Gå til innhold

Wow, "brudekjolen" til Olivia Palermo!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok da jenter, sorry,

Hun er ganske pen og puppestellet er ikke ute. Jeg snakket mer generelt når jeg sa det, om trender der en ser det. Jenta er fin hun men jeg likte ikke den kjole løsningen. Likte bare ikke hvordan det ser ut.

Ellers hadde dere rett, skam meg...

Endret av Tarsan97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet at The City ikke var på ekte?

Svært mye klipping og "manus"...

"The City" var reality-serie og det har ikke vært noen offisiell kommentering om at det var skuespill. Whitney flyttet jo til New York for å jobbe for Diane Von Fürstenberg og der jobbet Olivia også, Diane dukker jo også opp i serien, hun var jo arbeidsgiveren for begge to. Whitney er en fantastisk jente, har sett og snakket med henne i LA, og hun var veldig hyggelig.

"The Hills", derimot.

Anonymous poster hash: 899ad...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at The City ikke var på ekte?

Svært mye klipping og "manus"...

De fillmet også jentene da de holdt foredrag. Whitney holdt et godt foredrag, mens Olivia... Det var flaut å se på, hvem som dummer seg ut på den måten frivillig?

Anonymous poster hash: 899ad...056

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er vel typen som gifta deg i lang tubekjole med oppsatt hår og en tiara? :fnise:

Anonymous poster hash: dae81...018

Overhodet ikke ;) Men heldigvis i noe annet enn en skittenhvit ullgenser stukket oppi farmors blondegardiner.

Anonymous poster hash: b79a9...d15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"The City" var reality-serie og det har ikke vært noen offisiell kommentering om at det var skuespill. Whitney flyttet jo til New York for å jobbe for Diane Von Fürstenberg og der jobbet Olivia også, Diane dukker jo også opp i serien, hun var jo arbeidsgiveren for begge to. Whitney er en fantastisk jente, har sett og snakket med henne i LA, og hun var veldig hyggelig.

"The Hills", derimot.

Anonymous poster hash: 899ad...056

Men kjære deg... er du så naiv? Elementer av det er ekte og basert på jentenes virkelige liv men tro for all del ikke at det ikke er gjenopptak, kryssklipping og instruering. Alle "reality" serier er iscenesatt, men man får som regel ingen offisiell kunngjøring om at det er det - de vil jo at flest mulig skal tro på skuespillet.

http://latimesblogs.latimes.com/showtracker/2009/03/the-city-olivia.html

Anonymous poster hash: 2bc33...371

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg... er du så naiv? Elementer av det er ekte og basert på jentenes virkelige liv men tro for all del ikke at det ikke er gjenopptak, kryssklipping og instruering. Alle "reality" serier er iscenesatt, men man får som regel ingen offisiell kunngjøring om at det er det - de vil jo at flest mulig skal tro på skuespillet.

http://latimesblogs.latimes.com/showtracker/2009/03/the-city-olivia.html

Anonymous poster hash: 2bc33...371

"Kjære deg.."? Hvor gammel er du egentlig, trodde det kun var folk på u-skolen som brukte så latterlige hersketeknikker.
Det var en reality-serie og serien viser hvordan jentene var, uansett om det er iscenesatt eller ikke. Olivia var ufordragelig, snakket om at hun var en del av "overklassen" og så ned på andre (det kommer svært godt fram i serien) og hun var heller ikke en retoriker, med svært begrenset ordforråd og fordraget hennes var pinlig å se på, foredraget hun holdt for Fürstenberg. Personligheten hennes kom godt fram, skuespill eller ikke.

Anonymous poster hash: 899ad...056

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte kjolen hennes, eller det er vel ikke en kjole men en antrekk. Synes det så fresht og romantisk ut. Ansiktet derimot, noe overdreven botox? Og hun er vel ikke 30 engang?



Anonymous poster hash: e726e...7f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg... er du så naiv? Elementer av det er ekte og basert på jentenes virkelige liv men tro for all del ikke at det ikke er gjenopptak, kryssklipping og instruering. Alle "reality" serier er iscenesatt, men man får som regel ingen offisiell kunngjøring om at det er det - de vil jo at flest mulig skal tro på skuespillet.

http://latimesblogs.latimes.com/showtracker/2009/03/the-city-olivia.html

Anonymous poster hash: 2bc33...371

Den linken du postet her, der uttrykker Olivia at hun er skuffet over hvordan hun blir fremstilt, minner meg litt om paradise-deltakere som reagerer på hvordan de blir fremstilt - men det som blir vist på TV er jo slik hun har oppført seg. Alt det overklasse-pratet hennes, måten hun ser ned på menneskene som Whitney tilbringer tid med (de er visst ikke "fine" nok), og hun var frekk nok til å ta æren for arbeidet Whitney gjorde. Dama var inkompentent og oppførte seg skammelig, selvfølgelig sutrer hun om det i etterkant.
Whitney har uttalt at i blant ville klaske til henne, og det har jeg full forståelse for!

Anonymous poster hash: 899ad...056

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"You know, honestly, our producers ask us to do things that we don’t want to do. I’m not going to do and say anything that I don’t want to do."
"I think a lot of stuff takes me by surprise, but then again I do not do anything I don’t want to do. It’s a reality show and that’s it. I’m going to be myself. If I was an actress, it’d be a different story."
Hun var bare seg selv, hun. Hennes egne ord.


Anonymous poster hash: 899ad...056
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjære deg.."? Hvor gammel er du egentlig, trodde det kun var folk på u-skolen som brukte så latterlige hersketeknikker.
Det var en reality-serie og serien viser hvordan jentene var, uansett om det er iscenesatt eller ikke. Olivia var ufordragelig, snakket om at hun var en del av "overklassen" og så ned på andre (det kommer svært godt fram i serien) og hun var heller ikke en retoriker, med svært begrenset ordforråd og fordraget hennes var pinlig å se på, foredraget hun holdt for Fürstenberg. Personligheten hennes kom godt fram, skuespill eller ikke.

Anonymous poster hash: 899ad...056

Hersketeknikk faktisk.. :fnise: Jaja, har du lyst til å tro at det var det og at The City er 100 % ekte må du gjerne det for min del altså.

Anonymous poster hash: 2bc33...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hersketeknikk faktisk.. :fnise: Jaja, har du lyst til å tro at det var det og at The City er 100 % ekte må du gjerne det for min del altså.

Anonymous poster hash: 2bc33...371

"Kjære deg" i denne sammenhengen er svært nedlatende, og en velkjent hersketeknikk. Du kan i det minste forsøke å sette deg inn i hersketeknikker før du avviser at du bruker dem.

Hilsen en annen AB

Anonymous poster hash: b79a9...d15

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pheel

Det så fantastisk ut på det første bildet der toppen ser hvit ut, men grønn topp og blå sko var ikke en særlig fin match for min del. Hadde bare toppen/genseren vært hvit som skjørtet så hadde det vært veldig pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å slik vil jeg også gjøre det! :rodmer:



Anonymous poster hash: 01a85...972
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Artistina

Det var nydelig - og en herlig motvekt til alle disse overpynta brudene med tiara og hvite bløtkakekjoler.

Dette var stilig og gjennomført fra A-Å.

Men selvsagt - ikke et antrekk for kvinner flest. Den skjønne kler alt og hun kunne sett flott ut i en svart søppelsekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hersketeknikk faktisk.. :fnise: Jaja, har du lyst til å tro at det var det og at The City er 100 % ekte må du gjerne det for min del altså.

Anonymous poster hash: 2bc33...371

Jeg tror ikke "The City" var 100 % ekte, men personlighetene til folk kommer godt fram, og som Olivia selv sier, hun var bare seg selv og ble ikke fortalt hva hun skulle si eller gjøre.
Et forslag til deg neste gang, er å lese artiklene du linker til, hvor Olivia kritiserer hvordan hun blir fremstilt, men samtidig sier at hun har bare vært seg selv hele tiden (altså, ganske så ufordragelig). Hun sier også at de gikk godt overens (med Whitney) og forstår ikke kritikken hennes i etterkant, men skjønner godt at hun tror det: Whitney var alltid hyggelig mot henne og gjorde en del for at arbeidsmiljøet skulle være bra, i motsetning til Olivia, som var ganske så frekk og snobbete.
Og ja - "kjære deg" er en velkjent herskteknikk (vet du i det hele tatt hva en hersketeknikk er?)

Anonymous poster hash: 899ad...056

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg kunne ha gått med, men synes hun kledde dette bra :)

Ingen reality programmer er 100% ekte. Sier seg jo litt selv, men som AB sier så kommer folks personlighet godt fram under slik programmer. Jeg likte heller ikke Oliva så bra. Synes hun var veldig stuck up og høy på seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt for "enkelt" for min smak, og som flere har nevnt så syns jeg ikke det var så fint med to så forskjellige stoffer til over- og underdelen. Men Olivia er jo så pen og elegant uansett, hun hadde giftet seg i joggebukse og Ed Hardy Caps :) Tror ikke en gjennomsnittlig kvinne kunne ha kommet så bra unna med denne looken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt for "enkelt" for min smak, og som flere har nevnt så syns jeg ikke det var så fint med to så forskjellige stoffer til over- og underdelen. Men Olivia er jo så pen og elegant uansett, hun hadde giftet seg i joggebukse og Ed Hardy Caps :)Tror ikke en gjennomsnittlig kvinne kunne ha kommet så bra unna med denne looken :)

Jo det tror jeg, for unge kvinner i dag går mer og mer unna den tradisjonelle brudelooken med tubekjole i silke, oppsatt hår og perleøredobber. Hvertfall her jeg kommer fra er det vanlig å se mer ut som seg selv på bryllupsdagen, ikke kledd ut som en eventyrprinsesse. Det er mye mer trendy å ha naturlig sminke, løst hår og enkle brudekjoler som passer personligheten til bruden og får frem hennes vakreste trekk.

Hvis jeg skulle giftet meg ville jeg mye heller hatt antrekket til Olivia enn f.eks Louise Angelica Riise

Anonymous poster hash: 0a3c3...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...