miaen Skrevet 25. mai 2005 #541 Del Skrevet 25. mai 2005 heisann !!! Blir spennende å se om gangsperren dukker opp i morgen. Skal bare se at det blir hardt å bevege seg på jobb i morgen...hihi Skal reise til Oslo på fredag. Må stå opp før hanen galer...flyet går halv syv... :evil: Kjekt å høre at alt var vel med Marthe hos legen... Hun er så god atte.. :-) Håper på litt sol og varme snart, er lei av regn...Vil ha sol på kroppen !! Kunne tenkt meg til syden, men blir vel en stund til vi tar turen dit.. med bryllup og slikt i sikte, så må vi nok la ferieplanene vente.. vi snakkes !! :-) gi marhe en natta klem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. mai 2005 #542 Del Skrevet 25. mai 2005 Så kjekt at du koste deg når du var ute. Og Marthe og mormoren så jo ut til å ha kost seg også. Har du vært på prøvetime nå da?Er spent på å høre hva du syntes om treningen. her skal jeg snart krype under dyna. Har lagt i badekaret og kost meg og da blir jeg bare så utrolig trøtt etterpå! Natti natti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #543 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei alle sammen!! Tusen takk for hilsner. Emma3: Nei det blir ikke så lenge til neste gang. Allerede på fredag skal jeg ut med noen jenter fra klassen. Men da skal mannen passe barn. Greit å samles litt før alle får ferie og reiser til sitt. Miaen: Marathe har allerede fått klem og sender en i retur Har faktsisk ikke gangsperr i dag og det er jo utrolig. Kjenne det litt i leggene, men bare hvis jeg strekker de. I folhold til sol så får vi ta litt solarium i vente på solen Charmina: Jeg har nå vært på trening ja. Var greit å lese fra deg at oppvarmingen var stress for det var den. Jeg stod for det meste å lo for meg selv. Armer og bein gikk i hundre Ler bare jeg tenker på det. Ja som dere leser så har Glossy vært å prøvd en ny form for trening. Tenkte at jeg endelig skulle dra meg avgårde for å komme litt i form til sommeren. Treningen var litt av en utfordring ja. Oppvarmingen lo jeg meg for det meste igjennom da armer ig bein gikk om hverandre. De andre fikk seg nok litt av en latter ja. Men ellers så fant jeg fort ut at jeg ikke er i form overhode :oops: Så der er det bare å skjerpe seg. Vet ikke helt om det er min form for trening da jeg liker bedre aerobic og spinning, men skal jeg ta hensyn til formen min så burde jeg absolutt fortsette. Må jo si at det frister litt med lagt opp kosthold og den oppføllingen jeg får så tror nok at jeg går for det. Får ikke lønn før neste uke alikevell så jegkan tenke frem til det!! Nå er det ei som er utolmodig i stolen sin ja! Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. mai 2005 #544 Del Skrevet 26. mai 2005 Kjekt at du likte treningen da snuppa mi! Jeg ler nå fortsatt litt på oppvarmingen jeg da! Men resten går greit! Og man kommer jo fort inni det! Grei barneparkering har de også der enkelte dager i uka!Martine liker seg godt hun. Snart helg - deilig.Ikke at jeg merker den store forskjellen da, men greit at gutta ikke skal avgårde om morgenen.Kjekt når hele familien kan ligge i senga og dra seg litt Fikk med meg bonderomantikken ja - ikke noen jeg hadde lyst å skrive til nei , men koselig å se synes jeg.Blir spennende å se om de er like heldige denne gangen. I morgen skal jeg gå meg en god tur sammen med Martine, føler jeg har sittet inne i flere dager nå. men i dag var det liksom ikke så veldig fristende da! Men er det slik i morgen også er det bare å ta på seg regnfrakk og sjøstøvler!Sydvest har jeg også! HA en fortsatt fin kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #545 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja da er magen full!!!! Gikk i gang å lagde fyllte horn her i ettermiddag + skolebrød. Så da inviterte vi like godt Miaen og mannen på kvelds så da ble inntaket litt for stort. Sitter her å har dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært ute i dag. Men orkert ikke i dette været. Men får si som deg Charmina, i morgen blir detut uansett vær! Heia regntøy!!! I morgen skal jeg og på jente kveld med vin Stor gleder megtil å se gjengen igjen. Har liksom vært en stund siden nå, men det blir vel sånn når alle har sitt å styre med. Ellers har pappaen min bursdag snart og skal feire den i helgen. Så da skal jeg og tulla reise opp dit, og må stare turen tidlig lørdag morgen. Men vi skal reise med båt og det er bare koselig. Har kjøpt en stilig slips til han i knall grønn farge. Damen har kjøpt seg ny drakt i den fargen så da tenkte jeg at pappaen min måtte matche henne Håper han blir glad for det! Det er rett og slett rart med de barna. Jo mer de sover jo trøttere blir de og sover enda mer. Marthe sovnet i fem tiden og sov til halv syv. Det er jo ny rekord, men alikevell la jeg henne halv ni og da sovnet hun med en gang. Ikke så mye som en lyd Veldig greit!! Ellers har jeg fått en kjempe gøy nyhet i dag!!!!! Miaen og mannen har satt endelig bryllupsdato, og det ble i ÅR !!!!! Egentlig skulle de ha det i februar neste år, men nå blir det i november. Kjempe gøy! Nå gjelder det bare å komme seg inn i kjolen. Har ikke brøvd den siden jeg var en mnd gravid så det blir jo spennende! Greit å ha et mål hvis jeg ikke kommer i den. Mannen og jeg har 5 års dag to dager før festen så da får vi feiret med kake vi og hi hi. Får løpe inn i dagboken hennes å gratulere!!! Ha en super torsdag alle sammen! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. mai 2005 #546 Del Skrevet 26. mai 2005 Gratulerer med nydelig baby! Heldig du er! Var så priviligert å få være med å ta imot fire nurk i min siste sykepleierpraksis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 27. mai 2005 #547 Del Skrevet 27. mai 2005 Gog helg vennen :klem2: Håper du og Marthe koser dere i helgen når dere skal ut og reise, god tur! Nå skal jeg og martine omsider kome oss ut på en liten trilletur, har regnet i ett hele dagen, men nå var det et glimt av opphold, så da gjelder det å benytte seg. Vi skal bare slappe av i helgen, godt å ha litt tid sammen bare vi 3. Sambo jobber så mye for tiden, kommer stort sett ikke hjem før en liten time før Martine legger seg, så er ikke så mye de får kose sammen. Snakkes overhelgen, gleder oss til å høre hvordan dere har hatt det på tur Martine og Tetra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. mai 2005 #548 Del Skrevet 27. mai 2005 Ja det er nok noe i det der Glossy at søvn avler søvn. Martine sover iallefall mere jo mer hun har sovet - og desto mindre om hun har sovet lite! Rart egentlig :klø: Ikke noe nytt her hos oss, men lurer på om det erflere tenner på gang. Synes jeg ser noe inni munnen men er ikke helt sikker da! Det slipset til faren din hørtes stilig ut! Gøy med noe litt sprekt ja! Håper dere får en fin tur og en god helg! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mai 2005 #549 Del Skrevet 29. mai 2005 Hei sweety! Håper helgen har vært fin. Her har den vært både og! Men i morgen er det ny uke med nye muligheter Martine har vært litt urolig de siste nettene og faktisk litt om kvelden også. Er ikke sikker på om det er tenner eller magen jeg eller om det er noe helt annet :klø: Snart leggetid Ha en fin dag i morgen! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 29. mai 2005 #550 Del Skrevet 29. mai 2005 heisann !! Hatt en fin helg ! Hvordan likte far din slipset, det var kjempe stilig !!!! Denne helgen tok jammen snart slutt... kanskje fordi eg har tilbringet halve helgen på kurs... To uker til neste fri helg, men da skal vi jo til Oslo.. blir kjekt det...Håper eg finner noe fint Helst noe bryllupsgreier..... :-) Ellers noe nytt da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 30. mai 2005 #551 Del Skrevet 30. mai 2005 Håper dere har hatt en fin helg og kost dere mye med familien. Det slipset faren din skulle få hørtes stilig ut Håper dere får en fin dag og en fin uke. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. mai 2005 #552 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei og hopp! Er det noko sprett i deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 30. mai 2005 #553 Del Skrevet 30. mai 2005 Hei hei Glossy! Har helgen vært fin, med venninnekveld og bursdag?? Takk for bursdagshilsen i boka mi, er så hyggelig at du stikker innom! Søvn avler søvn ja. De fleste sier det og jeg tror på det. Maren har vært flink sånn sett hele tiden. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #554 Del Skrevet 30. mai 2005 Åhhh så koselig med hilsner. Ja da er enda en helg over. Denne helgen har vi hatt det kjempe koselig. Droppet jente kvelden på lørdag og reiste heller opp til min far. Greit å ha litt tid der når en først reiser, han hadde jo tross alt bursdag Fredagen fikk vi raspeballer til middag og det er en stor favoritt hos meg. Kjempe deilig. Ellers gikk kvelden med til prating og avslapping. Var ikke i køy før to, og tipp hvem som ville ha mat halv tre. joda, da var det full mating Lørdagen startet tidlig for vi hadde mye å gjøre før besøket kom. Så da var det ut i båt da pappa har kjøpt seg ny. Gikk først tur og så ut i båt. Marthe lå så greit i bagen sin og stor trivdes. Jeg for min del syntes den gikk litt fort, men vi hadde godt med kler på oss så ingen frøs. Vel hjemme igjen var det middags laging og kake baking. Når far først inviterer så er det ikke småtteri. Da skulle det være middag, dessert og kaker. Neida han hadde ikke rund dag Gjengen kom om kvelden og besøket ble storveist. Vin ble det og på meg. Jeg tok kveld halv to og da satt det fremdelse gjester igjen. Tre ville tulla ha mat og da og var det folk i stuen. hi hi. Så søndagen var det ikke liv i gjengen før tolv. Ellers så bli det Risk spilling og hjemreise søndagen. En deilig og avslappende helg. Lille Ballerina: så koselig med et nytt fjes!! håper du vil trives her. Tetra: Takk for helge hilsen. Som du leser så koste vi oss. Håper dere gjorde det samme. Charmina: Så spennende med flere tenner. Marthe sikler sånn for tiden, men jeg kjenner ikke noe til de enda. Men det er gjerne like greit Så flink du er med treningen. Jeg klarer liksom ikke å begynne eller å bestemme meg for hvilken trening jeg vil gå for.....*tenker og tenker* Miaen: Ja pappa likte slipset. Var veldig stolt over å kunne matche sin fru. Ikke noe nytt her nei, tenkte å prøve den røde kjolen min en dag. Er den godkjent som bryllups antrekk eller?? Linn3c: ikke så mye sprett her. Iallefall ikke SÅ tidlig. var ikke oppe før ett i dag vi :oops: Leste forresten på nettet at jobben skulle ha sommer fest. Noe for deg eller?? jeg tenkte å ta turen... Silje : Ja greit med den søvnen. Hun har sovet godt de siste dagene, og det selv på dagtid!! Ellers har jeg baket rundstykker i dag for å ha i frysen. Går veldig greit når en endelig kommer i gang, men det tar litt tid å kome der. Tulla har sovnet for kvelden og jeg tenker å ta turen innom noen dagbøker før jeg må rydde litt klær og lage til en maskin! Ha en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. mai 2005 #555 Del Skrevet 30. mai 2005 Hehe, så gøy at du hadde lest listen min Ante ikke at jeg likte/ikke likte så mange rare ting Ha en go uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. mai 2005 #556 Del Skrevet 30. mai 2005 Hørtes ut som om dere har hatt en herlig helg, Glossy! Håper dere får en fin uke. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. mai 2005 #557 Del Skrevet 31. mai 2005 Det besøket hos papsen din hørtes jo toppers ut! Og raspeballer nam nam det er noe av det beste jeg vet! Så kjekt at han likte slipset også da! Her har Henrik kompis med hjem fra skolen i dag og de har fått hamburgere noe de jo er veldig begeistret for. Charminamannen er på kurs og Martine sover. Selv har jeg akkurat gått beserk med støvsugeren :o det trengtes! Ha en toppers dag og klem lillegullet fra meg! Kino - det er jammen lenge siden her også! Kjempeklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. juni 2005 #558 Del Skrevet 1. juni 2005 Innom og ønsker deg en fin dag Solen skinner jo :o ..... ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 1. juni 2005 #559 Del Skrevet 1. juni 2005 heisann !! Raspeballer er yndlingsretten min !!!!!!!!!!!!!!!! Vi må bestille det..... Den røde kjolen er absolutt godkjent. Den er jo kjempe flott !!! Så flink du har vært å bake i det siste. Det er jo så kjekt å ha noe liggende i frysen. Ha ekstra god kvelds av og til, eller hvis en får besøk... Har passet unger i to dager, eller passet og passet.. de er jo så store, men det er nå helst å være der om natten, passe på at minsten spiser og slikt... Er den strenge tanten jeg da, passer på lekser osv... tror vi må satse på den treningen, tror det blir super bra !!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #560 Del Skrevet 1. juni 2005 Lille Ballerina; ja kjente med godt igjen på den listen ja Saeria; koselig å se deg :blomst_opp: Charmina; Ja jeg måtte ta meg en runde med støvsugeren jeg og. Får besøk i morra og da trengte det virkelig en runde her. miaen; ja vi må uten tvil bestille raspeballer en dag. Det er jo digg!! Jeg er så klar for trening. Name the place! I dag har jeg og tulla vært på by tur. Var på cafe med en venninne og det var så koselig. Selvfølgelig synes ikke Marthe det, så da ble det litt underholdning med skriking å greier. Kipt for de andre som var der, men sånn er det med barn. Da vi gikk sovnet hun med en gang i vognen - typisk! Ellers så har jeg og mannen vært på mat handling i dag. Hadde tømt frysen for mat så da var det på tide å fylle opp igjen. I går var jeg på kino og såg en kjempe film; så som i himmelen. Var en svensk film og den var kjempe god! Fikk spist både poppcorn og snop Så da var kvelden fin!! I morgen er det helsestasjonen og vaksine.... Håper det går bra og at hun ikke reagere så veldig på den. Er jo min første gang så det er jo litt skummelt. Har hørt at de sover mye etter en slik vaksine, så blir spennende å se! Skal ha besøk av noen venninner her i morra så da blir det leit hvis hun er sur og små syk. Men det ordner seg vel! Nå kommer snart feriepengene og jeg stor gleder meg!!!! Har nok å bruke de på men har jo lyst å unne meg noe lite fordi om... Skulle vel egentlig ha betalt ferien for de, men det får mannen gjøre med sine Nei det er vel på tide å ta kveld!! Natti natti alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg