April Skrevet 19. mars 2005 #441 Del Skrevet 19. mars 2005 Høres ut som dere får en fin påske ferie! Kos dere masse.. GOD PÅSKE! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 20. mars 2005 #442 Del Skrevet 20. mars 2005 Innom og ønsker deg og familien en god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 21. mars 2005 #443 Del Skrevet 21. mars 2005 GOD PÅSKE VENNEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 23. mars 2005 #444 Del Skrevet 23. mars 2005 En riktig god påske ønskes Glossy-kjernefamilien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #445 Del Skrevet 29. mars 2005 Tusen takk for påske hilsner. Kjempe koselig. Da var påsken over og vi er tilbake. Har hatt det supert på hytteferie på fjellet. Tulla har vært kjempe greit og sovemønsteret er begynt å komme i orden. Om natten sover hun 5 og seks timer i strekk før hun trenger mat. Så spiser hun og sover 3 timer til. Helt topp!! Nå har vi vært oppe i to timer og nå sover hun igjen. Nå skal mor rydde hus og det trengs. Så da får jeg utnytte tiden! Skriver mer seinere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mars 2005 #446 Del Skrevet 29. mars 2005 Hallo og velkommen hjem igjen Så kjekt å lese at påsken har vært fin!Jammen var vi heldige med været denne gangen! Og for en snill liten prinsesse du har fått som sover så lenge da! Kanskje Martine kan komme på besøk til henne sånn at hun kan lære henne det samme Her er det nemmelig ganske urolig om nettene ennå! I morgen skal vi på 5 mnd kontroll og det blir spennende å se hvor tung og lang hun er blitt!Sist hadde hun jo bare lagt på seg 300 gr så jeg håper det er litt mere nå! Ha en kjempefin uke snuppa! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 30. mars 2005 #447 Del Skrevet 30. mars 2005 bare innom med en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. april 2005 Forfatter #448 Del Skrevet 1. april 2005 Ja, det går en stund mellom hver gang jeg er her inne. Merkelig hvor mye tid det tar med en liten baby ja! Lille Marthe sover fremdeles godt om natten, men synes ikke det er så stas å sove om dagen. Jo så lenge hun kan ligge i mammas armer er det greit, men ellers ikke noe gøy. Så jeg får rett og slett ikke gjort mye om dagen nei.Men det er jo koselig det. Hun er så nydelig at det bare er kos. Vi har kjøpt oss bære sele til henne og den stor trives hun i. Veldig greit for meg for da slipper jeg å drasse på vognen hele tiden. Så vi har vært en del på shopping i den ja. Helt topp og da sover hun masse. Nå har hun lagt seg for kvelden så jeg må skynde meg i seng jeg og. Sånn at jeg får skjønnhets søvnen min Ellers er alt bra med oss. Skal på 6 ukerskontroll på onsdag og det gleder jeg meg til. Spennende å se hvor mye hun har vokst siden fødselen. Ellers er det på tide å bestille time hos lege til meg selv og. Men dettar jo aldri tlf de folka. Men vil jo sjekke at alt er bra med meg og! De på klinikken sa at jeg burde tenkte på hvilken prevansjon jeg ville ha til jeg kom til lege. Synes det er litt vanskelig jeg, men jeg får bare lese litt og finne det ut. Har enda en uke til å tenke på. Håper det står bra til med alle dere som er innom. Tusen takk for hilsner forresten. Skal snike meg innom noen dagbøker før jeg tar kveld. God natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 1. april 2005 #449 Del Skrevet 1. april 2005 Sara er akkurat som din Marthe. Sover greit om natta, men vil ha mye kos på dagen. Jeg må også gå med henne i bæresele hvis jeg i det hele tatt skal få gjort noe annet. GOD HELG til deg! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. april 2005 #450 Del Skrevet 1. april 2005 Heisann vennen Det er så kjekt å lese at det går så bra med dere. Skulle ønske du kunne fått lagt ut et lite bilde av det lille vidunderet ditt - har jo så lyst til å se henne vet du...................... Når det gjelder prevansjon så annbefaler de oftes minipillen siden du trygt kan ta den mens du ammer. Selv valgte jeg hormon spiralen og er kjempefornøyd med den. Den koster jo litt men greit å slippe å tenke på den liksom. Den kan jo sitte inne i hele 5 år så da blir det jo ikke så dyrt alikevel.Billigere en p-piller iallefall. Du får ha en riktig så god helg da!,gi lille Marthe en god klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. april 2005 Forfatter #451 Del Skrevet 3. april 2005 Klart du skal få se bilde Charmina MÅ bare finne ut hvordan jeg skal gjøre det først Men jeg går i gang med godt mot!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. april 2005 #452 Del Skrevet 3. april 2005 Det var jammen bra Glossy! Det er jo så kjekt å se bilder av nurkene til alle her inne. Og nå har jeg jo såååååååååååå lyst til å se lille Marthe da! Tenker hun er nydelig Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 4. april 2005 Forfatter #453 Del Skrevet 4. april 2005 Ser dårlig ut dette her... Fårs bare beskjed om at bildene er for store... Skal se hva jeg får til og om jeg kan søke hjelp hos noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. april 2005 Forfatter #454 Del Skrevet 5. april 2005 Ja da skal vi se om jeg ikke har fått dette til.... http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=500&page=1 Her er nurket!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. april 2005 #455 Del Skrevet 5. april 2005 Åhhhh..For en herlig liten baby!! Nå ble jeg ennå mer utålmodig etter å møte mitt eget nurk.. Håper dere koser dere masse om dagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. april 2005 #456 Del Skrevet 5. april 2005 Åhhhhhhhhhhh så søt hun er Glossyvennen gjett om jeg smeltet nå da? Du skulle jo fått lagt henne inn som avatar også da (Charmina masekopp). Håper du koser deg og at du får sovet litt innimellom. Her er det desverre dårlig med soving for tiden. Martine er den natterangleren og tror visst at mammaen synes det er kjempegøy når hun er våken Hun ler og prater og grisler på oppi sengen sin. drar sprinkelbeskytteren opp også titter hun ned på mammaen sin. Og gjett om hun da blir i storform med en gang jeg ser på henne? En skikkelig rakkerunge med andre ord. Må bare prøve å få snudd døgnet hennes igjen!Selv om hun sover jo ikke så enormt mye om dagen heller da! HAr en lang blund i ti tiden men etter det har hun bare en liten dupp på ettermiddagen før hun legger seg klokka åtte! Jaja, det blir vel bedre etter hvert! Kos deg med Martheprinsessen og ha en kjempefin dag Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 5. april 2005 Forfatter #457 Del Skrevet 5. april 2005 Ja jeg synes jo selv at hun er veldig søt da... I tillegg er hun vel egentlig veldig snill, selv om mannen ikke synes det av og til. Hunsover godt om nettene og det er gjerne 5 og 6 timer i strekk. Så får hun litt mat og sover gjerne 2 og 3 timer til. Men etter klokken 16 så er det lite søvn. Da er hun som regel våken til jeg putter henne i seng klokken 22.30. Men det får vi bare leve med så lenge hun sover om natten tenker jeg. Ellers så går det veldig fint. Skulle nesten tro at jeg alltid hadde drevet med dette. Hun er jo bare 6 uker, men føler jeg har hatt henne her bestandig Nå sover hun så søtt oppå pappaen sin. De er så søte der de ligger. i går sovnet mannen i sofaen med babycallen på magen. Veldig søtt syn ja!! hi hi. I morgen skal vi på 6 ukers kontroll på helsestasjonen. Det gleder jeg meg masse til. Skal bli greit å få veiet og målt henne. Gøy å se hvor hun vokser. Har ellers begynt å gi henne tran. Det er grusomt. ikke liker hun det så mye, men det går med,. Hun gulper så utrolig mye av det. Etter mat blir det gulping i timer før det gir seg. Og ikke minst lukter!! Lurer og på om un ikke får nok mat. Er veldig grining på ettermiddagen da hun spiser mest. Lurer på om jeg ikke nok til henne??? Tenkte jeg skulle kjøpe tillegg i dag i tilfelle dette fortsetter og se om hun er mer glad etter å ha fått det og. Tror vel egentlig at jeg skal ha nok, men vil bare se. Er utrolig grinete og sur om kvelden. Hun spiser vel egentlig ikke så mye om formiddagen da hun sover en del. Vi får prøve oss frem!! Nå er det ei som er våken og da skal hun ha mat NÅ! ikke tid til å vente nei. Ha en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. april 2005 #458 Del Skrevet 5. april 2005 Stoooor til deg og dine! Skal du på lønningsfesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. april 2005 Forfatter #459 Del Skrevet 6. april 2005 Takk for det Linn3c. Nei vi skal ikke på lønningsfest. Får jo ikke lønning på samme dag som deg lenger Får ta det igjen jeg... Kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. april 2005 #460 Del Skrevet 6. april 2005 Hei snuppa Så heldig du er som har en baby som sover hele natten!Jeg må jo ha fått helt feil oppskrift på min jeg Når det gjelder det der med tranen så har jeg et lite tips til deg! Jeg måtte nemmelig slutte med tran til sønnen min siden han gulpet så masse, og Martine spytter det bare ut! Men da kan man kjøpe noe på apoteket som heter D-vitamin dråper og gi dem istedet! Det er i en bitteliten flaske også kan man bare dryppe det rett inn i munnen på dem. Martine synes de er kjempegode hun! Det var en lege som sa at jeg kunne bruke de, hun gav det til sine unger istedet for tran! Blir spennende å se hva hun veier og måler på 6 ukers kontrollen nå da! Ha en fin onsdag vennen! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg