Lille Ballerina Skrevet 7. september 2005 #841 Del Skrevet 7. september 2005 Tuddelidu innom med en hilsen fra vesterålen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. september 2005 Forfatter #842 Del Skrevet 8. september 2005 Hei hei jentene mine!!! Her går alt sin vante gang. Alt vel på helsestasjonen og Marthe vokser og trives. Legen mente hun fikk tenner hver øyeblikk så det blir jo litt stas da Men ellers så reiser jeg til Bergen i morgen og der har jeg ikke data. Venter enda på den bærbare. Så da er jeg ikke tilbake her før på tirsdag. Haåper dere alle får en super helg og koser dere masse. Selv skal jeg i konfirmasjon på søndag så det blir nok en rolig helg. Kunne tenke meg en tur på kino, men vi får se.... GOD HELG ALLE SAMMEN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. september 2005 #843 Del Skrevet 8. september 2005 Hei Glossy! Spennende med tenner! Kjenner du noe inni munnen eller? Brage har åtte stykker nå han... Kos deg i Bergen med konfirmasjon og sånt da! Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. september 2005 #844 Del Skrevet 10. september 2005 Hei vennen Tenner er alltid litt spennene. Kjenner du noe nå da? Martine har to nede (kom ved 5 mnd), og holder nå på å få 4 stk oppe i munnen. 3 av de er kommet igjennom, mens den 4 nok presser ennå. Heldigvis er hun ikke begynt å bite ennå da Her er klokka litt over syv om lørdagsmorgenen men Martine har jo vært oppe lenge alt hun. Og siden mannen er på guttetur i helga måtte jeg pent finne meg i å stå opp med henne. Synes ikke det er lenge siden jeg la meg, også var hun jo våken i 3 tiden i natt også. Ikke mye skjønnhets søvn her i gården nei. Men når hun sitter oppe i stolen sin og spiser frokost og så sender slengkyss til sin mor - ja så er hun med en gang tilgitt da Håper du får en kjempefin helg vennen - det skal visst bli sol i dag! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 11. september 2005 #845 Del Skrevet 11. september 2005 Så er det blitt søndag! Ikke så mye spennende som skjer her. Charminamannen kommer hjem i kveld og det blir bra! Er lei av å være gressenke allerede jeg! Håper du har hatt en fin helg og at søndagen blir fin! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. september 2005 #846 Del Skrevet 11. september 2005 hmm..uka er offesielt over Hva bedriver dere dagene med da? Noe spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. september 2005 #847 Del Skrevet 11. september 2005 Ånei?! Er veka over alt!? *skunde seg i seng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 12. september 2005 #848 Del Skrevet 12. september 2005 Håper du har hatt en fin helg i Bergen Glossy, med konfirmasjon og greier. Spennende da med tenner, her har det kommet to riskorn til nå, men tror kanskje det er flere som presser på. Er utrolig glad for at Dentinoxen finnes, vet ikke hva vi skulle gjort uten den...... Nei nå var det ei lita frøken som våknet, så får vel stikke. Ha en super flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. september 2005 #849 Del Skrevet 12. september 2005 Hei! Hvordan går det med dere? Hatt en fin helg? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. september 2005 Forfatter #850 Del Skrevet 14. september 2005 Ja da var jeg endelig tilbake...Går litt tid mellom hver gang, men dagene fyker avgårde og jeg rekker fint lite. Er tilbake i Sogn og koser meg i regnværet. Litt kjedelig å bare sitte inne, men nå ser det ut til å lette litt. Klarer å komme oss ut en tur da ja. Har middagen på kok så da blir det ve tur etter det. Det er fint lite tenner å se på Marthemor. Men vi venter i spenning. I og med at jeg ikke ammer hadde vi jo litt lyst at det skulle komme noe nå da, men de lar seg vente på. Sikkert like lurt egentlig etter alle tannhistoriene jeg har lest her inne Ellers er det fint lite nytt med helsa mi. Har begynt på tabeletter som hjelper litt. Iallfall nok til at det er levelig, og det er det viktigste. Noen dager er bedre enn andre, men sånn er det jo for alle. Vi holder ut vi Til helgen fyller min lille bror år og det blir stor feiring her i heimen. Koselig det. Ha blir endelig tenåring og gleder seg mye selv. Har allerede bestillt middag og kaker hele helgen. Storesøster er blitt beordret til å lage Pizza til venne gjengen på fredag Søknaden til trygdekontoret er sendt og nå venter vi i spenning på tilbakemelding dere i fra. Kryss fingrene for at pappa kan få passe !!!! Middagen er vel snart ferdig så da kaller plinktene. Ha det bra så lenge. Kommer nok igjen etter leggetid for de minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. september 2005 #851 Del Skrevet 14. september 2005 Bare innom med en stor klem , koselig og se deg igjen både her og i dagboken min Jeg venter også på tenner hos Victoria, trodde det skulle kommet for lengst! Men det er helt greit at de holder seg borte litt til, mens jeg ammer. For hun tar allerede vorten mellom gommene og "biter" til God middag og ha en fin kveld! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. september 2005 Forfatter #852 Del Skrevet 14. september 2005 Ja da har det vært stillt i huset en stund og jeg har tid til litt data. Har sett på Internatet på tvNorge og det var jo artig da. En gjeng med skikkelige dritt unger de fleste. Ser at det er fullt mulig å sjemme bort ungene sine ja.....!! Har vært på GR kurs for andre gang og det var ganske så deprimerende. Hadde bare gått ned 1 gram og det til tross for at jeg har vært SÅ flink. De andre som er med hadde både spist sjokolade og tatt seg en god fest meg myyye alkohol, og ja de var jammen meg gått ned myyye mer enn meg Og i tillegg til alt dette var jeg en av de som hadde fått MEST trim denne uken og. Så ikke vet jeg. Damen gav meg en ny meny til neste gang i håp om at den skal virke bedre. Hun snakket litt om at siden jeg gikk på medisiner så kunne kroppen lagre på vann, men alikevell. Hadde jo ikke gått på de medisinene mer enn i 3 dager. Men jeg gir ikke opp enda. Dette har jeg bestemt meg for og da skal det gjennomføres! Men oppi det hele med at det ikke vises på vekten så har jeg da gått inn i cm Jeg har totalt gått inn 12 cm på to uker. Synes ikke DET var så gale da Denne uken føler jeg at jeg har truffet riktig med meny iallefall. De to andre ukene har jeg hatt problemer med å få i meg det jeg skal ha i meg, men denne uken har det gått som en drøm. Det er litt deilig da. Er så stress å måtte spise mer enn en har lyst på. Heia for riktig meny. Håper bare at det viser på vekten neste gang!! I morgen komme mannen opp til meg og det gleder jeg meg til. Det positive opp i all pendlingen er at jeg føler savn. Og det tror jeg at jeg hadde litt godt av. Alt hadde en tendens til å bli rutine hos oss så nå får vi jo endret litt på det og. Aldri så galt at det ikke er godt for noe nei.... Fikk forresten tante teit på besøk i dag. Føler meg SÅ oppblåst ja. Har til vanlig ingen problemer med at hun komme på besøk, men i dag kjenner jeg at det ikke er så fristende. Men vi får håper hun reiser igjen fort. Tenkte jeg skulle telle litt den kommende mnd og for å se om eggløsningen kommer på samme tid. For i følge den forrige testen skulle tante komme i morgen og kom i dag, så da stemmer jo det bra! Greit å ha ting i system! Nei nå må jeg lese litt i forumene!! Ha en god natt jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. september 2005 #853 Del Skrevet 14. september 2005 Hei Glossy! Skjønner at det er irriterende når dietten ikke funker for deg! Men 12 cm på to uker er jo kjempemye da! Hurra for deg!! Tante teit ja... hun har kommet til meg også. Hun er en flittig gjest, på prikken hver 15. dag... Og for sikkerhets skyld har hun tatt med seg grandtante Migrene (og hun er ikke å spøke med!). Men er bedre nå da. Ha en fin kveld Glossy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. september 2005 #854 Del Skrevet 15. september 2005 12 cm men det er jo kjempemye jo vennen min! Så flink du er da!!!!! Jeg gikk også på et sånt kurs engang og gikk ned 10 kg på 8 uker! Det var ganske deilig, men desverre er de nok kommet på igjen de kiloene gitt I dag skinner jo solen, ganske utrolig med tanke på hvordan det var her om dagen med flom og det hele! Rart at det kan snu så fort! Men det er jo ganske vått og mye ødeleggelser rundt om da! Her sover alle ungene så det er fredelig en liten stund! Håper det med permisjonen ordner seg så pappaen kan passe, men det gjør det sikkert! Ha en fin dag vennen Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. september 2005 Forfatter #855 Del Skrevet 17. september 2005 Venninna mi har blitt tante i dag!!!!! :hoppe: Ble så kjempe glad da jeg fikk høre det. Hun ringte i dag tidlig å så at de var reist på klinikken og seks timer seinere kom det ut en nydelig gutt med masse svart krøllet hår Dette er familiens føste og besteforeldrenes første barnebarn. Kjempe koselig. Og jeg ble ikke missunnelig nei - ikke i det heeeeele tatt MÅÅÅÅ bare skjerpe meg jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. september 2005 #856 Del Skrevet 17. september 2005 Så gøy!! :-D Rasler det i eggstokkene dine Glossy? Gratulerer med venninne-tantebarn! Og ha en riktig god helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. september 2005 #857 Del Skrevet 17. september 2005 Så flink med slanking og trim du er! Og så kos med veninnetantebarn! (Det er sikkert pga Tante Teit at du ikkje var lettare på kurset, trur eg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. september 2005 #858 Del Skrevet 17. september 2005 Innom med en helgeklem Håper alt går bra med deg og dine, og lykke til med søknaden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. september 2005 Forfatter #859 Del Skrevet 18. september 2005 Takk for koselig hilsner! Fikk bilde på tlf av den nyfødte og han var såååå søt. Masse svart hår..... *Smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. september 2005 #860 Del Skrevet 18. september 2005 12cm på 14 dager er jo kjempe flott, Glossy Tipper også det var tante teit som gjorde at kiloene ikke viste så mye nedgang. Men cm er like bra det Så moro med venninne-tante! Det er jo veldig koselig med disse små og jeg kan tenke meg det rasler fælt hos Glossy nå.. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg