da det ikke viste NOE på vekten,men jeg håper at det var tante teit sin feil og at det nå bare går den rette veien. Har gått inn enda flere cm og så dette lover bra :danse:

På fredag skal jeg til spesialist med fingrene mine!!!!! :hoppe:

Både gruer og gleder meg på samme tid. Jeg vil jo helst vite hva som feiler meg, men samtidig er det litt skremmende og. Har 1000 spørsmål og jeg har allerede begynt å notere så jeg ikke glemmer de. Vi får bare krysse fingrene for at det bare er et engangstilfelle :enig:

har ikke dratt meg ut på tur i dag. Har skikkelig dårlig samvitighet, men jeg får komme sterkere tilbake i morgen. Hadde ikke helt den store orken. Og itillegg hadde jeg så mye som skulle ordnes. For i kveld er det jo Amy og det MÅÅÅÅ jo bare sees. Nå er hun jo gravid å greier.... :sjarmor:

Håper alle snuppene mine har det bra. Skal løpe en tur i dagbøkene deres nå.... Tudelu!!!!

Ha en super Amykveld!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhhhh Amy episoden i dag var jo SÅ søt.....*smelt*

Ble helt rørt jeg. Både baby og gifte lykke!!!

Søren at jeg har begge deler da :frustrert:

Neida :ler:

Da er det vel natt her og. I morgen er det på jobb. Ut på tur aldri sur!!

Natta!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

We :hjerte: Amy! Men jeg er ikke så glad i datteren hennes :frustrert: Siste sesongen har hun vært så rar.. Eller er det bare meg? :klø:

Haha, her om dagen kom en pasient bort til meg, som jeg hadde hatt ansvar for hele vakten, og sa "Hadde jeg vært 50 år yngre skulle du blitt mor til mine barn.." Jeg ble så paff, så sprutrød, stammen fram et "åj, så.. hyggelig.." og forsvant inn på medisinrommet.. :overrasket:

Sov godt, og pass på deg selv :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Glossy!

En snartur innom for en liten oppdatering hos deg også :)

Så flott at du endelig får komme til en spesialist med fingrene, skjønner godt at du sitter med 1000 spørsmål, håper du får svar på mange av dem, helst alle da ;)

Beundrer deg som klarer å være borte fra Marthe så lenge, tror jeg hadde slitt jeg, men er vel kanskje en vane.

Håper du får en fin dag vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy! :klem:

Hurra for tapte kilo og cm! Flink er du! :klappe:

Når ser du snuppa di igjen nå da? Må være rart å være borte fra både Marthe og mannen, men ekstra godt å se dem igjen da tenker jeg!

Håper det går bra hos spesialisten på fredag og at du får flere svar! Sikkert lurt å notere spørsmål på forhånd, ellers glemmer man jo ofte halvparten!

Ha en fin kveld vennen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så søte alle sammen!!!!

Jeg håper også på mange svar på fredag. Gleder meg og gruer meg samtidig.....

Men det skal bli godt å få det overstått!!

Ja det er rart å være vekke fra lille gullet. Må jo si det. Men det går jo ikke så lang tid til jeg ser henne igjen, heldigvis. Greit å få gjort en del unna når jeg er vekke fra henne, for da har jeg ekstra mye tid til å være med henne når jeg kommer hjem.

Jeg skal ha to-tre eksamner til jul og da må det leses litt. Derfor er det greit å få lest en del da hun er med pappaen. Ja, i dag er hun hos mormoren da. Hun ville så gjerne har henne på bersøk at hun reist til mannen å hentet henne. Koselig det og.... Er jo greit at de har en del tid sammen. Det er jo første barnebarnet i min familie så bortskjemt DET er hun. Trenger ikke sitte lenge aleine hun nei. Og det merkes SÅ godt når hun kommer tilbake til meg. Men, men sånn er det. Skjønner jo at det er stas og!! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!!

Vil berre stikke innom for å ønske deg masse lykke til i morra. Håpar sånn at det går bra og at du får svar på atlt du lura på. Kjempe lurt å notere ned under veis!!

Synast du er kjempe flink som klara å vere vekke frå Marthe, eg trur eg hadde klart det 1 dag, så hadde eg reist å henta Emma :ler: Skal ho vere med deg neste veke? Dei små trolla skulle jo ha treffast veit du ;)

Vi skal til byn i kveld å vere hos tante og onkelen te Emma, treng å bli litt kjent med dei ho og. Papaen kjem etter i morra, og eg syast det er litt kjedelig å vere uten han 1 heil dag! Trur nok kanskje eg har godt av å vere vekke for dei. Eg har blitt meir slik etter at eg begynte å jobbe, sikkert fordi eg vil nyte den tida eg kan få sammen med dei!

