Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Begynner å bli stor pie nå da :) Søstre er best i verden! Og veldig nyttig å ha i alle situasjoner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da var pakkingen unnagjort å i morgen reiser hun nedover for å se på fasilitetene. Vil gjerne at jeg og Marthe skal være med, men vi har ikke helt bestemt oss enda. Marthe har vært litt sutrete, nyser mye og renner fra et øye. Så lurer på om noe sykdomsgreier er på gang. Jeg har hatt noen dager med forkjølelse så det kan jo være det er det hun har på gang. Så jeg tror vel egentlig at vi dropper turen i morgen. Skal ta vaksine på tirsdag så da er det best hun er i form.

Snakket med en vennine i går som kunne fortelle at hun var gravid!!! :hoppe: Det er bare så utrolig gøy! En annen vennine hadde vært på UL i går og kunne fortelle at hun skulle få en jente til. spennende!

Og her sitter jeg --- ikke sjalu i det hele tatt --- neeeeeida..... :sjenert:

:ler:

Ellers laget jeg pannekaker til middag i dag og det var bare helt mega topp. Elsker det - så jeg får spise det nå før ferien er over for etter ferien er det STOPP!!! Skal inn i en kjole ja.....

Får oppdatere meg litt her i forumet. Har jo vært vekke en HEL dag så da er det på tide å ta igjen tapt tid :ler:

Lille Ballerina:

Ja søstre er best i verden!! helt enig! :klem:

Endret av Glossy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina; du skal ikke se bort i fra at det ikke tar så veldig lang tid før vi begynner igjen. Men må nok vente LITT til ;)

Linn3c; joda sydentur blir det. Bare noen dager igjen!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Glossy!

Store gratulasjoner til Marthe med passerte 5 måneder! :bursdag:

Så fort tiden har gått, helt utrolig altså. Gøy at dere (snart) vil ha en liten en til, det er jo så koselig :hjerter_rundt:

Vi venter nok en stund med prøving på nr. 2, men neste sommer kan det hende at en liten spire er på plass!

Så gøy med sydentur da, er det lenge til dere drar? Burde jo ha fått det med meg, men...

Får begynne nedtellingtil ferie her i gården også! Gleder meg enormt til Frankrike-turen vår, og nå har det heldigvis gått i orden med hotellrommet også! :hoppe:

Ønsker deg og dine en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei glossy vennnen !!!

Så spennende med gravid veninne !!! :Nikke: Blir nok ikke lenge til det Marthe blir storesøster nei.... :ler:

Dere er så heldige som skal til syden. Det hadde vært deilig med en sandstrand, og mengder med sol..men vi får satse på at terassen duger denne sommeren, og at solen skinner maaasse !!

Etter ferien er det slutt med godterier her i gården også...skeiet litt ut i ferien, har jo en kjole som skal passe perfekt eg også vet du ..... ;)

Det er forresten super deilig med ferie..kunne lett blitt vant til å ha ferie hele året...men spørs om lommeboken hadde sagt ja til det....

Du har en superskjønn datter !!!!!!!!!!!!!!! Har helt forelsket meg i bildet av henne i redningsvest...såååå nydelig... :enig_anim:

nei nå e det thriller på tv... min kjære mann sier den er så bra, så får følge med... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er kanskje på tur dere nå? :sjenert: Og jeg som ikke har fått ønsket deg god tur en gang.. Håper du koser deg i allefall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Traviata; tusen takk for bursdagshilsen til Marthe. Hun er blitt så stor atte.

Så spennende med en liten spire til.. ;) De er jo så herlige disse små! Håper bare at det å lage nr 2 går bra. Er så alt for mange som sliter med det. Er vel bare å krysse fingrene og ta det som det kommer.

miaen; så du tror det ikke bli lenge til nr 2 du :ler: Nei det kan vel hende det :sjenert: Men som jeg sier til La Traviata så er jo ikke nr 2 noe selvfølge, men håper jo at ting ordner seg. Tusen takk for kompliment om småen..... Ja hun er jo søt ;)

Lille Ballerina; ja klart du skal få referat av turen. Stor gleder meg til den skal begynne. :hoppe:

April vennen; neida vi er ikke reist enda... Reiser ikke før på neste lørdag så du har nok av tid til å ønske oss god tur hvis du vil det :ler:

Ja da er nok en helg over. Og denne hegen har vært super. Mannen tok seg fri fredag så vi har hatt 3 hele dager sammen. Veldig koselig. Fredagen gikk med til å rydde litt hus og begynne så smått å finne frem ting til ferien. Er en slik som må ordne alt i god tid i tilfelle vi finner ut at noe mangler. Orker ikke i siste liten pakking. Iallefall ikke når jeg skal pakke for 3 :ler: Manne har jo ikke evnen til å pake på egenhånd. Så der må jeg stå over han for å godkjenne det som går i kofferten. ellers kan det bli en meget pinlig ferie for min del (les: er fan av hawai skjorter.)

Lørdag var den deilig dag. Vi begynnte med å sove lenge og deretter hent min mor for å dra til byen. der gikk vi litt i butikker og koste oss på Fiske torget her i Bergen. Kjøpte reker og små spiste på kaien før det bar til Egon hvor middagen ble inntatt. Seinere møtte jeg en venninne som bor i Nord og vi koste oss med mye prat.

ellers var det Brann - Vålrenga hos en kamerat som også inviterte på pizza. Hjemmelaget som han selv hadde laget :klappe: (med litt hjelp fra mamma...) Den var bare helt nydelig!! Så ble det en dårlig film her hos oss før vi tok kvelden.

I dag har vi vært på grillet hvalkjøtt hos min svigerinne og svoger. Helt topp det og. Litt Sodoku løsning og litt H&M tanke shopping. Sodoku er det nye kryssordet som er i avisene for tiden, bare en skal lage entall rekke fra 1-9. Veldig artig faktisk. Litt hodebry er det jo, men det må jo til av og til.

Etter tulla var lagt reiste jeg av å tok litt solarium :sjenert: . Ikke den store sol slikkingen om dagen så da får vi ta litt intensiv soling om kvelden. Ikke mye gøy å komme til Kreta hvit som et laken heller... Greit å slippe unna den veste solbrenningen. Tenkte å ta noen ganger til før lørdag!

BARE 6 DAGER IGJEN!!!!!!

En super helg... På tirsdag er det vaksine på tulla og onsdag er det lege for meg. En slapp uke, men tenker vi får fulle dager alikevell :ler:

Gleder meg til Charmina kommer hjem!!!!! :hoppe: Ikke lenge til nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen, godt du ikke har reist, så jeg får ønsket deg god tur!! ;) Tenker det blir deilig jeg og komme seg avgårde litt.. Jeg har også en mann som ikke har evne til å pakke selv. Han vet vel og at jeg er ganske nøye med hva han har på seg, så hvis vi skal ut på noe er standard spørsmålet; "hva skal jeg ha på meg a?" :ler:

Oj, og jeg som skulle spise frokost før Victoria våknet.. Det er for sent hører jeg!

Håper du får en fortreffelig dag, vennen!

Endret av April
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy!

Oi, nå er det ikke lenge til dere drar! Kreta høres jo supert ut :)

Su doku er kjempemorsomt! Jeg pleier å løse de som står i Aftenposten hver dag jeg. Morsomt med litt hodebry!

Ønsker dere en fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE 5 DAGER IGJEN!!!

I dag skal mannen ha møte her hjemme så jeg tar med meg min svigerinne på kino jeg da. Helt topp. Først et cafe besøk og så Herr og Fru Smith. Gleder meg! Tudelu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en topp kveld i går - og filmen var toppers!! En skikkelig god film selv om den var max amrikanisert. Masse skyting og masse kjærlighet. Helt topp :ler:

I dag er det helsestasjonen for å få sprøyte på mini. Har lagt henne nå i håp om at hun skal få litt søvn før vi skal dit, men hun prater der inne enda. HÅper det går bra med sprøyte selv om hun er trøtt. Sover vel bare bedre etterpå får vi håpe.

I ettermiddag skal jeg ut å handle litt med en venninne. De skal og være med til syden på klørdag så da skal vi ha litt syden shopping, og ikke minst ta litt sol. Blir deilig det. For her er det ingen sol i dag. Skikkelig kjedelig.

BARE 4 DAGER IGJEN!!!!!!

Får gjøre meg klar til å gå - og innom et par dagbøker.

Ha en fin tirsdag!! Heia Amy :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei din super nysgjerrige dame !!! selfølgelig måtte du se at eg var inne på dagboken din...skulle overraske med hilsen og greier..... :ler:

Filmen i går var super tidig !!!! kjente adrenalin kicket, fordi tempoet var så høyt....kan jo hende det var snopet også da..... :ler: var hvertfall ikke klar til å legge meg... det e jo også mulig at det e alle bryllupsplanene som gjør at eg e helt oppunder taket for tia.... :hoppe:

Imorgen skal eg ha Marthe !!!! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

det skal bli såååå kjekt, skal kose oss.... håpe du må vente....hihihi

Skal også ut til mor og far i morgen... og så skal vi gjøre noe bryllupsting på veien....bare tre måneder, og to dager igjen.... :bryllup: krible krible...

Lurer egentlig på....må du reise til syden ????????? hvem skal være på msn med meg ?? :briller2:

tror eg må være med, kan eg det ?? please ????????? :gullengel:

Neida..dere kommer til å stor kose dere!! Håpe Marthe like varmen, men hun e vel som sin mor ;)

det blir sikkert kjempe kjekt !! det får bli sydentur på oss en annen gang....

Nei, nå skal eg ut en tur... vi snakkes !!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy! :klem:

Håper alt står bra til i heimen! Nå nærmer det seg fort avreise for dere! :hoppe:

Ønsker dere en fin dag! :)

Morna så lenge :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...