Gå til innhold

Livet vårt!!

Glossy

Anbefalte innlegg

Hei vennen :klem:

Tiden går kjempe fort! Nesten altfor fort :forvirret: Håper dere blir frisk og raske fort :kose: *sender friske vibber sørover*

Kanskje Dr S kan hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer lille prinsessa med 9 mnd dagen som var i går! Tenk at hun er blitt så stor alt :gratulerer: Tiden går jammen fort!

Hørtes ut som en grei løsning å jobbe sånn da vennen. Og fri hver fredag er jo bare kjempedeilig!

Her bøtter snøen ned nå så jeg tenker det er noen unger som koser seg på vei hjem fra skolen i dag ja! Kjempekjekt for de.

Håper du kommer deg fort nå og blir bra, og Marthe også. Martine er også godt forkjølet og jeg hørte mannen snufse godt i dag så det kommer vel til oss alle tenker jeg!

Ha en fin tirsdag vennen min og GOD BEDRING :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige god bedrings hilsner. For denne gangen trenger jeg det virkelig.

Er fremdeles syk og det er ike noe gøy i det hele tatt. Både jeg og Marthe hoster og snufser. Jeg har halsen full av streptokokker, mens Marthe hadde tendenser til Krupp. Men vi håper alle at det går på frem. Mannen var hjemme fra jobb i dag for å hjelpe til og i morgen kommer min mor for å være her. Ikke så lett å ta seg av en liten når en selv er slapp og dårlig.

Fordelen er at i dag er det tirsdag og da er det Amy. Håper jeg klarer å holde meg våken til det.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen vennen, god bedring! :klem: Håper du blir frisk snart, og sender masse god bedring tanker til deg og tutta! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.

Håper jentene er bedre? Om ikke så blir dere sikkert det etter alle disse god bedrings vibbene :

(((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

(((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener. Formen er ikke så mye bedre, men tror det kommer seg sakte men sikkert. Tror nok jeg bare kan belage meg på å holde sengen ut uken ja. Ikke noe stas med tanke på at vi måtte avlyse julebordet med jobben. Men de skulle høre i dag om vi ikke kunne ta det neste helg i stede. Kjedelig hvis det ikke blir noe av i det hele tatt.

Men i dag er min mor her. Og det var sikkert det lureste trekket på lenge ;) Hun passer på Marthemor og i tillegg fungerer som hushjelp. Ja det er heeelt frivillig altså :ler:

Men nå har hun da tatt hele kjøkkenet, tatt komfyren, vasket hele kjøleskapet, vasket inni oppvaskemaskinen og tatt alle skapene mine utenpå. Nå har hun middag på kok og har begynt på stuen. Her vaskes det for harde livet. Damen er jo svett!

Jeg var jo ikke kommet til jule vasken enda jeg siden jeg har lagt syk og hatt så mye å gjøre ellers. Tenkte å ta den til helgen, men nå er jo mye gjort :hoppe:

Da er det for meg å finne ut av jule tingene når jeg blir bedre. Og det er jo den koselige delen!

Men nå kaller sofaen igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Glossy! :klem:

Det er så godt å ha snille mammaer når man selv er syk (eller bare gavidkvalm...)! Håper dere friskner til fort hele gjengen, dette hørtes ikke noe kjekt ut i det hele tatt! :troest:

Stor klem oversendes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så heldig du er som har en sånn mamma :)

Håper du er bedre nå og at du får en strååålende helg vennen min.

Hos meg feires det 100 sider i dagboka, og jeg har julekalender også. Så du må bare komme altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper som de andre sier her at formen er bedre :)

Du har jo bare en så utrolig snil mamma da, godt å få litt hjelp når en ikke er i form selv.

Her holder vi på med julebaksten, og Martine skal så klart hjelpe til, tror ikke du jeg fant en stor bit av deigen i munnen hennes da....... ;) Alt skl testes ut....

Håper du og dine får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Håper dere er mye bdre nå snuppelupp og at alt er fint hos dere! Martine er litt forkjøla her men ellers er alt bare bra! Skal ut på kino i kveld og gleder meg til det!Ellers lite nytt! Har vært en hektisk helg med besøk og fotballcup for Henrik.

Ha en super mandag da!

Stor klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!!

Lenge siden sist nå, men vi har altså vært syke heltil nå. Og er det vel egentlig enda. For noen dager. Men vi bestemte oss for å reise å bo hos min mor disse dagene det har stått på det verste. Og det har vært deilig. Fått hjelp med barn, mat og andre praktiske ting.

Lille mor har hatt falsk krupp og jeg har hatt streptokokk infeksjon. Har lagt ut hele uken. Tulla hoster fremdeles, men er kommet seg en del. Jeg for min del hoster og enda, men prøver meg på jobb i morgen. Så får jeg heller bare gå hjem hvis det blir verre.

Men jeg skriver mer i morra, får ta en tidlig kveld siden jeg skal på jobb. Snakkes i morgen jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da er arbeidsdagen over og den gikk veldigbra til tross for masse hosting og snufsing. Godt å komme i gang igjen. Var passe lei av å sitte hjemme og glo på tv.

Middagen er inntatt og jeg har allerde fått pakket ned en god del som skal til Bergen igjen. Har så smått begynt å pakke med ut her i fra. Ikke mange ukene igjen nå før jeg begynner i gamlejobben i Bergen. Gleder meg samtidig som jeg gruer meg. Skal jo godt å komme "hjem", men jobben her oppe er mer spennende enn den jeg har i byn. Men sånn er livet. Blir nok litt lettere nå som vi skal begynne på huset :enig:

På torsdag skal jeg på kontroll med fingrene mine igjen. Og jeg er veldig spent. Skal på hjerte og lunge avdelingen for røntgen i tillegg så det er jeg jo litt spent på da. Legen lurte på en diagnose som han ville bekrefte eller avkrefte så derfor skulle jeg ta en del ekstra prøver. Blir spennende å se hva han sier om det hele.

Nå står jeg på farten til en venninne som skal lære meg å hekle. Hun har nettopp lært det selv og er blitt SÅ flink. Så da skal vi se om jeg har like gode evner som henne :ler:

Og i kveld er det jo siste episode av Amy før fruene kommer tilbake neste tirsdag :Hehe: Gleder meg!!!

Og nå er det jammen meg ikke lenge til jul heller!!!

Holder forresten på å finne julegave til mannen. Leiter og leiter.... Tror den kan bli bra i år ja :nisseblunk:

snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det blir til at du flytter hjem? Men så spennende å bygge hus! Misunner alle som får gjort det.. Det må være helt herlig!!

Nå går det plutselig fort til jul.. Synes tiden bare flyr av sted jeg! Uke etter uke! Svusj, så er de borte.. Litt kjedelig egentlig! Men vi får vel ikke endret på det ;)

Moro med siste episode av Judging Amy, men jeg gleder meg til Fruene er tilbake også jeg da! Nå skal det vel sies at jeg er en liten seriefan!! Ønsker meg egentlig That 70`s show til jul, synes det er så morsomt!

Ha en fin kveld hos venninnen din!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...