Gå til innhold

Pappa sitt..papir

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligger veldig, veldig ofte papir på nattbordet/ved sengen til faren min... Er det ikke vanlig å være litt mer diskrè med å skjule onaneringspapir når barna fortsatt bor hjemme? :frown: Hver gang jeg skal inn på rommet deres for å f.eks hente noe, prøver jeg alltid passe på å ikke se ved siden av sengen hans. Blir så kvalm. Er dette vanlig? Vil flytte hjemmefra men må vente noen få år til med det.

Anonymous poster hash: 3a8a9...d94
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du må inn og hente på rommet deres?

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna rommet deres da vel!

Anonymous poster hash: 97a06...050

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du egentlig nysgjerrig men skamfull for det, så du gir pappa skylden? Hold deg unna pappas soverom!

Anonymous poster hash: 18af0...542
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje han er snørrette...

• Liker 26
Skrevet

Kanskje han er snørrette...

Haha! Tidenes morsomste innlegg.

Eneste han er snørrete i, er fra tissefanten sin.

• Liker 1
Skrevet

Sikkert snørrpapir.

• Liker 1
Skrevet

Ligger veldig, veldig ofte papir på nattbordet/ved sengen til faren min... Er det ikke vanlig å være litt mer diskrè med å skjule onaneringspapir når barna fortsatt bor hjemme? :frown: Hver gang jeg skal inn på rommet deres for å f.eks hente noe, prøver jeg alltid passe på å ikke se ved siden av sengen hans. Blir så kvalm. Er dette vanlig? Vil flytte hjemmefra men må vente noen få år til med det. Anonymous poster hash: 3a8a9...d94

Du har vel gjemt vibratoren ditt et sted tenker jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ligger veldig, veldig ofte papir på nattbordet/ved sengen til faren min... Er det ikke vanlig å være litt mer diskrè med å skjule onaneringspapir når barna fortsatt bor hjemme? :frown: Hver gang jeg skal inn på rommet deres for å f.eks hente noe, prøver jeg alltid passe på å ikke se ved siden av sengen hans. Blir så kvalm. Er dette vanlig? Vil flytte hjemmefra men må vente noen få år til med det. Anonymous poster hash: 3a8a9...d94

Som flere (på tvilsomme måter) påpeker så løses problemet enkelt og lettvint med at du fra nå og til de blir så gamle at de trenger hjelp til sengs ikke krysser dørstokken til deres soverom. Jeg finner det underlig at du driver og vaser rundt der inne uten at dine foreldre setter seg ned med deg og tar en samtale om privatlivets fred.

Anonymous poster hash: c00e7...f8b

• Liker 1
Skrevet

Håper det bare er forkjølelse - ellers synes jeg det er ufint m tenåringer i huset. Da går man og kaster papiret!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har papir på nattbordet for pussing av nese. Glad jeg ikke har noen nysgjerrige barn snokende rundt når jeg leser denne tråden.

Anonymous poster hash: 102c1...323
  • Liker 8
Skrevet

Det er vel ikke naturlig å anta at det er "onaneringspapir"? Med mindre du personlig sjekker innholdet, i hvilket tilfelle det heller er spm. om hvem som har problemer..

9/10 ganger jeg har hatt papir liggende ved siden av sengen er det pga. tett nese - enten allergi eller at jeg er syk. Det gjelder vel de fleste. Ikke fordi tett nese forekommer oftere enn onani, tvert imot, men fordi man som regel kaster papir med private rester ganske raskt...

Hva som er tilfelle for din far har vel du ingenting med...dette er jo deres soverom. Så lenge du ikke er 5 år og vil sove sammen med dem pga. monstre under sengen, er det vel ingen grunn til at du skal inn dit.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Oi! Hva med meg som har en hel tørkerull stående? Konstant tett i nesa og bruker en god del tørk hver natt... Men kaster selvsagt brukt papir. Er det brukt eller pakke/rull med papir du reagerer på ts?

Anonymous poster hash: 04d56...d40

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Kan være at moren din bruker det for å tørke ut av seg når faren din har sprutet inni henne :fnise:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan være at moren din bruker det for å tørke ut av seg når faren din har sprutet inni henne :fnise:

Nå fikk sikkert ts mange ekle bilder i hodet :fnise:

Anonymous poster hash: 701db...06f

• Liker 1
Skrevet

Faren din er en gris.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor hisser dere sånn opp over at TS går inn på rommet til foreldrene? Hun skriver jo at hun må inn der for å blant annet hente noe, hadde hun sluppet å gå inn der hadde hun sikkert gjort det.

Mine foreldre har familiens medisinskap inne på soverommet, og om jeg trengte noe da jeg bodde hjemme var jeg pukka nødt til å gå inn der for å hente det. Hadde mine foreldre satt seg ned med meg og gnålt om privatlivets fred når jeg hadde hentet medisinene mine, hadde jeg sett dumt på dem og ganske enkelt bedt dem flytte det &%¤ skapet. Jeg hadde heller ikke synes det var videre kult å se onaneringspapir eller hvadetnåer liggende på nattbordet.

Anonymous poster hash: 7560b...076
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med at TS får for mye pes her.

Både støvsugeren, håndklærne og strykehjernet befinner seg hos foreldrenes rom her i huset. Ligger både glidemiddel og tørkepapir-rull på nattbordet deres. Er ikke mitt ansvar å sørge for at jeg ikke MÅ inn på rommet deres. Syns foreldre også kan ta hensyn til barna, selv om det er de som er forsørgere.

Syns du bør ta det opp med foreldrene, TS. For noen måneder siden tok jeg for eksempel opp at det irriterer meg å se pappa gå rundt i truse i huset, og han har heldigvis slutta med det. Prøv å gjøre det litt humoristisk for å være mindre klein :P

Anonymous poster hash: 86099...f16
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har papir ved senga jeg også, greit å ha når man er forkjølet eller får rennende nese i løpet av natta.

Anonymous poster hash: c5116...4f4
Skrevet

Hvorfor hisser dere sånn opp over at TS går inn på rommet til foreldrene? Hun skriver jo at hun må inn der for å blant annet hente noe, hadde hun sluppet å gå inn der hadde hun sikkert gjort det.

Mine foreldre har familiens medisinskap inne på soverommet, og om jeg trengte noe da jeg bodde hjemme var jeg pukka nødt til å gå inn der for å hente det. Hadde mine foreldre satt seg ned med meg og gnålt om privatlivets fred når jeg hadde hentet medisinene mine, hadde jeg sett dumt på dem og ganske enkelt bedt dem flytte det &%¤ skapet. Jeg hadde heller ikke synes det var videre kult å se onaneringspapir eller hvadetnåer liggende på nattbordet.

Anonymous poster hash: 7560b...076

Er vel ikke rart om man for en gangs skyld må inn i dit, men TS sier jo "hver gang" som om hun stadig vekk er innom og man kan jo lure på hva i alle dager hun konstant trenger der inne.

Det andre er at alle i familien har rett til egne rom der man har sitt og ikke trenger å stelle i stand for andre. Det er slitsomt nok for foreldre å ha ansvar for de fleste fellesrom - soverommet er deres eget.

Selvsagt skal alle slippe inn på et rom om de absolutt trenger noe der, men det er noe helt annet å kritisere x og y mens man er der inne.

Jeg oppdaget også noen ting, som prevensjonsmiddel, på foreldres soverom da jeg var yngre. En gang var jeg for liten til å forstå hva det var, senere var jeg voksen nok til å ikke reagere sånn på det.

Hent det du trenger og gå ut igjen. TS fremstår noe barnslig, ingen grunn til at hun skulle få varige men.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...