Gjest HarryDotter Skrevet 1. juli 2014 #21 Skrevet 1. juli 2014 Hvor ofte andre par har sex er for meg veldig irrelevant. Jeg er for tiden singel, men har forhold bak meg. For meg er sex veldig viktig og dealbreaker hvis det ikke fungerer, men vi snakker allikevel om store forskjeller, det meste kan jobbes med. 1. Nei, livet går i bølgedaler, så jeg forventer ikke at jeg kommer til å ha sex på daglig basis resten av livet. Det er dog viktig for meg at jeg ikke ender opp med en som foretrekker vaniljesex en gang annenhver uke. Ikke at det er noe galt i det, men det er langt fra det jeg ønsker selv. Syns utgangspunktet skal være så likt som mulig. 2. Nei, ikke mer enn at jeg enkelte dager har trengt mer overtalelse enn andre. Lav sexlyst sliter jeg ikke med, så det skal ikke så mye til stort sett. Men går aldri hele veien hvis jeg ikke har lyst, det er sånn man kødder til hodet sitt det. 3. Nei, ikke for min del. Jeg reagerer mer på kroppsfokuset. Du må være så så stor og så så lang og trang. Variasjoner er jo noe av det herligste med menneskeheten, og jeg skjønner ikke helt hvordan det går seg til at man får så klare preferanser at ingenting annet fungerer. Syntes dette innlegget var veldig bra jeg. . Tror ikke det hadde vært så masse utroskap og bittre brudd om de fleste tenkte sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå