Glossy Skrevet 15. april 2006 Forfatter #1401 Del Skrevet 15. april 2006 lørdag morgen og påskeaften. Skal snart på jobb, men rekker en liten tur innom her først Her hos oss skjer det ikke så mye. Vi nyter late dager etter jobb og mannen er hjemme med Marthe hele dagene. De koser seg masse! Påskemorgen hver morgen er stor stas for Marthe. Sitter i flere timer å ser. Artig at det skal fenge så små barn. I kvled skal mannen på fest, mens jeg skal være hjemme med Marthe. Da tenker jeg at vi må leie en dvd slik at jeg ikke kjeder meg i hjel. Synes det er så mye dårlig tv nå i påsken. Kunne tenke meg en skikkelig jente film i kveld jeg Får vel begynne å gjøre meg klar til dagens innsats. Går i ett om dagen! Ha en super påskeaften alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 15. april 2006 #1402 Del Skrevet 15. april 2006 Så morsomt å lese om Marthe som har tid til å se påskemorgen, Martine bare slår av tv'n hun.... har ikke tid å sitte stille nei, og tv'n skal hvertfall ikke stå på..... Håper du koser deg i kveld da, hørtes skikkelig kos ut med en skikkelig jentefilm. Mannen var bedt på fest i dag også, sa han kunne dra alene, men nå har han klart å overtale meg til å bli med, satser på det skal bli koselig, lenge mellom hver gang vi er på noe så..... Ha en fin påskaften kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. april 2006 #1403 Del Skrevet 15. april 2006 Heter dattra di Marthe? Fint navn Heter det jeg også vettu (som du kanskje har sett? ) Koselig med hilsen i dagboka mi, så jeg følte at jeg nesten måtte hilse på deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 16. april 2006 #1404 Del Skrevet 16. april 2006 Ha en kjempe fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 16. april 2006 #1405 Del Skrevet 16. april 2006 Hei! Vil bare ønske deg en riktig god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. april 2006 Forfatter #1406 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Takk for koselige hilsner!! I dag fikk venninnen min en liten JENTE!!!! Fikk bilde på telefonen og hun var bare såååå søt. Og i morra er det på klinikken å besøke nurket. Gleder meg stort. Og jeg ble ikke mindre babysyk at dette - åhh neida Kom hjem tidlig fra jobb i dag. Fikk gå en time før. Deilig!!! Så nå sitter jeg i sofaen å ser på Runaway Bride. Koselig film, men har sett den før. I morra er det på jobb igjen, men ikke før seint. Er helt topp å begynne seint. Da får jeg være med tulla og mannen lenger! Ellers lite nytt på denne fronten. Tenker jeg har mer å snakke om når ferien er over. Da skjer det liksom noe!! Endret 16. april 2006 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. april 2006 #1407 Del Skrevet 16. april 2006 Takk for koselige hilsner!! I dag fikk venninnen min en liten JENTE!!!! Fikk bilde på telefonen og hun var bare såååå søt. Og i morra er det på klinikken å besøke nurket. Gleder meg stort. Og jeg ble ikke mindre babysyk at dette - åhh neida Kom hjem tidlig fra jobb i dag. Fikk gå en time før. Deilig!!! Så nå sitter jeg i sofaen å ser på Runaway Bride. Koselig film, men har sett den før. I morra er det på jobb igjen, men ikke før seint. Er helt topp å begynne seint. Da får jeg være med tulla og mannen lenger! Ellers lite nytt på denne fronten. Tenker jeg har mer å snakke om når ferien er over. Da skjer det liksom noe!! ← Hei hei! Så koselig at venninna di fikk ei datter! Åååh, nå ble jeg også babysyk ... Selv har jeg et "tante"barn som er bare helt utrolig skjønn- nydeligste babyen som finnes *få drømmende blikk* Alltid herlig å få gå tidligere fra jobb;) Fikk jeg også idag, pga de utrolig teite busstidene denne byen operer med i påska. Godt å være hjemme og vite at jeg har fri imorgen! Det er kjedelig at det er så lite å se på tv på helligdager, det er jo ofte da man trenger noe å se på. Iallfall er det lite å se på for meg som ikke har mer enn fire kanaler Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2006 #1408 Del Skrevet 17. april 2006 Så koselig for veninna di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 17. april 2006 #1409 Del Skrevet 17. april 2006 Hei snuppeluppa mi Kjekt å lese dagboka di igjen, var jo litt å oppdatere etter hvert Spennende å lese om sykehusbesøket ditt - særlig siden jeg føler du har det ganske likt som meg i perioder. Håper de finner ut mere etterhvert. kortisonsprøyter i fingrene hørtes ikke akkurat så deilig ut da, men håper at det hjelper. Ellers er det jo kjempekos å les om Marthe og om husprosjektet. Og det er jo så kjekt å drømme om alt man har lyst til å putte inni huset også. Og skjønner godt at du har lyst til å kjøpe hele spisestuen med en gang og ikke bare en og en stol I dag er det siste dag av påsken og vi skal nyte den med en middag på Egon tenkte vi. I morgen er det hverdagen som kaller igjen men det er nå litt deilig det også da! Klem Marthegullet fra meg og selvfølgelig får du en stor klem også -Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. april 2006 #1410 Del Skrevet 17. april 2006 Så superduperkos med veninne med nyfødd bebis! No må du ikkje la babysjuka ta overhånd då, til du veit meir om kva legane seier og slikt.. Ja, eg veit.. Lettare sagt enn gjort Kos deg i besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2006 #1411 Del Skrevet 18. april 2006 Bare innom og klemmer litt på Glossyvennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1412 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Litt babysyk???? DET er bare forbokstaven. Holder på å dø for tiden! Var på barselbesøk og falt pladask for den lille, søte, fantastiske jenta. Åhh hun var så herlig. Men jeg skal ikke ta noen egne besluttninger på baby laging Linn3c Skal høre på hva legene har å si først! Teria, jeg og kunne tenkte meg et tantebarn!!! Har en søster som er så treg Eldre enn meg, men ikke helt klar for barn enda. Typen hennes er helt klar, men tror hun helst kunne tenkte seg å være gift først. Så jeg håper på frieri hvert øyeblikk Saeria; Charminavennen, unner det absolutt ikke smertene hvis de er på samme måte som mine. Ja, jeg unner deg ikke smerter i det hele tatt altså Skal gi deg et ord med en gang jeg får vite noe, og jeg håper virkelig at du blir sendt til Revmatolog snart. For smerter er det ingen som vil leve med. Linn3c, grattis igjen!! Er såååå gøy La Traviata det er ALLTID så godt å bli klemmet på Deilig! Ja her hos oss går det i jobbing og jobbing. Har to dager igjen før jeg har fri helg. Og jeg gleder meg MAX! Nå har de vært jobbing i 14 dager i strekk snart, og jeg gleder meg til fri. Mandag er det innleggelse og det ser jeg faktisk frem til. Vil så gjerne vite hva som skjer med meg og hva jeg har i vente. Blir jeg frisk eller ikke.... Men forhåpentligvis får jeg svar litt kjapt Grunnmur nr 1 er oppe :hoppe: Da er det bare resten igjen Må støpe i to omganger siden vi skal ha utleigeleilighet i kjelleren. Så nå skal mannen jobbe litt mer og grave inntil, så er vi klar til hovedgrunnmuren Åhhh jeg gleder meg SÅ! Har iallefall tenkt at siden jeg jobbet så mye i påsken så skal jeg bruke noe av lønna til møbler i mai ja Det veier iallefall litt opp mot at vi ikke reiste på fjellet. I morgen er det jobb igjen, og tulla skal være hos min mor. Hun har allerede ringt og etterlyst henne Er visst en HEL uke siden hun har sett Marthe sist. Er jo litt søtt og da! Ha en super tirsdag. Nå skal jeg gjøre meg klar til Fruene Endret 18. april 2006 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. april 2006 #1413 Del Skrevet 19. april 2006 Litt babysyk???? DET er bare forbokstaven. Holder på å dø for tiden! Var på barselbesøk og falt pladask for den lille, søte, fantastiske jenta. Åhh hun var så herlig. Teria, jeg og kunne tenkte meg et tantebarn!!! Har en søster som er så treg Eldre enn meg, men ikke helt klar for barn enda. Typen hennes er helt klar, men tror hun helst kunne tenkte seg å være gift først. Så jeg håper på frieri hvert øyeblikk Ja her hos oss går det i jobbing og jobbing. Har to dager igjen før jeg har fri helg. Og jeg gleder meg MAX! Nå har de vært jobbing i 14 dager i strekk snart, og jeg gleder meg til fri. Mandag er det innleggelse og det ser jeg faktisk frem til. Vil så gjerne vite hva som skjer med meg og hva jeg har i vente. Blir jeg frisk eller ikke.... Men forhåpentligvis får jeg svar litt kjapt Grunnmur nr 1 er oppe Da er det bare resten igjen Må støpe i to omganger siden vi skal ha utleigeleilighet i kjelleren. Så nå skal mannen jobbe litt mer og grave inntil, så er vi klar til hovedgrunnmuren Åhhh jeg gleder meg SÅ! Har iallefall tenkt at siden jeg jobbet så mye i påsken så skal jeg bruke noe av lønna til møbler i mai ja Det veier iallefall litt opp mot at vi ikke reiste på fjellet. I morgen er det jobb igjen, og tulla skal være hos min mor. Hun har allerede ringt og etterlyst henne Er visst en HEL uke siden hun har sett Marthe sist. Er jo litt søtt og da! Ha en super tirsdag. Nå skal jeg gjøre meg klar til Fruene ← Hihi, jeg vet hvordan du har det!! Heldigvis har kjæresten også veldig lyst på baby- men det passer dårlig i vår situasjon da Hvis du er veldig snill kan du få låne tantebarnet mitt Hjelper ikke akkurat på babysyken å se henne: sist jeg så henne var hun i utrolig godt humør, smilte, lo og lagde søøøte babylyder! *sukke og drømme seg bort*. Håper min baby blir like søt! Du får pushe på søstera di da, eller be kjæresten hennes om å fri Når du først er igang, kan du be kjæresten min også om å fri? Wow, du jobber mye! Får du lov til å jobbe nesten 14dager i strekk? Høres veldig slitsomt ut. Du må kose deg og slappe av når du har fri da- hente styrke igjen Håper du får svar fra legene nå da, må være frustrerende å ikke vite noe særlig mye. Høres spennende ut å bygge hus! Blir det stort eller, til storfamilie? Så mye som du har jobbet fortjener du å bruke mye av lønna på møbler. Spennende med møbelshopping! Når har dere beregnet at huset skal stå ferdig ? Bra at bestemor vil ha barnetbarnet sitt så mye da Både mine og kjæresten sine foreldre bor langt unna- så vi får ikke lånt bort ungene, når vi får, så ofte ... men men. Har vært barnevakt for ei venninne en god del så da får hun være det for meg også Ha en super onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. april 2006 Forfatter #1414 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hei Teria!! Ja, jeg jobber en del. Men alikevell har jeg bare 90% stilling. Jobber annenhver helg så de gangene jeg har jobbehelg så bli det en del dager i strekk. Har fri hver fredag og det må jeg ha liksom. Fikk jobbe ekstra nå i påsken fordi det var full trøkk og lite folk som kunne jobbe. Hvorfor passer det ikke med barn nå da, siden dere begge vil ha??? Må jo si, av erfaring, at det ikke passer å få barn Vi planla ned til minste detalj med eggløsningstester osv. Og 14 dager etterpå da testen viste positivt sa vi begge; åhhh det passer jo ikke NÅ ! Men det passet heeeelt perfekt til slutt. Og nå ville jeg ikke vært uten henne nei!!!! Vi bygger hus til en storfamilie vi! Når vi først bygger så slår vi til Masse rom og masse plass til alle mine TENKTE unger Det jobbes og jobbes ute, og hvis alt går etter planen så tenker vi å flytte inn i oktober. Men for å ikke bli skuffet har vi sagt at vi vil flytte inn ca 1 desember. På den måten har vi ikke oktober i minne slik at vi begynner å stresse. Bedre å ha god tid på det. Så det er en stund igjen, men samtidig så flyger sommeren fort forbi, og DA er det ikke lenge igjen Nå er det ENDELIG fri!!! Har fri ut uken og helt til jeg kommer ut av sykehuset Åhh så deilig det skal bli med fri helg. Og i morra er det ut å se på fliser til badet. Gleder meg masse!!! Ha en suuuuper torsdag alle sammen !! Endret 19. april 2006 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 19. april 2006 #1415 Del Skrevet 19. april 2006 Så deilig med fri da.... her er det 4 nattevakter som står for dør + litt ekstra timer noen av dagene.... Nærmer seg sykehus inleggelse nå ja.... håper du får svar på litt mer da, blir spennende å se hva utfallet blir. Kommer til å tenke mye på deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 19. april 2006 Forfatter #1416 Del Skrevet 19. april 2006 Så deilig med fri da.... her er det 4 nattevakter som står for dør + litt ekstra timer noen av dagene.... Nærmer seg sykehus inleggelse nå ja.... håper du får svar på litt mer da, blir spennende å se hva utfallet blir. Kommer til å tenke mye på deg vennen ← Tuuusen takk snuppa!! Det varmer Har så smått begynt å tenke på det, og er jo greit å få svar. Men samtidig litt skummelt. For da er ting liksom så endelig. Og hva om det ikke er de svarene som jeg helst vil ha Og iallefall det med graviditet - når kan vi eventuellt begynne?? Og kan vi få i det hele tatt?? Blir jeg verre etterpå, eller bedre?? Ja masse sånne ting surrer i hode mitt! Ikke så lett, men jeg prøverå ikke tenke så mye på det. Er ikke mange dagene igjen til jeg forhåpentligvis får noen svar nå Masse lykke til med nattevaktene dine.... Blir trøtt bare jeg hører om nattevakter jeg Sovedyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. april 2006 #1417 Del Skrevet 19. april 2006 Hei Teria!! Ja, jeg jobber en del. Men alikevell har jeg bare 90% stilling. Jobber annenhver helg så de gangene jeg har jobbehelg så bli det en del dager i strekk. Har fri hver fredag og det må jeg ha liksom. Fikk jobbe ekstra nå i påsken fordi det var full trøkk og lite folk som kunne jobbe. Hvorfor passer det ikke med barn nå da, siden dere begge vil ha??? Må jo si, av erfaring, at det ikke passer å få barn Vi planla ned til minste detalj med eggløsningstester osv. Og 14 dager etterpå da testen viste positivt sa vi begge; åhhh det passer jo ikke NÅ ! Men det passet heeeelt perfekt til slutt. Og nå ville jeg ikke vært uten henne nei!!!! Vi bygger hus til en storfamilie vi! Når vi først bygger så slår vi til Masse rom og masse plass til alle mine TENKTE unger Det jobbes og jobbes ute, og hvis alt går etter planen så tenker vi å flytte inn i oktober. Men for å ikke bli skuffet har vi sagt at vi vil flytte inn ca 1 desember. På den måten har vi ikke oktober i minne slik at vi begynner å stresse. Bedre å ha god tid på det. Så det er en stund igjen, men samtidig så flyger sommeren fort forbi, og DA er det ikke lenge igjen Nå er det ENDELIG fri!!! Har fri ut uken og helt til jeg kommer ut av sykehuset Åhh så deilig det skal bli med fri helg. Og i morra er det ut å se på fliser til badet. Gleder meg masse!!! Ha en suuuuper torsdag alle sammen !! ← Heia 90% er jo endel da, selv om det ikke er 100, hehe, dårlig formulert setning ja Fint å få jobbe litt ekstra, iallfall for pengenes del:sjarmor: Supert å jobbe på helligdager Nei altså, kjæresten min er faktisk klar for barn sa han. Jeg ble overrasket jeg, selv om jeg vet han vil ha barn. Men det passer ikke fordi jeg skal ut i jobbmarkedet til høsten, og får neppe noe fast med engang. Og han har ikke fastjobb, selv om han jobber så og si full stilling. Ikke vet jeg hvordan det er med penger og slikt når man ikke har fastjobb, men man får vel ikke særlig mye og det er jo viktig at man har noenlunde stabil økonomi. Nesten så jeg håper på et uhell da Men det skjer jo ikke, så Har ikke tenkt til å lure kjæresten min heller, altså- er ikke slik:) Men heldigvis ville han også vært veldig positiv om det skjedde et lite "uhell" da Hehe, nei det er vel aldri helt riktig tid å få barn, på en måte Spennende med husbygging da! Sikkert lurt å bygge stort, viktig med litt plass til hele fotballaget med unger Håper dere rekker fristen deres da! Men det gjør dere nok God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. april 2006 #1418 Del Skrevet 20. april 2006 Hei vennen Huff jobber du annen hver helg - synes du ikke det er stritt? Jeg jobbet annenhver helg for mange år siden og syntes det var helt pyton. Nå synes jeg det er ille nok med hver tredje jeg! åhhh solskinn ute i dag - er det ikke vidunderlig? Nå føler jeg virkelig at våren er kommet! Ungene sover nå, men om litt skal vi kle på oss og gå ut og nyte det. Martine elsker å være ute og leke og løper og henter kjeledressen og skoene bare hun hører ordet ut Ha en fin dag snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 21. april 2006 #1419 Del Skrevet 21. april 2006 Måtte bare innom for å gi deg en vennen Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 21. april 2006 #1420 Del Skrevet 21. april 2006 Hei! Deilig med fri da. Jeg jobber også i helger, og synes det er pyton. Kunne tenke meg en 8-4 jobb, så jeg slapp helger og kvelder! Håper du har en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg