April Skrevet 3. februar 2006 #1221 Del Skrevet 3. februar 2006 Håper å se deg snart da, vennen! Men en pause er godt innimellom.. Tenkt på Marthe som snart er et år!! Jammen meg flyr tiden fort. Victoria er straks 10 mnd og jeg har begynt å tenke litt på feiringen av ett års dagen.. Elsker jo å planlegge!! Mange gode klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 #1222 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei vennen! Pause er sikkert godt å ta innimellom. Bare kos deg med tulla di du vennen og ta vare på deg selv! Kommer til å savne deg masse da, men vet jo at du er der ute et sted og at du kommer tilbake.Håper du ikke blir gående sykemeldt så lenge da det er jo bare så kjedelig! Skal tenke masse på deg! En stor klem til deg og nydelige Marthe fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 9. februar 2006 #1223 Del Skrevet 9. februar 2006 Bare innom for å holde litt liv i boken din! Håper det går bra med deg Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. februar 2006 #1224 Del Skrevet 10. februar 2006 Innom for å ønske deg en god helg vennen min! Savner deg og gleder meg til du kommer tilbake! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. februar 2006 #1225 Del Skrevet 10. februar 2006 Stor klem til Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. februar 2006 #1226 Del Skrevet 13. februar 2006 Innom med en mandagsklem og holder liv i boka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. februar 2006 #1227 Del Skrevet 14. februar 2006 Happy Valentine`s Day fra Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. februar 2006 #1228 Del Skrevet 14. februar 2006 Håper du har det bra, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. februar 2006 #1229 Del Skrevet 14. februar 2006 Håper du har det bra, og at dere har en fin Valentinsdag sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #1230 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei alle sammen!!! Så gode dere er som holder liv i dagboken min Alt vel her med oss. Livet går sin gang. Har vært litt mye i det siste. Båder med sykdom, jobbing, og hus styr. Men nå ser ting ut til å ordne seg. Ang sykdom har formen min vært litt opp og ned. Har slitt med bivirkninger av medisiner og det fører videre til prøving og feiling. Jeg har i den samenheng vært 14 dager sykemeldt. Holdt på å gå på veggene. Kunne ikke kjøre bil og holdt meg for det meste innendørs. Gud hvor godt det var å kunne få gå på jobb igjen Etter å ha vært på jobb i 3 dager fikk jeg selfølgelig omgangssyke med spying i begge ender. Ikke noe gøy nei. Var helt tragisk. Først lå mannen, så jeg. Heldigvis slapp Marthe unna. Men nå er vi frisk å rask alle sammen. Jeg holder fremdeles på med medisin prøving, men denne gangen til det mer positive. Jeg slipper å ta cellegift medisinen og det er jo veldig glad for. Er jo sterke medisiner og siden jeg ikke merker forskjell på kroppen ved å ta den så vil jeg heller være uten. Det er også denne medisinen som gjør at jeg må vente 3 mnd med å bli gravid når vi først får klar signal. Ellers har vi ventet leeeenge på anbud på huset. Men i går kom endelig det første. Og det var et anbud som passet budsjettet som vi har satt opp Så da håper jeg på seriøs bygging snart. Er litt små ting som gjennstår før vi er klar for grunnmur. Vi har satt innflytting til 1 desember, og det er iallefall realitet enda. JIPPI :D Babysyk er vi fremdeles..... Og vi er SÅ lei av å vente på klarsignal. Vi har jo hatt lyst å prøve siden oktober, og det er en stund siden nå. Men skal snart til lege igjen og da tenkte vi å ta det opp der. Er jo så lang ventetid for å komme til på sykehuset, og vi kan ikke la det styre livet vårt. Så da får vi høre hva legen sider og gjøre opp ny status da. Heldigvis ikke så lenge til! Ellers så nærmer det seg bursdag med store steg!!!! Og her i huset planlegges det for fullt. En ekte prinsess skal ha en ekte prinsesse bursdag sier min lille søster Hun er party planlegger så her tar vi bursdag alvorlig. Blir feiret dagen før selve dagen, men siden hun har bursdag en mandag må vi gjøre det sånn. Og oppå det hele så har venninnen min termin 23 feb. Vi krysser fingrer for at hun føder på Marthes bursdag Ja, vi har en ting for 27 skjønner dere Ble litt lang oppdatering her, men siden det er en stund siden så går det vel. Regner med å være tilbake her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. februar 2006 #1231 Del Skrevet 16. februar 2006 Så utrolig koselig å høre fra deg. Godt at ting begynner å gå rette veien. Jeg skal krysse fingrene for at dere får klarsignal ang. prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. februar 2006 #1232 Del Skrevet 16. februar 2006 Der var du, vennen! Takk for koselig prat i går! Håper på babyklarsignal snart Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #1233 Del Skrevet 17. februar 2006 Tidlig opp, gjesp. Lillemor har funnet ut at hun skal våkne tidlig. Har gjort det noen dager nå, og jeg blir jo SÅ trøtt. Jobber vanligvis til ti om kvelden så er ikke hjemme før halv elleve. Når en da skal se litt tv og dataen, så blir det ikke tidlig i seng. I kveld skal jeg jobbe til tolv, så jeg tror jeg må hive meg i sengen når lillemor skal sove formiddagsluren sin. Og jeg håååper det er snart - er så trøtt!!! Ellers skal jeg en liten tur på shopping i dag. Skal se om jeg finner bursdagsgave til Marthe. Såg noen ting i en reklame avis så tenkte å reise å se om det var noe. Ha en super fredag så lenge!!! April og Saeria: tusen takk for lykke ønsker. Det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. februar 2006 #1234 Del Skrevet 17. februar 2006 Spennende med bursdagsgave!! Lurer litt på hva vi skal gi Victoria! Tror kanskje det blir penger, hun har jo så mye og det er nok en del andre som vil kjøpe litt av hvert til henne alikevel.. God helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1235 Del Skrevet 20. februar 2006 April; ja tror vi og kommer til å ende på penger. Men skal kjøpe en liten sofa til henne og tror jeg. den er veldig liten, og var på tilbud på Toys`r us. Veldig søt. Helgen har løpt avgårde. Fredag jobbet jeg og det helt til tolv. Var ikke hjemme før ett om natten, og så skulle Marthe selvfølgelig våkne ti over syv. Så trøtt, men vi lå i sengen å kosete oss en stund før vi stod opp. Lørdagsformiddag reiste vi til byn å traff mine to søstre og min mor. Veldig koselig. Vi gikk rundt i byen å koste oss i fine været. Om kvelden gikk jeg og min eldste søster på byen. Først på burdags til en venninne av henne, så til byen. Ikke det store trøkket på byen, men greit å lufte seg litt. Søndag var det sløving på sofaen før det bar på jobb igjen. Mannen har vært i London hele helgen og kom hjem i går. Jammen hadde han ikke kjøpt gave til meg og En hel gavepose fra Body Shop. Heeeelt topp Og så fikk jeg parfyme. Jammen ikke værst!! I dag er det sløving forran tv, for så å gå på jobb i ettermiddag. I morgen skal jeg til frisør Stor gleder meg! Bli ny på håret til lillemor sin bursdag. Helt topp! Ha en super mandag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1236 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) På onsdag skal vi forresten på helsestasjonen for 1 års kontroll og sprøyte. Håper det går bra med at hun ikke bli syk. Har jo gått fint på alle til nå. Er også spent på vekt og høyde. Sist vi var på kontroll var ca 20 desember. Så det er en stund siden nå. Gleder meg! Og i morgen er det kun EN uke til jeg skal på legekontroll med meg selv. Og da skal jeg høre med om prognosene for å begynne å prøve etterhvert Gleder meg til det og! Endret 20. februar 2006 av Glossy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. februar 2006 #1237 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg er så nysgjerrig jeg, så jeg har vært på helsestasjon for å få vekt og lengde hver mnd.. Såå spennende med legebesøk til uka!! Håper alt er i orden og at dere kan starte prøvingen snart. Skjønner veldig godt at du gleder deg til det.. Har hatt et lite opphold her, så Victoria sover i sengen sin nå og jeg får liste meg ut herfra! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2006 #1238 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei Glossy! Så gøy med barnebursdag snart! En sånn sofa slår sikkert an tenker jeg! Det blir spennende på kontroll på helsestasjonen for Marthe på onsdag, og ikke minst på legekontroll for deg nese uke vennen. Håper ting ser lysere ut så dere kan tenke på prøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #1239 Del Skrevet 20. februar 2006 Så koselig med besøk!! Ja håper legebesøket går bra. Men tør ikke håpe for mye, for jeg har jo allerede fått beskjed to ganger om å vente. Så jeg skrur ikke forhåpningene så høyt opp. Lillemor har sovet i ca en halv time nå. Skjønner ikke hvorfor hun ikke sover mer enn det... Og det er det eneste hun sover i løpet av hele dagen! Men hun sover jo desto mer om natten da. så skal vel ikke klage! Er vel på tide å lage noe mat, så jeg er klar til jobbings!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. februar 2006 #1240 Del Skrevet 20. februar 2006 Ha en fin jobbedag! Litt lite med en halvtimes soving, men det er jo deilig med roligere netter også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg