Gå til innhold

Pappa sitt..papir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel ikke rart om man for en gangs skyld må inn i dit, men TS sier jo "hver gang" som om hun stadig vekk er innom og man kan jo lure på hva i alle dager hun konstant trenger der inne.

En AB nevnte at foreldrene hadde håndklær, strykejern og støvsuger stående inne på sitt rom. Mine har som sagt medisiner der inne. Da må man inn ofte, enten man vil eller ei.

Angående det du skriver om at soverommet er deres eget - det er en sannhet med modifikasjoner.

Velger foreldrene å oppbevare ting familien trenger ofte inne på soverommet, får de ta følgene av det og sørge for at intime saker ikke ligger lett i synet på den som må inn. Det handler om å ta litt hensyn.

Anonymous poster hash: 7560b...076

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En AB nevnte at foreldrene hadde håndklær, strykejern og støvsuger stående inne på sitt rom. Mine har som sagt medisiner der inne. Da må man inn ofte, enten man vil eller ei.

Angående det du skriver om at soverommet er deres eget - det er en sannhet med modifikasjoner.

Velger foreldrene å oppbevare ting familien trenger ofte inne på soverommet, får de ta følgene av det og sørge for at intime saker ikke ligger lett i synet på den som må inn. Det handler om å ta litt hensyn.

Anonymous poster hash: 7560b...076

Vel rommet er fortsatt deres og jeg synes ikke et par papir som ligger fremme er noe å ta på vei for. Som sagt vet vi ikke om det er papir etter å ha pusset nesen eller onanering. Sannsynligvis nummer 1 - om det er det andre, er det like naturlig å tro nummer to, med mindre man undersoker.

De fleste som har bodd i kollektiv eller med en venn har da hatt en roommate med enkelte ting man trenger på deres rom og kommet over kondomer eller en opprullet tampong når man går innom. Det vil man sjelden klage på. Det det bunner ut i her er at det er "ekkelt" for fortsatt umodne mennesker å tenke på at foreldre onanerer eller har sex.

Jeg ville ikke lagt merke til eller brydd meg med slik og TS virker noe hysterisk som starter en tråd om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du inn på det soverommet. Foreldre har krav på privatliv. Er du ei dum gås, eller? Tror du at folk slutter med sex når de har blitt litt over 30? Mener du at foreldre slutter med sex for at du skal få fred i hodet ditt? Lykkelige mennesker har sex, enten med en partner eller med seg selv. Bare dumme jentunger mener at sex kun er for unge mennesker. Skam deg. Du er bortskjemt. Du mener at foreldre skal ta hensyn til deg hele tiden. I det inngår selvfølgelig også å slutte med sex, slik at du skal slippe å tenke på at de knuller.

Anonymous poster hash: 95f52...b00

TS her

Hente sengetøy/laken, gå til badet da det er gjennom soverommet deres, etc. Jeg har selvsagt aldri sagt at de ikke skal ha sex, men at man gjerne kan kaste papir etter seg på et rom familiemedlemmer går i hele tiden. Du kommer med fryktelig mange påstander uten grunnlag. Ser det er mange reaksjoner på at jeg går på soverommet, noe som er helt naturlig i vår familie!

Anonymous poster hash: 3a8a9...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Hente sengetøy/laken, gå til badet da det er gjennom soverommet deres, etc. Jeg har selvsagt aldri sagt at de ikke skal ha sex, men at man gjerne kan kaste papir etter seg på et rom familiemedlemmer går i hele tiden. Du kommer med fryktelig mange påstander uten grunnlag. Ser det er mange reaksjoner på at jeg går på soverommet, noe som er helt naturlig i vår familie!

Anonymous poster hash: 3a8a9...d94

Men du VET at dette brukes av faren din etter at han har onanert?? Eller er det bare noe du tror?

Anonymous poster hash: ed2e9...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles en dorull stående på hylla over senga, etter at jeg var forkjølet for en måneds tid siden. Er jo langt å bære den helt inn på do igjen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Hente sengetøy/laken, gå til badet da det er gjennom soverommet deres, etc. Jeg har selvsagt aldri sagt at de ikke skal ha sex, men at man gjerne kan kaste papir etter seg på et rom familiemedlemmer går i hele tiden. Du kommer med fryktelig mange påstander uten grunnlag. Ser det er mange reaksjoner på at jeg går på soverommet, noe som er helt naturlig i vår familie!

Anonymous poster hash: 3a8a9...d94

Men du har ikke svart på - hvordan er du sikker på at dette er "onaneringspapir"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soverommet til TS er i praksis et fellesrom, og enten det er snørrpapir eller runkepapir, så lar man ikke denslags ligge i et fellesrom.



Anonymous poster hash: 7560b...076
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Du kommer med fryktelig mange påstander uten grunnlag. Ser det er mange reaksjoner på at jeg går på soverommet, noe som er helt naturlig i vår familie!

Anonymous poster hash: 3a8a9...d94

Da er det vel også normalt at du registrer din fars runkepapir ved siden av senga? Så old news for din del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du VET at dette brukes av faren din etter at han har onanert?? Eller er det bare noe du tror?

Anonymous poster hash: ed2e9...847

Men du har ikke svart på - hvordan er du sikker på at dette er "onaneringspapir"?

TS her.

Dette er noe jeg tror, da han ikke er forkjølet eller sliter med rennende nese. Observeringer, ikke noe jeg har snoket etter i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 3a8a9...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Dette er noe jeg tror, da han ikke er forkjølet eller sliter med rennende nese. Observeringer, ikke noe jeg har snoket etter i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 3a8a9...d94

Folk kan da måtte pusse nesen om natten etter å ha nyst uten å "slite med rennende nese".

Jeg tok med et glass vann på soverommet for et par dager siden som falt utover gulvet. Hentet en dorull og torket opp, og lot det ligge. Hun jeg bor med må iblant innom for å hente en stige som ligger under sengen min. Er det legitimt at jeg anses som en pervers gris uten manerer?

Dersom Kleenex var synonymt med onani tror jeg man ville sett flere flaue ansikt idet de la det på rullebåndet på Rema1000.

Du trenger ikke ta på det eller sjekke det ut. Hente dynetrekk og gå videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har for god fantasi.



Anonymous poster hash: 102c1...323
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Tidenes morsomste innlegg.

Eneste han er snørrete i, er fra tissefanten sin.

Beste jeg har lest noen gang tror jeg :laugh:

Anonymous poster hash: 8ec2d...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
AnonymBruker, on 30 Jun 2014 - 16:55, said:

Ligger veldig, veldig ofte papir på nattbordet/ved sengen til faren min... Er det ikke vanlig å være litt mer diskrè med å skjule onaneringspapir når barna fortsatt bor hjemme? :frown: Hver gang jeg skal inn på rommet deres for å f.eks hente noe, prøver jeg alltid passe på å ikke se ved siden av sengen hans. Blir så kvalm. Er dette vanlig? Vil flytte hjemmefra men må vente noen få år til med det.

Anonymous poster hash: 3a8a9...d94

Onaneringspapir :fnise: Hvor får man kjøpt det hen ?

Din far runker slik som alle andre menn og gutter gjør. Din mor fingere slik som du og alle andre gjør.

Ikke tenkt på det, det er så naturlig som det kan bli. Hvordan tror du at du ble til ? - full pulings selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

han er vel et menneske med behov han også? Uansett reagerer jeg mer på at du reagerer når det er du som innvaderer privatlivet til faren din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig, når en ungdom starter en sånn tråd, får TS fullt av flåsete svar.



Anonymous poster hash: 8194f...f0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Dette er noe jeg tror, da han ikke er forkjølet eller sliter med rennende nese. Observeringer, ikke noe jeg har snoket etter i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 3a8a9...d94

men tørr du å ta det opp med faren din da? ellers fortsetter det bare og dette blir en frustrasjontråd. evtuelt kaan du jo kaste runkepapiret i søppla for han, hvis du er for flau til å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...