Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Då held snuppa mi på med siste lure før ho skal leggast for natta, og eg snik meg til skrive litt til deg!

Tusen takk for at vi fekk bli kjent med Marthe, slik vi gjore idag, Trur vi kosa oss alle sammen. Kjekt at Emma kan få leike med andre som ikkje berre er større enn ho. Blir litt kjedelig å berre bli fratatt alle leikane, og aldri ta igjen. Men idag var det endelig Emma sin tur "stjele" litt, berre så synd det gjekk ut over Marthe. Heldigvis var det masse leika, som dei kunne dele :ler:

Og så grei jente du har! Ingen sure miner, og aalt var greit. Den dama er jammen med på det meste. og veldig bra at eg fekk ho til å sove.

No er snekkeren her, og Emma vakna av bankinga. Er jo ikkje så lett å la ver å vekke ho, då ho søv hele tida :ler:

Før prøve å skrive meir ein anna gang ;)

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :klem:

Jasså så du har begynt å jobbe litt du snuppa. Men hvor er det pappaen din bor da? Er det langt unna?

Her er jeg egentlig på vei under dyna, men kunne ikke legge meg uten å komme innom hos deg først kan du skjønne.

Her flyr dagene avgårde, man blir jo ikke akkurat sittende med hendene i fanget med 3 unger mellom 10 og 12 mnd nei :ler: Men jeg koser meg og det går stråååålende. Særlig liker jeg at alle sover samtidig. Da får jeg iallefall gjort litt i huset om ikke annet!

Men jammen er jeg trøtt når dagen er over.

Martine storkoser seg med sine nye kompiser, og har visst ikke noe imot å måtte dele på mammaen sin.

Ha en fin natt, og en flott arbeidsdag i morgen.

Stor charminaklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle mine søte!

Ja da var arbeidsdagen over for i dag og jeg stor koser meg. Helt topp på jobb. Mye koselige folk og jeg får allerede mye god tilbakemelding. Det er jammen flott da. I dag fikk jeg beskjed om at jeg var ønsket på et møte i neste uke fordi hun som skal ha møtet gjerne ville ha med der fordi jeg kom med så mange gode og fornuftige ideer - det er jo litt koselig å høre da.

Har jo tenkt litt på at side jeg skal jobbe og har en del eksamner å ta så kan vi jo søke om å få overflyttet min permisjon til mannen. Han er jo helt gira for dette har han SÅ lyst til. Så da må det søkes her og der og vi krysser fingrene for at det går i boks. Mannen tør ikke håpe for mye.... skjønner jo det og, men det MÅ gå i boks. Da hadde det vært så mye lettere for alle parter. Jeg vil jo jobbe litt og han vil jo være litt hjemme. Hva er bedre enn en slik løsning da?? :ler:

Dagene fyker avgårde, og denne uken er jeg uten barn. Litt trist er det jo da, siden jeg er så vant til å ha henne hele tiden. Men siden barnepasseren min ikke kan begynne før i sept å passe barn fikk jeg et problem. Så Marthe er i byn med pappaen sin og er hos tanten sin om dagen. Tipper hun koser seg der med flere andre barn. Både hun og pappaen kommer opp til meg i helgen, så jeg holder nok ut. Men i morgen har jeg fri hele dagen og da kan det bli en lang dag uten tulla mi. Får gjøre det beste ut av det da. Leser mye og gå på tur. For jeg har begynt en ny og bedre livsstil nå. Så da er det bare å henge i stroppen. Har et bryllup å gå i og en kjole å komme inn i. Har ikke SÅ god tid! :ler:

Lille Ballerina:

:klem: Jeg stor koser meg allerede. Håper bare det fortsetter slik.

Emma3:

:klem: Så koselig at du likte å være med Marthe. Igjen, tuuuuusen takk for hjelpen. Du er en knupp. Stpr veldig gjerne til tjensete hvis du skulle trenge hjelp.

Linn3c:

:klem: Takk for klemmen!!

Charmina:

:klem: Ja jeg er begynt i arbeid vet du. Er ikke den kjempe store stillingen, men veldig koselig. Jeg er ca 2 timer vekke fra Bergen. Ikke så veldig langt, men langt nok med tanke på pendling.Håper virkelig at mannen kan få permisjon. hadde bare vært mega digg!!!

Nå skal jeg ut på tur med en venninne! Og se Amy i kveld. Har til og med sneket meg to ekstra kuponger og håper masse på å vinne :sjarmor:

Ha en super tirsdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Kanskje du er en kommende extramilionær :-D *krysse fingre* Så utrolig bra at du trives i jobben din, og får gode tilbakemeldinger. Det betyr alt. Får håpe at mannen din får permisjon, men kan det være så vanskelig da? Vet ikke så mye om slikt ;)

Du får gjøre som søsteren min når hun er uten unger; lager seg en stor god salat, iste og benker seg foran tven og ser flere timer med Animal Planet.. Merkelig syssel :ler: Kos deg iallefall! Jeg skal ha total avslapning i kveld + en 35 minutter med solarium! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR et vær det er i dag. skikkelig surt, med masse vind og myyye regn. Har vært ute og gått tur og holdt på å blåse vekk.Kom hjem søkk våt og det til tross for at jeg hadde fullt regntøy på meg. Men litt deilig å komme inn igjen etterpå.

Har fremdeles vondt i fingrene mine til tross for to pille kurer. Tenker jeg må ta meg en tur til lege igjen for kan jo ikke gå med dette. Tenkte at siden min lege er på tryne og jeg er midt i skifting av lege at jeg heller går her oppe. Kjenner legen her oppe så får heller ta en kvelds visitt.

Ellers koser jeg meg fremdeles på jobb. Har vært en tur på jobb i dag selv om jeg har fri. Er en del å legge til rette nå i begynnelsen og da er det greit å bruke tiden når Marthe er med pappaen sin. Savner henne så...... MEN det er ikke mange dagene igjen til hun kommer nå.

Har en del å lage ferdig til i morgen så får vel begynne. Er klar for en tidlig kveld i kveld selv om jeg sov lenge i dag. Greit siden jeg skal tidlig opp i morgen.

Ha en fin kveld....

Lille Ballerina; vet enda ikke om jeg har blitt rik for jeg glemte hele programmet i går og har enda ikke sjekket :overrasket: Må løpe inn å gjøre det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg det er rart og være borte fra vesla en hel uke ja. Synes du er flink jeg! Håper mannen din får permisjon da, men han burde jo det.

Bedre livsstil ja, du sier noe! Jeg greier jo aldri å skjerpe meg jeg!! Men jeg burde jo så absolutt, får håpe jeg greier og få opp øya en vakker dag..

Ha en god natt :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Håper du koser deg og har det bra!

Her fyker dagene og før man vet ordet av det er det helg igjen! Deilig!

Martine er fremdeles forkjølet stakkars.Det hengte lenge i denne greia her!

I morgen er det på helsestasjonen, er spent på vekt og mål.

Ellers lite nytt herfra da!

Ha en fin fredag i morgen vennen.

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh :frustrert:

Har så innmari mye problemer med den nye trådløse nettverket. BLir så sint. Skrev DET lange innlegget her og vips var alt borte i et trykk.

Men skal se på tingene i morgen å få en mann på saken. Skriver mer da... orker ikke flere innlegg som blir slettet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du blir irritert ja snuppa!

Her er det ikke mye nytt som skjer!

Er spent på timen til legen torsdag med Martine.

Ute høljer det jo så nå føler jeg at høsten er kommet alt :sprettoy:

Ha en god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min!!

Har berre så lyst til å stikke innom for å seie at eg veldig glad i deg :klem:

På lørdag er det bursdagsfest, og deke er hjertleg velkomen!! Ville iallefall vore kjekt om de og tok turen hit..

Ønsker deg ei fin veke, så snakkast vi snart.

Ps. det er veldig kjekt å bu her :ler:

Stor klem frå meg å vesla, til deg og go jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!!!

Sorry at jeg ikke har vært her. Men bli så irritert av at maskinen logger seg av og på i tide og utide så da lot jeg heller være å bruke den. Men det ser ut som ting er i orden nå. Enn så lenge.

Dagene fyker avgårde. Jeg stor trives i den nye jobben min. Har vel egentlig alltid sett på meg selv som et godt hjemme værende husmor emne, men nå er jeg sannelig ikke så sikker. Ble lei av å gå hjemme jeg,..... Kanskje med unge nr to for da har du litt mer å ta deg til liksom. Vet ikke. Tiden vil vise.

Har i disse dagen jobbet med å finne igjen eggløsningen min - men det uten hell. (neida ikke flere barn enda, bare litt kontrollfrik :sjenert: ) Har testet og testen, men det har enda ikke gitt utslag. Kan bli en dyr affære etterhvert dette. Men siden jeg har tatt bryet med å bestille de fra Danmark så er det jo verdt det.

Håper det slår ut snart, ellers å jeg fint vente til neste mnd.

Marthemor går det bare bra med. Hun trives i den nye tilværelsen. Var med dagmamma for første gang i dag og de hadde det trivelig. Tror nok det skal gå så bra med de to. Har masse lekser og dagmamma førskoleutdannet så dette kan hun. Hun elsker barn.

I morgen er det en ny arbeidsdag, men mannen er kommet opp hit for å være med lillemor.Koselig at de får litt tid sammen også. Har enda ikke fått sendt avgårde søknaden ang forlenget pappa permisjon. Dette fordi skolen min er så treg å sende videre papirene og det begynner å irritere meg :frustrert: Dagene fyker jo avgårde og det er ikke SÅ mange dager igjen av permisjonen min.

Men vi jobber med saken.

Har allerede fått mye ekstra jobbing på jobben og det kan vi like :sjarmor: Håper jo på vider jobb etter jul så da skader det ikke å ha tatt flere ekstra vakter nei.... Mannen vil jo absolutt flytte opp hit, men vi får no se på den saken ;)

Ble langt dette her.... Skriver mer siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo heeeelt å takk for hilsner!!!

Charmina: leste om Martines mål. kjempe bra! min er jo sikkert 7 kilo og... Og mye yngre.... Skal på kontroll om to uker jeg og. Så det blir jo spennende!

Emma3: åhhh så snill du er. Glad i deg jeg og vet du!! Er are SÅ koselig å ha en tur kamerat i disse tider. :hjertesmil:

Linn3c: Nå ser det ut som jeg er tilbake. skal komme i dagboken din med en gang ;)

Lille Ballerina:tusen takk for klem. :klem: igjen til deg vennen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...