Charmina Skrevet 13. juni 2005 #621 Del Skrevet 13. juni 2005 Glemte klemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #622 Del Skrevet 13. juni 2005 Joda skrev DET inlegget og så slettet jeg hele dritten :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #623 Del Skrevet 13. juni 2005 Får prøve igjen! Tusen takk for alle hilsner!!! Dere er så gooooode atte Ja da er helgen over og hverdagen er kommer igjen. Denne hverdagen kan gjerne komme for i helgen har vi bestemt at vi skal ta oss en tur til PRAHA i juli!!!!! Jeg stor gleder meg såååå! Skal reise på tur med et vennepar og tulla skal være hos mormor. Shopping -shopping og atter shopping Og det er jammen ikke lenge til heller!!! Fredagen ble forresten en super dag. Bli veldig fornøyd hos frisøren og fikk mye skryt. Om kvelden var jeg på party og der gikk tequilaen ned på høykant Ellers hadde vi Singstar så da gikk stemningen i taket etterhvert. Greit å få komme seg litt ut ja. Lørdagen hadde jeg besøk, og ellers koste mannen og jeg hjemme med taco og film. Helt topp. Søndagen fikk vi ryddet litt hus og funnet frem litt sommerklær. Ikke mye til sommer her, men greit å få en oversikt over hva vi har av sommerklær til ferien. Ellers så var vi på middag hos svigers og det var topp. Masse god mat. I dag har jeg og tulla vært på frokost hos min søster og ellers vært en tur i byen med min far og lillesøster. Koselig begge deler! Ellers har tante rød kommer på besøk etter et laaaangt opphold. Bra tidlig å få den igjen egentlig, men samtidig helt greit. Bra å få kroppen i rute igjen da det da blir lettere å planlegge Kontrollfrik jeg???? Saeria; Tusen takk for at du tenker på oss. Vi bor jo på øyen og liker oss godt her. Så da blir det litt stress å flytte til melkeplassen. Men tusen takk!! Tetra; Kan godt sende deg noen vibber, men kan ikke love at de hjelper. hi hi LaTraviata; håpe ammingen kan jelpe litt til her og, men har mine tvil siden jeg ikke ammer SÅ mye :evil: Sirka; Håper du får en flott bli ny dag neste helg. Det var ganske så godt ja!! Linn3c; ja det går bare bra med vennene mine. Ikke den store slankekuren, men en bedre livsstil håper jeg jo på Charminavennen; Bare hyggelig å hjelpe deg med sidebergningen. Skulle bare mangle! Tenk nå er det jammen ikke lenge igjen til turen!!!! Ja, da får jeg avslutte her. Må ta en titt i dagbøker før jeg tar kvelden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. juni 2005 #624 Del Skrevet 13. juni 2005 Hei Glossy! Så gøy med Praha-tur!!! Praha er en kjempefin by! Har vært der en gang, men vil veeeldig gjerne tilbake! Dere kommer til å kose dere masse! Dumt med den tanta da, men greit at kroppen er i gjenge igjen! Her hos meg har tanta dratt på langtur, og det er uvisst når hun returnerer... passer meg greit egentlig Håper dere får en fin uke!! God natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 14. juni 2005 #625 Del Skrevet 14. juni 2005 Åhhhh.... Praha hørtes deilig ut.... Har hørt fra venner og kjente at det er en helt fantastisk by, og lle som har vært der har lyst tilbake igjen...... Håper du får en knall fin dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #626 Del Skrevet 15. juni 2005 Ja det går noen dager mellom hver oppdatering, men dagene har en finurlig måte til å bare fyke forbi. Det må være livet som hjemmeværende mor som gjør det. Alltid så mye å ta seg til og alltid noe som skulle vært gjort. I kveld har jeg vært på sminke party hos min svigerinne, men det tok lliksom ikke av. Trodde det var mer sånn at vi lærte nye lure måter å sminke oss på, men det var mer krem ditt og krem datt. Dette måtte vi lære før vi kunne gå over på sminken. Så sminken kommer på "kurs" 2. Så litt kipt, men jeg fikk nå brukt penger alikvell I morgen skal jeg på teater. Det stor gleder jeg meg til. Min søster og skole gjengen har satt opp et stykke og det skal gå noen dager fremover. Så i morgen har jeg fått svigermor til å sitte barnevakt så jeg og mannen kan gå. Fikk god kritikk i avisen i dag så da blir det spennende å se. Ellers er alle planer for Praha lagt. Hva jeg skal bruke penger på og hvilke kofferter som har stor nok plass, men samtidig ikke så tunge at de utgjør så mye på vekten Har gått helt i hode på meg. Men jeg er klar for en skikkelig heftig shoppingtur. Mannen og jeg har reknet ut at med alle bursdager frem til jul må vi ut med ca 5000 kr i gaver. Og det er uten gave til hverandre da begge snart har bursdag. Så da tenker vi å få unnagjort mye på turen og samtidig spare noen kroner. Håper det virker For jeg er jo typen på å finne noe på salg og juble for da kan jeg kjøpe enda mer før jeg er oppe i summen jeg skulle bruke. Andre er stor fornøyd med å finne det på salg for da sparer de litt på det. Så jeg tror jeg må skjerpe meg der ja Nei nå er det vel på tide å ta kveld. kommer en dag i morgen og. Hadde tenkt å prøve å komme meg opp litt tidligere så jeg fikk noe ut av dagen. I morgen må jeg ut å trimme fordi trimmen om kvelden går ut pga teater. Så da er det bare å komme seg opp!!! Natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. juni 2005 #627 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei Glossy! Høres ut som dagene er fylt opp med aktiviteter og moro! Det er noe eget med teater, elsker det jeg, men kommer meg altfor sjelden av gårde! Gleder meg til å ta med Brage på barneteater når han blir større! Hehe, kjenner igjen den shoppingtankegangen Men det er sikkert kjempelurt å gjøre unna gaveshopping når dere er der! Gøy er det også Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. juni 2005 #628 Del Skrevet 16. juni 2005 For jeg er jo typen på å finne noe på salg og juble for da kan jeg kjøpe enda mer før jeg er oppe i summen jeg skulle bruke. Andre er stor fornøyd med å finne det på salg for da sparer de litt på det. Så jeg tror jeg må skjerpe meg der ja Akkurat sånn er jeg også! Godt å se vi er flere og at det ikke bare er meg..Mannen er litt fortvilet innimellom! Så moro med Praha tur, det blir nok gøy vil jeg tro! Du må sende noen ikke-spise-godtri-vibber til meg..Jeg har jo gått ned en del, men nå har det kommet på igjen litt :evil: Og i går var vi i Sverige og da ble det litt godtri handling der :oops: Høres ut som du har noen travle og fine dager! Kos deg masse :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. juni 2005 #629 Del Skrevet 16. juni 2005 Kjenner meg igjen jeg også. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. juni 2005 #630 Del Skrevet 16. juni 2005 Kjente meg veldig igjen i den der shopping teorien jeg også ja :oops: "Tenk alt jeg nå kan kjøpe for det jeg har spart" :oops: :oops: Men å shoppe er jo bare sååååååååå gøy da! Takk for praten i går - alltid så koselig! Hadde nok en natt med en urolig frøken ja, men det begynner jo å bli en vane å bare sove noen få timer for natten. Den turen deres blir nok kjempekjekk. Det er jo masse å se der og ikke minst sikkert masse å handle med seg hjem Selv planlegger jeg masse shopping på Mauritsius, og lurer veldig på hvor store kofferet det egentlig er lov å ta med HA en fin dag da vennen - men hvor er solen :klø: Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. juni 2005 #631 Del Skrevet 17. juni 2005 GOD HELG GLOSSY VENNEN Her er vi snart på vei til helsestasjonen for veiing og måling. Må si jeg er spent! Håper solen kommer i helgen slik de har lovet.....................ellers jeg!!!! Kos deg i helga! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juni 2005 #632 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei Glossy! Stikker innom med en klem og ønske om en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. juni 2005 #633 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei sweety Ja du ser vel sånn ut du også i dag siden vi har sol Skulle jo nesten tro man våknet i feil land i dag Men gjett om vi koser vors HA en fin helg vennen, og måtte det fine været holde seg!!!! Klems Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #634 Del Skrevet 17. juni 2005 Ikke mye soling her nei. Hadde ikke før gått ut for å nyte det før det skyet over. Så kom det litt sol og så skyet det over igjen. Så jeg beholdt klær på, men solbrillene kom frem Det hjalp LITT da!! Håper på bra vær i morgen og. DA skal jeg ut å nyte det. Nå ser jeg Lost episodene som jeg gikk glipp av på onsdag. Er kjempe spennende. er nå klar for 2 episode. Ha en super helg jenter! Natta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #635 Del Skrevet 18. juni 2005 HVOR ER SOLEN HENNE????? Ja for det ble da virkelig meldt fint vær henne helgen!! Ikke metrologene å stole på iallefall. I natt har det vært en lang natt. Gikk ikke til sengs ør seint pga Lost, og da våkent Marthe. Hun har sovet urolig i hele natt og våknet ofte. Tok henne opi tilm eg i håp om at hun skulle finne roen, men hun var fremdeles urolig. Ville heller ike ta brystet i natt eller i dag tidlig så vi måtte til med flaskei gjen. Håper ikke dette fortsetter nå som det endelig gikk så bra :-( .Ellers har hun vært utrolig i hele dag og. Setter plutselig i å hyle uten grunn. Nå har hun endelig sovet en time og hun ligger rolig i sengen med pappaen sin. Håper det går over uansett hva det er. I neste uke skal vil på barneklinikken igjen og det blir spennende. Håper at han ser en forbedring og at vi snart kan ta en MR for å se på blødningen. Glemte å spørre om det sist så denne gangen MÅ jeg huske det. Vil jo se om det er noe forandring.... Nå skal vi ut å handle litt før lørdagskvelden tar til. Er ikke mye gøy på tv heller så det spørs om vi ikke må leie oss en film. Ellers kan det bli en ensom kveld min mannen for da blir jeg jo sittende her Veldig vanedannende dette her ja!!! Ha en fin lørdagskveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #636 Del Skrevet 18. juni 2005 Limer inn et bilde av tulla: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #637 Del Skrevet 18. juni 2005 *dobbelt - dobbelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juni 2005 Forfatter #638 Del Skrevet 18. juni 2005 Ja da er handlingen unnagjort og jeg skal gå i gang med matlaging. På menyen er det Pitabrød med innhold, snop og film. Ble Aleksander den store og en til som jeg ikke husker. Mannen som tar seg av det i dag. Er så sulten ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. juni 2005 #639 Del Skrevet 18. juni 2005 Jøje meg, så stor tulla har blitt! Skjønn jente. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. juni 2005 #640 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei vennen Å så nydelig bilde av Marthe prinsessen Og det morsomme er at jeg har samme bukse som henne For noen tullejenter vi har Glossy som ikke vil ta flaske eller pupp innimellom. Lurer jammen på hva de tenker! Har prøvd å få Martine til å drikke vann fra flaske i dag,men hun skyver den bare vekk eller så tygger hun og blåser i smokken Jammen ble jeg :evil: når jeg så regnet i morges - det var da ikke sånn det skulle bli! Kanskje vi må få oss vindusviskere på solbrillene våre? Skal vi ta patent på det eller? Skal om litt krype under dyna - er vel ei febersyk jente som våkner snart kan jeg tenke meg! Håper det blir soving hos deg også i natt! Gi Marthe en orntlig klems fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg