Knøttet Skrevet 1. mai 2006 #1461 Del Skrevet 1. mai 2006 God morgen, og Gratulerer med dåpsdagen Marthe!!! Håper dere kan begynne å prøve ved neste syklus! Så spennende da! Må ikke slite ut kjæresten helt i prøveperioden da Møbel eller interiørmesse ? Høres veldig spennende ut! Dit har jeg også lyst til å gå! Er det noe som er åpent idag altså? hm... Åh, nå er jeg lei av 1.maitoget her, det har gått forbi 4 ganger nå!! Herlig at du ikke skal tilbake på sykehuset før i kveld da- du må kose deg så lenge! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #1462 Del Skrevet 1. mai 2006 Da reiser jeg på sykehuset igjen!!! Snakkes sikkert en av dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mai 2006 #1463 Del Skrevet 1. mai 2006 Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. mai 2006 #1464 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei godjenta mi Så flott at dere kan begynne å tenke på en liten søster eller bror til Marthe da Det høres toppers ut. Og gratulerer på etterskudd med dåpsdagen til gullungen. regner med at du er på sykehuset nå, og håper de tar godt vare på deg. Sender opp en bukett og håper de lyser opp rundt deg Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 3. mai 2006 #1465 Del Skrevet 3. mai 2006 Gratulerer med overstått dåpsdag til Marthe Håper du har det bra og at du slipper å være på sykehuset så alt for lenge... Så spennende med prøving snart da, en liten tanke misunnelig ja... Men her blir det nok å vente en stund til, må som sagt ha større plass å bo først. Har en liten tanke når det gjelder akkurat det, men må først sette tankene ut i livet. Ha en fin dag Glossy vennen, tenker masse på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 3. mai 2006 Forfatter #1466 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei hei Alt vel her, kommer hjem i morgen! Gleder meg til det ja.... Oppdatering kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2006 #1467 Del Skrevet 3. mai 2006 Så bra at det blir hjem i morgen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. mai 2006 #1468 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei hei Så bra at alt står bra til, og at du kommer hjem imorgen! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. mai 2006 #1469 Del Skrevet 5. mai 2006 Godt å vera heime att? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. mai 2006 #1470 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei hei Lenge siden du har vært her nå, håper alt står bra til med deg:) Men du er vel ute og nyter det nydelige været? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mai 2006 #1471 Del Skrevet 6. mai 2006 Håper dere koser dere i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #1472 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei alle sammen!!!! Ja, nå er det noen dager siden sist. Jeg er kommet vel hjem, med endelig diagnose og det er helt topp. Har jo gått lenge og ventet på dette, så nå føler jeg liksom at ting faller på plass. Synes enda det er litt vanskelig å finne helt ut av hvordan jeg bør leve og gjøre i hverdagen for at jeg skal klare mest mulig å strekke til. Fikk mange gode råd på sykehuset. Ting jeg ikke bør gjøre, hvilke ting jeg bør gjøre og hvordan legge best mulig til rette. Så dagene går med til å finne ut av ting, men foreløbi går det bra. Har meldt meg opp på trenigssenter hvor jeg skal drive en del med pilates trening. Det er bra for meg, og det var slik trening jeg gjorde på sykehuset. Veldig grei å fortsette den gode tralten med trening. Dette for at ikke musklene skal få stivne til. Noen dager gjør de det alikevell, men skal prøve å legge til rette for at de skal bli ferre slike dager I helgen har jeg stor kost meg. Vært å besøkt min søster i Haugesund. Masse fint vær og masse kos. Fikk reise hjem fra sykehuset torsdag ettermiddag, så da var det deilig å reise avgårde fredag morgen. Har liksom fått litt "ferie" før jeg skal begynne på jobb i morgen igjen. Greit å få litt avstand til sykehuset og. Så i morra er det først på trening og så på jobb. Blir spennende å se hvordan kroppen reagerer på det. Håper alle har hatt en super helg. Dette været vil vi ha myyyye mer av ja Ha en super søndag - her skal det legges barn og lages kylling i karri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mai 2006 #1473 Del Skrevet 7. mai 2006 Velkommen hjem igjen! Det må være deilig å få en endelig diagnose og vite hva du kan gjøre for å få det litt enklere i hverdagen! Håper treningen også hjelper! Vi har også supert vær - det er så kos å være masse ute hele dagen. Enig med deg - sånt vær vil vi ha mer av! Lykke til med trening og jobb vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mai 2006 #1474 Del Skrevet 7. mai 2006 Velkommen hjem! :-D Det må nok være en lettelse å endelig ha fått en diagnose. Det blir jo lettere å ordne hverdagen din da. Lykke til med pilatesen. Det er en super form for trening. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #1475 Del Skrevet 8. mai 2006 Ny dag - nye muligheter Snadder vær i dag og!! Er så deilig med slike dager for ting blir liksom så mye lettere. Nå skal jeg gjøre meg klar for å gå på trening, etter det er det jobb. Blir sikkert en veldig rolig dag på jobben tenker jeg. Kan bli kjedelig da vakten virker så lang med en gang. Men får vel finne på noe tenker jeg. Håper alle får en god sol dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 8. mai 2006 #1476 Del Skrevet 8. mai 2006 Velkommen hjem igjen Satser på dere nyter fine været nede på vestlandet også.... Skikkelig deilig når det er sånn, bare det fortsetter slik Håper det går bramed deg og helsa, hørtes lurt ut å fortsette med treninga når en er komt i gang, det er nok med på å holde sykdommen i sjakk. Ha en fin dag på jobb da!! Er på jobb selv nå, skal til å gå ut i sola å nyte lunjsen, skikkelig fint vær i dag, å da passer det jo ekstar godt at det er en rolig vakt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mai 2006 #1477 Del Skrevet 8. mai 2006 Bare som snartest innom med en klem Datamaskinen står på loftet og det er bare drepende varmt her oppe Håper du og dine har det bra i solsteken. Klems fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 9. mai 2006 #1478 Del Skrevet 9. mai 2006 Innom for å gi deg en Håper du og dine har en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 #1479 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #1480 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei hei alle sammen!! En stund siden nå, men her går det i ett. Har begynt igjen på jobb og i tillegg skal det trenes. Så da er det ikke så mange timer igjen, når jeg har lillemor på dagen. Og hun er ikke i form for tiden. Fire tenner som kommer på en gang. Vet jo ikke om det er det som plager henne, men vi har hatt 3-4 dager med feber. I går var det magetrøbbel og i dag er det oppkast. Og det kommer i ett sett. Nå ligger hun som et slakt på sofaen og slapper av. Får se på Jungelboken 2 som hun liker veldig godt. Masse gøy musikk Skal på jobb i dag selv om hun er slapp, for pappaen kommer heller litt tidligere hjem fra jobb. Litt kjedelig å ringe på jobb med syke barn når jeg selv har vært borte i 14 dager pga sykehuset. Har selv fri i morra så da tenker jeg vi går til lege hvis det ikke skulle gi seg. Skal vel ikke ta for gitt at det er tenner. Men er lett å skylde på de. Her har jo ikke kommet så mange tenner på en stund da - fikk to ved 4 mnds alderen og siden har det vært stopp. Men nå løsnet det sikkert og det kommer 4 på en gang Men greit at de kommer. Begynte nesten å bli litt bekymret.... Får pleie den syke litt!! Ha en fin torsdag - snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg