Tetra Skrevet 4. august 2005 #761 Del Skrevet 4. august 2005 Hei vennen!! Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom her, er fortsatt på ferie med treg nett tilkobling, men måtte jo inn å hilse på Dere er jammen heldig som skal til varmere strøk, har du plass i kofferten til to blindpassasjerer kanskje???? Dere får ha god tur hvertfall så snakkes vi når du kommer hjem, da har vi kommet oss på adsl'n igjen også, er en tålmodighetsprøve å være foruten den. Hils Marthe så mye fra meg og Martine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. august 2005 #762 Del Skrevet 4. august 2005 Ikke lenge nå! Husk solkrem og aloevera krem Håper dere får en kjempe flott tur og godt vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 4. august 2005 #763 Del Skrevet 4. august 2005 Stikker innom ein tur for å ønske deke ein god tur til varmare strøk! Det blir heilt sikkert topp, og for Marthe. utruleg kor kjappe dei er til å tilpasse seg nye omgivelsa! Masse god tur og slikk litt sol for oss og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. august 2005 Forfatter #764 Del Skrevet 4. august 2005 Åhh så koselig med god tur hilsner!! Jammen gleder vi oss nå!! Det gikk veldig fin med lillemor og sprøyte. Hun skrek litt, men gikk fort over. Ellers hadde hun lagt fin på seg og er nå 6420 tung og 64,5 lang. hun vokser til!! På onsdag skulle jeg til legen fordi jeg har problemer med noen fingre som gjør litt vondt og den ene er kjempe hoven. Ikke noe behagelig med andre ord, så da tenkte jeg å sjekke det før jeg reiste på tur. Kom til lege for en liten sjekk og legen mente jeg kanskje hadde fått leddgikt Er det mulig???? Men han kunne ikke si det med sikkerhet, så han tok en del prøver å sendte meg til røntgen. Så der var jeg i dag. Skulle få svar på prøvene om en uke og bildene som ble tatt ble sendt rett til legen. Så jeg skal innigjen til han når jeg kommer hjem fra ferie. De skulle ringe meg hvis de fant noe på prøvene. Så da ringer de nok når jeg er på ferie.... Ellers fikk jeg noen veldig sterke tabeletter som jeg skulle ta for den hovne fingeren. Men det hjalp veldig. Allerede etter den 1 pilla kunne jeg kjenne en forbedring. Deilig det, så jeg slipper å reise på tur med en tømmerstok av en finger. hi hi Så dette var ikke den beste meldingen jeg kunne fått, men sånn er livet. har valgt å ikke sette meg ned å sture før jeg vet svaret på prøvene. Men skal love dere at jeg sitter meg maaaange spørsmål. Om testene viste noe skulle de sende meg videre til en spesialist. Så da kan han nok sikkert svare meg på alt jeg lurer på. Har uansett tenkt å nyyyyyte ferien og solen til det fulle. Ikke noe skal få ødelegge for turen som ble bestillt i januar mnd!! Håper dere jentene mine koser dere masse i tiden jeg er borte. Og jeg kommer med referat både fra lege og tur så fort jeg kommer meg hjem! Kan jo hende jeg finnen en data der nede og, hvem vet Maiaen; jeg vet alt som foregår inne på kg Neida, men jeg ser hvis du skriver innlegg... Lover å sende deg mld siden jeg ikke er på msn, så fortvil ikke. Og klart du kan få være med, men alle turene er utsolgt så da må du sitte på taket.. Alt går! Lykke til med forbedredelser. Du er så flink atte!!! Linn3c; jepp reisefeberen er på plass. Veldig irriterende at ikke flyet går før om kvelden. kommer til å dø av kjedsomhet. Ser at du er syk --- GOD BEDRING! La Traviata; Tetra; så koselig at du stakk innom selv om du er på ferie.. Jeg er og mega klar for ferie! vi får taen oppdatering når vi begge kommer hjem! Lille Ballerina; solkremmen er kommet i kofferten! Koselig at du passer på meg.... Emma3; takk for hilsen. Ja vi håper at tulla koser seg i varmen. Tror nok det. Ellers får vi tilbringe tiden på hotellet med viften CHARMINAAAAAA; kan du komme hjem snart!!! Bare få dager til jeg reiser! vil jo ha referat. Typisk at du kommer rett etter at jeg har dratt så jeg må vente heeeelt til neste lørdag med å lese Heia deg hjem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 4. august 2005 #765 Del Skrevet 4. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. august 2005 Forfatter #766 Del Skrevet 4. august 2005 Tusen takk Linn3c!! No er det tid for å grille seg litt i solarium!! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. august 2005 Forfatter #767 Del Skrevet 4. august 2005 Jammen er det deilig å ta sol. Ligger i solariumet å steiker og later som jeg er i syden Helt topp! virkelig å anbefalle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. august 2005 #768 Del Skrevet 4. august 2005 Hei Glossy! Huff, hørtes ikke noe ålreit ut med de vonde fingrene, håper det ikke er leddgikt i hvert fall! Skjønner at du sitter med mange spørsmål, som du forhåpentligvis får svar på snart! Nå reiser dere snart! Deilig å steke seg i solarium så lenge man er her i landet.. skulle tro høsten hadde kommet allerede! Jeg venter også på Charmina! Tror hun kommer hjem i morgen..? Ha en fin kveld og natt da vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. august 2005 #769 Del Skrevet 5. august 2005 GOD TUR Kos deg!! Uff, så kjedelig å lese om den fingeren din da! Håper virkelig ikke det er leddgikt Bra at det har blitt undersøkt sikkelig da, så du forhåpentligvis får svar på det.. Fint at du ikke tar sorgene på forskudd, det kan jo bare være en liten fillesak! God helg og god tur, vennen!! Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det.. KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. august 2005 Forfatter #770 Del Skrevet 5. august 2005 Takk for lykkeønskinger!! det varmer.... min super flaks igjen - må til lege igjen! Våknet med full halsbetennelse! ER det mulig? og jeg som skal reise i morgen.... får skynde meg bort å høre hva legen har å si! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. august 2005 #771 Del Skrevet 5. august 2005 Uff da! Så utrolig irritertende da Håper legen sier noe fornuftig, og at du kan blir kvitt den raskt og smertefritt.. *jage vekk halsbettennelsen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. august 2005 Forfatter #772 Del Skrevet 5. august 2005 Joda full kur på meg. Og så må jeg slutte med pillene for hovne fingre. Egentlig kanske kipt siden jeg er lit handikappet med store pølser. Men jeg skulle begynne på igjen med de etter antibiotikaen. Snakk om pille dame, og jeg som hater å fylle kroppen med slikt Nå skal jeg iallefall bare legge meg på sofaen å ta livet med ro en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. august 2005 #773 Del Skrevet 5. august 2005 Stakkars Glossy! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 5. august 2005 #774 Del Skrevet 5. august 2005 Godt å høre at du ikke tar sorgene på forskudd, det gjelder å håpe på det beste. Krysser fingrene for deg at det ikke er leddgikt. Jeg er selv disponert for å få det, men har valgt å ikke teste meg, synes det er bedre å ikke vite, får ta det om det kommer. Min mor fikk det etter at jeg ble født, sannsynligvis var det svangerskap og fødsel som utløste det, er også en stor andel flere i slekten som har/har hatt det. Nå er det bare 1 dag i gjen, skjønner godt at du er litt reisesyk ja....... Flotte kontroll Marthe hadde da, Martine er 10gr tyngre og 0,5 cm lengre Ganske like disse jentene våre i vekst da..... (Martine ble veid og målt på onsdagen) Håper dere får en alletiders tur, og venter spent på rapport både fra turen og legen. Stoooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 5. august 2005 #775 Del Skrevet 5. august 2005 Så ikke før nå at du har fått halsbetennesle, for noe dritt da!! Ikke kjekt å få før sydenturen...... Ønsker deg god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. august 2005 #776 Del Skrevet 5. august 2005 Et lite tips fra meg.. Jeg var plaget med halsbettennelse i over 10 år, helt til jeg tok mandlene. Nå forebygger jeg halsvonde med følgende; Avant-garden og noe som heter instant te (kinesisk balansete). Jeg skal være helt ærlig og si at jeg egentlig ikke trodde noe på det, men prøvde det i desperasjonens time. Men det hjelper faktisk utrolig godt. Bare et lite råd:) Kjøper det på helsekosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. august 2005 #777 Del Skrevet 5. august 2005 Hei vennen! Huffameg, dette var jammen kjedelige greier... Halsbetennelse nå like før avreise! Håper kuren virker som den skal! Og kanskje fingrene dine blir bedre der nede i varmen? Mener å huske at sydenopphold er bra for de med leddgikt (men jeg håper jo inderlig at det ikke er det du har da!) Da benytter jeg sjansen til å ønske dere GOD TUR!!! Gleder meg til å høre om ferien deres når dere er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. august 2005 Forfatter #778 Del Skrevet 5. august 2005 Så utrolig søte dere er alle sammen *smelt*. Formen er sånn passe og jeg er forsåvidt klartil å reise. MEN nå har jeg gått så lenge å ventet på denne dagen og nå finner jeg ikke bilettene igjen! er det mulig?? (igjen) Jeg er jo helt håpløs!!!! Ringe til de vi skal reise med og de sa vi kunne gå i butikken deres å hente ut en ny. Så da får vi helle gjøre det da. Mannen mente vi da kunne ta lunch på Egon i byen med det samme. Så det er aldri så gale at det ikke er godt for noe Så da er det det vi gjør! Skal jo ikke reise før om kvelden så det passer fint. Nå er kåken ryddet og vasket og koffertene er lukket. Så da gjennstår det bare å kose seg i kvld og håpe på å få sove i natt Ønsker dere alle en suuuuper uke!!!! Så snakkes vi SNART igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 5. august 2005 #779 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) God tur!! Pass deg for ekle mannfolk på moped i lysegrønn tanga! (I`ve seen it!) Endret 5. august 2005 av Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. august 2005 Forfatter #780 Del Skrevet 5. august 2005 God tur!! Pass deg for ekle mannfolk på moped i lysegrønn tanga! (I`ve seen it!) ← :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg