Gå til innhold
Noen av våre medlemmer opplever problemer med forumet og vi håper å få fikset problemet innen kort tid! ×

Wow, "brudekjolen" til Olivia Palermo!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo det tror jeg, for unge kvinner i dag går mer og mer unna den tradisjonelle brudelooken med tubekjole i silke, oppsatt hår og perleøredobber. Hvertfall her jeg kommer fra er det vanlig å se mer ut som seg selv på bryllupsdagen, ikke kledd ut som en eventyrprinsesse. Det er mye mer trendy å ha naturlig sminke, løst hår og enkle brudekjoler som passer personligheten til bruden og får frem hennes vakreste trekk.

Hvis jeg skulle giftet meg ville jeg mye heller hatt antrekket til Olivia enn f.eks Louise Angelica Riise

Anonymous poster hash: 0a3c3...397

Jeg syns også det er finest med en enkel look. Men jeg tror også det er få som hadde kledd shorts og kasjmirgenser. Det fins ulike varianter av enkle kjoler, og for min smak ble dette for enkelt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig vakker som alltid! Overrasker meg likevel at hun valgte noe så low-key, trodde hun ville ha et kjempebryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte genseren, ikke skoene (fargen var fin da), men jeg haaater tyll. Synes ikke det så fint med høy splitt og shorts under heller. Likevel langt bedre enn mange brudekjoler! Kunne gått med noe litt lignende selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...