Ellers er eg begynt å bli bedre av forkjølelsen, fryktelig kjedelig vere sjuk, og eg kjenner at det kribla i heile meg etter å ha vore sjuk i nesten 1 veke! Berre så synd det er slikt forferdelig vær ute, kan ikkje seie det frista å gå ut i all vinden og regnet! Og eg som truddde vi skulle få fint høstvær no når vi hadde hatt så dårlig vær, men den gang ei!!

Ha ein fin dag og masse masse lykke til i morra!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så koselige som husket at jeg skal i ilden i morgen..... :hjerte:

Har for alvor begynt å tenke på det og gruer meg fremdeles litt. Men det bare å hoppe i det.

Har så smått begynt å legge frem ting jeg skal ha med meg. Skal ha med tisse prøve og en del papirer. Nå er det bare å husk de i morgen!!!!

Men jeg håper på en god natt søvn, og er klar til insats i morgen. Opp tidlig og en 2 timers kjøre tur før jeg skal inn.

Reiser så rett til Bergen etterpå og der er jeg uten nett til tirsdag så det går nok noen dager før dere får vite svaret.... :cry:

Men håper der holder ut og sender meg positive vibber!!! Skal inn klokken 13.00

Ha en super helg mine venner :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra i dag Glossy vennen! har tenkt mye på deg og venter spent på at du oppdaterer.

Ha en super helg og kos deg masse sammen med mannen og Marthe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa mi!

Hvordan gikk det i dag? Er kjempespent altså. Tenkte veldig på deg!

Håper de finner ut noe.

Her er dte ikke så mye nytt å skrive om. Er blitt godt forkjøla så formen er ikke helt på høyden. Men skal ikke klage,det er jo sånt man må regne med på denne årstiden.

Jeg ser også på Amy og er helt enig i at episoden var såååå søt! Men jeg liker nå han assistenten hennes jeg da........................ :sjarmor:

Ha en super fredag vennen min!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle mine søte!!!

Da er jo tilbake forran dataen og er klar til å gi dere siste oppdatering.

Som dere såg så ble tulla 7 mnd i går. Det var jo litt gøy da. Jammen fly tiden!

Men da har jeg vært hos spesialist. En utrolig hyggelig mann forresten. Han tok med på alvor og tok seg god tid. Det viser seg da at jeg desverre har leddgikt. Men at han tror jeg ikke har fått den mest aggresive type - og det var jo godt.

Han tok ultralyd av begge knær og det viser seg at der er en større vann ansamling i det ene kneet. Så hvis der kom mer så måtte vi inn å tappe det :roll:

Har fått en hel del medisiner som jeg skal ta fremover. Og jeg som hater å ta piller......

Jeg skal nå ta medisiner og det er små doser med cellegift jeg skal ta.og siden det er så sterke medisiner må jeg til lege å ta blodprøver hver 2 uke fremover. Så hvis ikke hvelsen gir seg etter 2 mnd må vi ta mer medisiner. Skal opp igjen til spesialisten i desember for at han skal se hvordan det går. Medisinene skal jeg ta i ca 6 mnd nå for så å se hvordan det går. Han kan ikke si om det forsvinner eller om jeg må ha det resten av livet. Han tok en del prøver som han venter svar på for så å fortelle det til legen min.Så da venter jeg på de....

Legen presiserte FØR jeg hadde spurt at jeg IKKE måtte bli gravid!Dette fordi medisinene er så sterke at et forster vil ta skade. MEN jeg kunne få 12 barn om jeg ville, men det dette måtte være nøye planlagt og i samråd med lege. Så da var jo den biten grei. Men jeg som så sårt ville ha to tette barn. Jaja der gikk DEN planen i vasken. Men det er ikke livets undergang.

Som dere leser så var det en del ting jeg fikk vite der oppe. Så det har vært en lang helg med mye tanker. Vi hadde en del planer som vi nå må vurdere å endre på og så må vi begynne å legge til rette for at jeg eventuellt kan ha dette livet ut. Men vi er ikke de so tar sorgene på forskudd, men greit å ha tenk igjenom ting.

Det første vi måtte var jo å tenke på barn. Hadde jo tenkt å begynne å få nr to snart, men det blir nok en stund til det enda. Tiden vil vise.

I tillegg må vi ta stilling til om i skal bygge hus eller ikke. Det måtte vi har gjort uansett, så sånn sett greit å få fremgang i planene.

Jobben som jeg har i dag går det helt greit med. Det er en jobb der jeg ikke trenger å bruke fingrene så mye. MEN den jobben som jeg egentlig skal gå tilbake i etter jul er det verre med. Tror vel egentlig ikke at jeg kan utføre den jobben med disse fingrene her. Men som sagt så vet vi ingenting enda og jeg kan jo være frisk igjen etter jul.... Det får vi se.

Mye å lese dette her... men tenkte dere var spente på å høre. Tulla sover så jeg får løpe inn i noen dagbøker før hun våkner!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...