Saeria Skrevet 30. mai 2006 #1521 Del Skrevet 30. mai 2006 Grattis med lillegulls første ord! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 30. mai 2006 #1522 Del Skrevet 30. mai 2006 Gratulerer med første ord Er det ikke gøy når de til stadighet lærer nye ting vel??? Så bra da at du har fått laget et treningsprogram, håper det kan hjelpe deg så du får holdt sykdommen i sjakk.... Ha en fin kveld vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1523 Del Skrevet 2. juni 2006 Da er det tid for helsestasjonen. Lenge siden vi har vært der nå. Gleder meg litt i dag, for jeg er spent på hvor mye lillemor veier nå. Var ca 9 kilo sist, og det var jo til jul. Vil tror hun har lagt på seg en del siden det ja... Det regner og er skikkeli kaldt her i dag. Ikke mye lysten på å gå ut nei - fy... Eter mannen kommer fra jobb setter vi kursen til min far for å være der i helgen. Koselig! Han hadde burdag tirsdag så da er det på tide å feire litt. Kommer med oppdatering etter helsestasjonen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juni 2006 #1524 Del Skrevet 2. juni 2006 Håper det gikk fint på helsestasjonen. Gleder meg til å høre Klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. juni 2006 #1525 Del Skrevet 2. juni 2006 Så kos å dra til "morfar" i helga Kos dykk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. juni 2006 #1526 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei hei Er fortsatt litt fraværende jeg- fortsatt mye stress på skolen- men heldigvis snart ferdig nå da! Gratulerer med Marthes første ord!! Koselig å feire bursdag og være hos morfar i helgen da Ha en fin helg, og lykke til på helsestasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2006 #1527 Del Skrevet 4. juni 2006 Innom med en klem til deg og lillegullet Håper dere har kost dere masse i pinsen. Spent på hvordan det gikk på kontrollen. Klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1528 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Da var helgen over og vi er tilbake på plass. Helsestasjonen på fredag gikk veldig greit, men jeg var ikke helt klar over at det var sprøyte da. Men det gikk uten så mye som et pip fra lillemor. Flinke jenta! Hun var blitt 10,3 tung og 79 cm lang. Vokser og vokser. Og nå kommer tennene på løpende bånd her. Er jo så artig. Hun som bare har hatt to nede før. Nå kommer der fire oppe, to nede pluss en jeksel oppe. Har hatt det kjempe koselig hos pappa i helgen. Masse folk og masse kos. Har helt glemt å fortelle dere en liten ting... Vi er blitt prøvere igjen :hoppe: Var nokså sikker på at vi hadde klart det forrige mnd, men det hadde vi nok ikke. Så da gleder vi oss til neste periode, og koser oss masse med tanken på at vi endelig har lov Nå titter solen så vidt frem her, men tulla sover enda. Tenker vi må ut en liten tur etterpå ja. Har også glemt å fortelle; JEG flytter i nytt hus 1 november Stor gleder meg!!!! Endret 6. juni 2006 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juni 2006 #1529 Del Skrevet 6. juni 2006 for alt det kjekke i Glossy-livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1530 Del Skrevet 6. juni 2006 Takk Linn3c. Skjer jo mye hos deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 6. juni 2006 #1531 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, er me ikkje heldige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 6. juni 2006 #1532 Del Skrevet 6. juni 2006 Så koselig Glossy Tenk at Marthe kanskje skal bli storesøster om ikke så alt for lenge Og så nytt hus i tillegg da..... Skjer mye hos dere nå.... spennende. Her går alt sin vante gang, jobb og hjemmekos. Blir mye av det siste nå som Martine er syk. Ser bare fremover til sommeren nå og litt mindre jobbing, da skal ferievikarene få ta sin del av ekstravaktene Ha en kjempe fin uke og gi Marthe en go kos fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juni 2006 #1533 Del Skrevet 6. juni 2006 Grattis med prøvingen, huset og alt det andre fine som skjer i livet ditt! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1534 Del Skrevet 6. juni 2006 Tusen takk alle sammen!!!! Dere er såååå gode alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. juni 2006 #1535 Del Skrevet 7. juni 2006 Åååååååå GRATULERER som prøver igjen Såtgkenmin. å håper jeg at det klaffer fort for dere. Det var jammen dgens gladnyhet altså. Og tenk så deilig det blir å flytte inn i nytt hus også Så stor Marthe er blitt Like lang som Martine faktisk. Men Martine er litt liten for alderen hun da. og etter at hun ble syk veier hun 9kg bare men det kommer vel på igjen tenker jeg. Ha en fin dag vennen min og kos dere med prøvinga Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #1536 Del Skrevet 7. juni 2006 Du er så god du Charminasnuppa mi!!! Det er en fantastisk følelse å endelig har "lov" å begynne prøvingen.... åhhh som vi har ventet på dette. Håper jo self det klaffer fort, men har mine mistanker på at det tar litt tid denne gangen. Forrige gang klaffet det jo så fort at vi ikke fikk tenkt oss om en gang Noen gode tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 7. juni 2006 #1537 Del Skrevet 7. juni 2006 Ingen gode tips å komme med, men håper dere får klaff før dere får sukk for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2006 #1538 Del Skrevet 7. juni 2006 *Krysser fingrene for kjapp klaff* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. juni 2006 #1539 Del Skrevet 7. juni 2006 Gratulerer med prøving og flytting til nytt hus! Høres ut som du har det bra for tida, marthe vokser og er fornøyd og flink, dere skal flytte og alt er bra, herlig! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juni 2006 #1540 Del Skrevet 7. juni 2006 *Drysse babystøv over Glossyheimen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg