Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Vel hjemme fra jobb. Trøtt som en strømpe, men må jo få med meg Lost før jeg tar kvelden.

Marthe sover søtt i sengen sin etter å ha vært to dager hos mormoren. De koser seg masse. Hadde fått nye sko i dag som hun var så stolt over. Kom å viste meg de, og ville absoultt ha de på seg :ler: Er jo så søt, og jammen er hun blitt stor. Forstår mer og mer for hver dag. Og ikke minst blitt flink til å gå.

I går hadde hun tatt på peisen til mamma, og brent seg kraftig. Hadde vært skriking i mange timer. Godt jeg ikke var der, får så vondt av slikt. I dag har hun tre blemmer på tre fingrer. Huff, ser så vondt ut. Men hun har ikke vært i dårlig humør i dag, så det verste er vel over. Takk Gud for Aloe Vera :ler:

Da er det bare 1 dag igjen til HELG!!!! Åhhh så deilig det skal bli. Er klar for det etter å ha jobbet i to uker med bare en dag fri.

Fredag er det jenteforspill og bytur, lørdag er det avslapping, og søndag en tur til min mormor.Så ser frem til litt fri.

Får ta meg en rundt i dagbøkene....

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Glossy! :klem:

Ja det nærmer seg helg, og det er alltid deilig! :hoppe:

Stakkars lillejenta som brant seg på peisen da... *blåse på*

Aloe Vera er supert, helt enig! :tommel:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er huset støvsugd og badet er vasket. Fikk sove helt til åtte i dag og det gjorde godt. Marthe er nå lagt igjen for sin formiddagslur. Jeg sitter egentlig mest å venter på reprise av Home and Away :ler: Har gått glipp av alt for mange episoder nå som det har vært mye jobbing. Liker den serien jeg ;)

Er en stund til den begynner da, så får vel gjøre litt mer husarbeid først.

I morra er det endelig fredag og dagen har fullt program. Handling, apotek, levere Marthe hos min mor, hente min svigerinne, hjem å dusje og så på jenteforspill før vi ender på byen. Så er det til min mor å sove. Hun bor sentralt så da sparer vi mye penger i taxi. Helt topp!!

Har kjøpt meg en ny bolero på hennes&maurits som jeg tenkte å gå med i morra. Og nye øredobber er kjøpt inn. Skulle sårt hatt nye sko, så får se hva jeg finner i morra. Men antrekket er jo klart.

Må nesten det, for vi har så mye på programmet at vi må begynne tidlig :ler: Det er Singstar og Idol. Og når det er tequila party så går det jo en del tid med til shotting og :ler:

Men jeg super gleder meg!

Får gjøre litt mer her. Ha en fin torsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Den ENE dagen jeg er hjemme og kan se Home and Away, så går den ikke på formiddagen!!!!!

Søren og. jeg som hadde gledet meg!

jaja sånn er livet... får håper noen kan gi meg referat ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :klem:

Huff jeg fikk helt vondt av Marthe som har brent de små fingrene sine - stakkars liten :grine: håper det er gått over nå. Ikke så lett å forklare de hvorfor det svir sånn heller. kan tenke meg du var glad du ikke var der ja!Og Alovera er supert. Det er slikt man alltid må ha i hus!

Intet nytt herfra. Martine er bedre så det blir iallfall operasjon mandag! Da får du sende oss noen gode tanker!

Klem gullungen fra meg da!

Klems fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsner!!!!

Da er jeg klar for fredag og party! Vært å handlet inn det jeg trenger og nå venter dusjen.

Skal avgårde allerede klokken 7 for i dag begynner jo Idol halv åtte. Mååå jo rekke det. Deilig natchos til middag hos min svigerinne så det blir bra!

Vi var forresten en hel gjeng som skulle feste, men nå er det bare oss to igjen. Jeg og min svigerinne :ler: Men det gjør ingen verdens ting for vi stor koser oss. Dette har vi gjort før ;)

Så da blir det oss to, Idol, øl og tequila :danse:

Håper der alle får en super kveld. Og hvis det er noen som vil være med oss på party så er det bare i gi et ord ;)

:danse: :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!!

Fredagens fest vare bare HELT kanon bra :ler: Det tok helt av. Bare to jenter på forspill med Idol, god mat og god drikke. Var kjempe koselig, og virkelig verdt å gjøre igjen. Men da tiden nærmet seg bytur så gikk det jo litt vel fort med de tequilaene.... ;)

Traff masse kjekke folk på byen og vi var ikke hjemme før i fire tiden om natten.

Dårlig med oppdatering her for tiden, men ting går i ett. Nå er det Home and Away og det må jo sees :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, huff, lillemor syk å greier. var nettopp hos lege og da sier han at hun har slim på lungene. Fikk noe medisin greier som hun skal ta, men siden det er et virus så må det lege seg selv.

Nå sover hun, så jeg får se å få gjort noe her. ser ikke ut!!

God helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart avgårde på jobb. Her går det i ett. Lillemor er fremdeles syk og det sliter på hele familien. Sover dårlig om natten og er veldig sutrete om dagen. Men har nettopp lagt henne inn, etter tørr bleie. stikkpille, medisin og med melk. Så forholdene ligger til rette for en god kvil, men jeg har mine tvil :ler:

Men vi får se hvor lenge det går.

Må løpe på badet å gjøre meg klar. Ha en super lørdag alle sammen. etter jobb venter god middag og sofaen på meg vil jeg tro. jobbe i morgen og så det blir ikke de helt store sprell nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlig oppe i dag og. Marthe har inne en rutine som krever at vi står opp tidlig. ikke noe gøy for mor :ler:

Men sånn er det nå. Her går det i barnetv og frokost. Formen hennes er bedre enn i går føler jeg. Godt at det går fremover.

Måtte til og med komme hjem fra jobb i går og. Hun hadde grått siden jeg gikk til barnevakten ringte meg. Og det var 3 timer. stakkars.

Men i dag prøver jeg meg på jobb igjen. I dag kan pappaen være hjemme og da går det nok bra.

I går sløvet vi bare forran tv. Såg Alle mot en, og jeg hadde til og med skrapelodd. Jammen fikk jeg ikke tre tv2 logoer, så neste uke er jeg med i trekningen om bil, reise eller deltakelse. Ikke det at JEG har tenkt å sitte i den stolen. Nei det får mannen ta seg av. For han er flink til slikt. Men sjangsen for å bli trukket ut er vel ikke så stor at det er verdt å tenke på en gang.

Mannen sover enda. Han var ute å jobbet til klokken åtte i går kveld. Skal si den mannen står på. Hver dag, time ut og time inn. Rett hjem fra den skikkelige jobben for så å gå rett på tomten og sitter der til det er mørkt. Flinke mannen min :hjerter_rundt: Snart blir det hus :hoppe:

Ellers venter jeg ENDA på beskjed fra sykehuset. Nå har de bare to uker igjen til fristen er gått ut, så det er litt frustrerende. Huff, drømte i natt at det kom ny beskjed. kom ikke til før 13 oktober :ler:

Håper det kommer brev neste uke.

Men nå er det ei lita ei som er ferdig med frokosten her, så vi får vel leke litt tenker jeg.

Ha en super søndag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Marthe blir bra igjen fort. Huff, det er så fælt når de er syke. Og ikke minst slitsomt for alle parter..

Her skinner solen, så det er kanskje på tide å komme seg ut litt. Det er deilig med sånn vær, bare håper denn dumme snøen blir borte snart!

Ha en fortreffelig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen April...

Ser på Skal vi danse, og det er jo såååå gøy. En skikkelig spennende avsluttning. Men tenker nok at Kathrine og Bjørn går av med seieren.

vært på jobb, og i dag er jeg stiv som en stokk. Ikke mye data eller fart i kveld nei. klarer så vidt å skrive.

Ha en super søndag!

I morgen skal jeg jobbe tidlig og det gleder jeg meg til, greit å få litt ut av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...