Charmina Skrevet 23. april 2005 #481 Del Skrevet 23. april 2005 Bare innom med en helgeklem! I morgen tar vi oss en tur på messen vi også.....mener de har åpent da også? Kos deg i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. april 2005 #482 Del Skrevet 25. april 2005 Hei snuppa! Håper du koste deg på Lagunen i dag! Fikk du shoppet noe fint også kanskje? Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 26. april 2005 Forfatter #483 Del Skrevet 26. april 2005 Ja vi koste oss på Lagunen Chamina. Fikk kjøpt siste rest til dåpen og en dåpsgave til en venninne som også skal dåpe gutten sin 1 mai. Veldig greit å bli ferdig i god tid. Her på søndag fikk jeg det for meg at jeg skulle gå i bunad i dåpen. men den har jeg ikke fikset på siden 7 klasse :oops: Fikk den helt greit på meg, men siden puppene har vokst litt siden den gang så var det på tide å fikse den. Ringte til en venninne av svigers og vips så ble den fikset. har vært der i kveld og nå er alt topp. Fantastisk med damer som kan sy!!! Så da stiller jeg i dåp med bunad. Veldig greit og jeg synes det er fint når mange går i bunad. Har forhørt meg litt rundt og vi blir 6-7 styker i bunad. Tror det kan bli fint! Ellers har vi vært på svømming i dag. Hun blir fort lei av å bade men holder ut en stund. Går greit å dukke henne under èn gang, men blir fort lei av det og. Andre gangen er det mer skriking. Men det er jo helt greit nå som det er så nytt. Tror forresten at hun allerede begynner å få tenner. Hun er helt hvit og hard i tannkjøttet. I tillegg er hun begynt å sleve en del. Snakket med min mor og hun sa at alle vi søsken hadde tenner når vi var 3 mnd. Spennende å se!! Fikk brev fra fotografen som vi hadde til bryllupet i dag. De skal introdusere montasje bilder og hadde i den forbindelse brukt noen bilder fra bryllupet vårt. Så a inviterte de oss til å se på det. Spennende, men jeg tror ikke jeg prioriterer tid på det på lørdag. Må nesten dekke bord å lage til. Så da får jeg sende min far til å se om det er noe for oss. Blir spennende! Får se litt i andre dagbøker!! God natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. april 2005 #484 Del Skrevet 26. april 2005 Bunad er kjempefint - selv har jeg vestlandsdrakt, men kunne godt tenkt meg å hatt trønderbunad også! Er det Bergens bunad du har?Synes det er så fint når folk har bunad på i barnedåp jeg! Det er jo et skikkelig festplagg! 3 mnd og tenner ja - det er tidlig! Henrik var 4 mnd når han fikk sin første og det er jo også rimelig tidlig! Martine har fått en og jeg tror den andre ikke er langt unna!Og heldigvis biter hun ikke når jeg ammer - det gjorde broren og tro meg det var IKKE godt nei :o Spennende med de bildene da! Hvilken fotograf brukte dere? Jeg venter bare på å få bildene av Martine fra fotografen jeg! Hun ble så fin på de Ha en god natt snuppa! Klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 26. april 2005 #485 Del Skrevet 26. april 2005 Hei Glossy !!! Blir kjekt med barnedåp !! Full rulle på deg denne uken da ja... Egentlig for meg også, mye som skal gjøres for tiden.. Men men så lenge solen skinner så er det fint... Glede meg til sommeren, håpe på mye varme... Vi må finne på noe en dag, denne uken er du vel en travel dame, men må si fra hvis du trenger hjelp-- Stiller opp eg vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. april 2005 #486 Del Skrevet 27. april 2005 HA en strååålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. april 2005 #487 Del Skrevet 28. april 2005 Tusen takk for besøk i dagboka mi! Håpar du får ein flott dag i dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 28. april 2005 #488 Del Skrevet 28. april 2005 Hei Glossy.... lenge siden sist Nå er jeg endelig på nett i gjen, så da er det tid for oppdatering..... Planlegger dåp dere også ser jeg.... vi skl ikke døpe før 22. mai, ingen gudstjenester i den kirken vi har valgt før da.... utenom konfirmasjon, 17. mai og slik da, så her får det vente noen uker til. Er fint med buad ja, fikk akkurat på meg min, så her blir det bunad på meg også. Skal bli spennende å følge med dere fremover, koslig med noen som har så og si jevngamle barn som meg Håper dere får en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. april 2005 #489 Del Skrevet 28. april 2005 Tenker du styrer på med alle forberedelsene til dåpen nå vennen! Det kommer sikkert til å bli en kjempefin stund Men nå må du ikke slite deg ut! Ha en nyyydelig dag i sola vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. april 2005 Forfatter #490 Del Skrevet 28. april 2005 Charmina; Åhhh for et utrolig søtt bilde Charmina!!! Kjempe søt!! Jeg er opprinnelig fra Sogn så jeg har Sognebunad. Synes den er veldig fin og enkel. Gleder meg til å bruke den på søndag. Er jo ikke så praktisk med tanke på amming, men etter kirke og fotografering så tenker jeg å skifte. Slik at tulla kan få mat underveis. Liker ikke å gi henne for mye erstattning heller. Og ikke minst får jeg mega spreng Marthe har tendenser til å bite allerde. Tannkjøttet nede er hardt og hvitt så det er ikke spes deilig nei. Kjenner at sinne kommer hver gang... hi hi. Igjen er jeg fra Sogn og derfor så hadde vi bryllupet der. Det var så fantastisk!!! Tenker på dagen enda, med masse fint vær og masse folk. mega! Derfor hadde vi en fotograf litt utenfor Bergen. De holder til i Knarvik, men reise opp til oss for å fotografere. Studio Norhordaland heter de. Er spent på montasje bildene!! På boligmessen var den fotografen som du brukte til stede. Har litt lyst å bruke de jeg og. Virker veldig bra. Ikke bare sånne kjedelige bilder, men masse gøy. Blir spennende å høre hvordan dine ble. Ellers så er det meste klart til dåpen. Har nettopp strøket bunad skjorte og skjorte til mannen. Liker å være tidlig ute med ting så jeg slipper å stå i siste liten! Miaen; tusen takk for at du tilbyr deg, men jeg tror det meste er under kontroll. Mulig jeg trenger deg til en liten ting på lørdag, men det kan jeg komme tilbake til. Skal hente kake og trenger kanskje noen til å være med. Mannen skal spille så han er det lite hjelp i ja! Ringer deg eventuellt. Håper du koser deg på byen i dag! Linn3c;; Har hatt en super dag i dag. Fått gjort masse og er klar til dåp! Tetra;; Så koselig at du er tilbake!! Har jo savnet deg vet du Skal skynde meg inn i dagboken din for å lese hvordan det går med lille Martine. Håper hun spiser godt. I dag har jeg fått gjort en hel del. Fått vasket litt kler og hus og det var deilig. Godt å se at rotet forsvinner Ellers så har jeg vært på besøk hos en venninne å levert dåps gave. Hun skal ha dåp samme dag som oss, så da måtte jo den lille gutten får en liten oppmerksomhet. Veldig koselig å ha noen som har barn på samme alder. Er ikke mer enn 15 dager mellom de to. I ettermiddag var vi også på kirke besøk. Vi måtte ha dåps samtale der alle faddrene skulle være med. Der viste det seg at der var to andre jenter som skulle døpes på samme dag. Veldig koselig. Gikk igjennom hele opplegget og fikk øve litt på de forskjellige tingene. Tok ikke så lang tid, men greit å vite hva en skal gjøre på selve dagen. Alt ser ut som det er klart. Skal baer hente kake på lørdag og i morgen skal jeg gjøre noen små ting. Håper bare Marthe bevarer roen på selve dagen får kikke litt i noen dagbøker før jeg tar kvelden!! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. april 2005 #491 Del Skrevet 29. april 2005 Snikleser gir seg til kjenne. :oops: Synes det er kjempekos å lese litt her. Du stortrives jo bare såååå mye som mamma, og den gleden i det du skriver smitter av. :D Lykke til med barnedåpen til lille tullemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 29. april 2005 #492 Del Skrevet 29. april 2005 Takk for hilsen i dagboka mi Glossy:)Ser at du stortrives som nybakt mamma.Gleder meg til gutten kommer ut jeg og. Lykke til med dåpen da. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. april 2005 Forfatter #493 Del Skrevet 29. april 2005 JA jeg stortrives som manna Legger ikke sjul på det nei.... hihi. I dag har vi prøvd å fremskynde leggetiden litt. En time. Så da prøvde jeg å leggehenne halv ni. Det gikk jo ikke uten protesteringer. Så med skriking og mor frem og tilbake holdt hun detgående i 20 min. Da sov hun som en stein. Så da er det vel bare å jobbe videre så gidder hun forhåpentligvis ikke skrike mer. Greit å ha litt voksen tid om kvelden og! Ulempen er at vi må være hjemme til halv ni hver kveld Men, men vi kan vel gjøre noen unntak av og til. Jeg har så smått begynt å føle trangen til en god fest etter gammelt. Tenkte å kjøre jente fest i beg av juni og gleder meg masse til det. skal snart sende ut skikkelige inbydelser og lage litt opplegg. Kan jo bli stas. I går ringte og forloveren til en venninne av meg og lurte på utdrikkningslag til henne. Det kan jo bli stas. Har vært å kjøpt nye planter til krukkene mine utenfor, men det er litt tilltak å gå ut å plante de. Ikke mye fristende i dette været, skikkelig kaldt og guffent. Får se om ikke morgen dagen byr på bedre vær. Alt klart til dåpen, skal bare hente kaken i byen i morgen og dekke bord. Men dekking av bord tar vi til kvelden. Mannen skal være vekke, men kommer hjem til kvelden. Får ta det da! Nå sitter jeg å venter på hvem som skal bli stemt ut av idol. Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 1. mai 2005 #494 Del Skrevet 1. mai 2005 Hei! Det var jammen ein flott sermoni i kirka idag, og Emma var så imponert av lille Marthe, at ho måtte prate litt Håpar resten av dagen var like fin, og at deke har hatt ein fin dag alle sammen. Eg kom heim og rydda boden for boss, jammen var det mykje vi ikkje har bruk for! Greit ha rydda til vi skal flytte, godt med alt som er gjort. Har fått vite at vi mest sansynleg får flytte rett inn i huset vårt, så det blir jammen tas. Tenk å bu på 250 kvadrat, mot 54 no! Og så blir det godt å få snuppa på eget rom, slik at ho berre kan prate så mykje ho vil om natta Håpar sånn at alle planane dekas også blir realisert, då skal jammen tullene våre få oppleve mykje ilag, slik som oss to. Nei, eg får skrive litt meir på oppgava mi, skal bli kjekt å få den er ferdig... Gla i deg vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. mai 2005 #495 Del Skrevet 1. mai 2005 GRATULERER SÅ MASSE MED DÅPSBARNET I DAG :blomst_opp: Jammen ble dere heldige med været Håper du legger ut bilde av prinsessen i dåpskjolen Kjempeklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #496 Del Skrevet 1. mai 2005 Ja da var barnedåpen over og vi har hatt en fantastisk dag. Kjempe fint vær hadde vi og! Dagen har vært lang og slitsom, men er veldig glad for at alt gikk så bra. Marthe sovnet som en stein halv ni Hun har fått utrolig mye fint!!! Jeg er helt imponert over hvor flinke folk er til å kjøpe gave. Eneste var at vi fikk to like etui som en skal ha dåpsattesten i. Ellers var det bare forskjellige ting. Hun fikk smykker, smykkeskrin, penger, bibel, bøken, redningsvest, nål, fotballsko osv. Så her har vi nok å bruke ja. Fotballsko fikk hun av min bror på 12. Han synes jo det var SÅ gøy De var kjempe søte, men tror jeg skal bytte de til litt større så hun kan ha de når hun begynner å gå. Skal tidlig krøkes med fotball ja ellers så har vi ryddet opp etter besøket og er nå helt ferdig. Kjenner at det skal bli godt å legge seg i kveld ja. Mannen ligger på sofaen å ser film, mens jeg ville så gjerne se på bildene fra dagen. Skal legge ut noen etterpå så dere får se hvor fin hun var i kjolen. Morsomt å tenke på at pappaen, bestemoren og oldemoren også er døpt i den. Tippoldemoren hennes som har sydd den. Koselig når ting går i arv. Da får jeg se på bildene og besøke litt dagbøker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #497 Del Skrevet 1. mai 2005 Fikk selvfølgelig ikke til det med bildene!!! :evil: Men prøver igjen i morgen. Skal på kontroll på helsestasjonen, men skal prøve å få det til før den tid!! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 2. mai 2005 #498 Del Skrevet 2. mai 2005 Gratulerer med vel overstått dåpsdag!! Godt å høre at alt gikk bra. Vi holder på med planleggingen til Martines dåp som skal være om 3 uker..... Hørtes ut som Marthe fikk mye fint ja...... skal bli en skikkelig fotballspiller Jeg og Martine gleder oss til å se Marthe og kjolen..... Håper dere får en kjempefin dagen-der-på i dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mai 2005 #499 Del Skrevet 2. mai 2005 Gratulerer med vel overstått dåp. Hyggelig å høre at dere hadde en flott dag, alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. mai 2005 #500 Del Skrevet 2. mai 2005 Nydelige bilder av et nydelig dåpsbarn Glossy! Så masse fint hun fikk - lo godt av de fotballskoene jeg jammen skal de tidlig krøkes ja Flott at dagen ble så bra! Håper det gikk greit på helsestasjonen i dag! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg