Gjest HarryDotter Skrevet 2. juli 2014 #41 Skrevet 2. juli 2014 Haha! Er nok av "gutter" ja, men lite talent ute og går altså. Norways next sextalent holdes her! Noen som vil være meddommere? Beklager nå sporer jeg helt av tråden altså..Skal slutte.. men syntes du det er veldig lite "talent" der ute? Er det så mange dårlige menn ? Vet ikke noe om det i.o.m at jeg er mann selv....bare nysgjerrig
sophh Skrevet 2. juli 2014 #42 Skrevet 2. juli 2014 Når vi først er sammen så er vi sammen noen uker i strekk. Da blir det gjerne alt fra to til ti ganger om dagen. Vi er 20 og 24 og har vært sammen i et og et halvt år. Men nå går det gjerne flere uker/måneder for hver gang vi er med hverandre, da. Flytter sammen om noen måneder, spør igjen da.
Gjest auroravictoria Skrevet 2. juli 2014 #43 Skrevet 2. juli 2014 Varierer fra 3 ganger i uka til 1 gang i måneden
Gjest auroravictoria Skrevet 2. juli 2014 #44 Skrevet 2. juli 2014 Varierer fra 3 ganger i uka til 1 gang i måneden Jeg er 28, han 31. Vært sammen i 5 år.
Nanami Skrevet 2. juli 2014 #45 Skrevet 2. juli 2014 Her har vi ikke sett hverandre omtrent de siste ukene. Så har blitt 3-4 dager i uken, og som regel bj utenom det. Jeg har jobbet 12-15 timer hver dag, så har sovnet med en gang jeg har kommet hjem. Nå er jeg så frustrert atte hjelp og GLEDER meg til ferie.
Gjest Ung tøff mann Skrevet 2. juli 2014 #46 Skrevet 2. juli 2014 Noen andre som tenker på Norvegia reklamen når dere leser overskriften på denne tråden?
Nanami Skrevet 2. juli 2014 #47 Skrevet 2. juli 2014 Noen andre som tenker på Norvegia reklamen når dere leser overskriften på denne tråden? Amma du til du var 7?
Nanami Skrevet 2. juli 2014 #49 Skrevet 2. juli 2014 ? Det var en tull I samme reklamen forteller ene svigermoren at hun ammet sønnen til han var 7
Gjest Ung tøff mann Skrevet 2. juli 2014 #50 Skrevet 2. juli 2014 (endret) Det var en tull I samme reklamen forteller ene svigermoren at hun ammet sønnen til han var 7 Ååååå, husker ikke hele reklama desverre Endret 2. juli 2014 av Ung tøff mann
Gjest avocadoen Skrevet 2. juli 2014 #51 Skrevet 2. juli 2014 Vi bor ikke sammen enda så kan vel egentlig ikke si hvor mange ganger vi har sex gjennomsnittlig helt enda, men det ligger på fra 1 til 5 ganger daglig. Er ganske sykt egentlig
Nanami Skrevet 2. juli 2014 #52 Skrevet 2. juli 2014 Vi bor ikke sammen enda så kan vel egentlig ikke si hvor mange ganger vi har sex gjennomsnittlig helt enda, men det ligger på fra 1 til 5 ganger daglig. Er ganske sykt egentlig Ikke sykt. Helt vanlig for nyforelskede og perfekt!
Gjest HarryDotter Skrevet 2. juli 2014 #53 Skrevet 2. juli 2014 Vi bor ikke sammen enda så kan vel egentlig ikke si hvor mange ganger vi har sex gjennomsnittlig helt enda, men det ligger på fra 1 til 5 ganger daglig. Er ganske sykt egentlig Ikke akkurat "sykt" vil jeg si Sånn det blir når det er full tenning og hete følser for hverandre det. Høres ut som om dere har det helt perfekt
Gjest avocadoen Skrevet 3. juli 2014 #54 Skrevet 3. juli 2014 Ikke sykt. Helt vanlig for nyforelskede og perfekt! Var ikke slik med eksen så er vel derfor jeg synes det er litt sykt Og siden det har vært sånn i mange måneder nå og vi heller har mer og mer sex enn mindre og mindre så Men er veldig kjekt da
Sjokoladenøtt Skrevet 3. juli 2014 #55 Skrevet 3. juli 2014 Beklager nå sporer jeg helt av tråden altså..Skal slutte.. men syntes du det er veldig lite "talent" der ute? Er det så mange dårlige menn ? Vet ikke noe om det i.o.m at jeg er mann selv....bare nysgjerrig Samme her. Off topic så det holder... Men ja, er en del som ikke aner hva de holder på med eller skjønner at folk er forskjellige. "Men eksen min digga det der!" ...Yeah, sorry altså men jenter sier mye rart Blir vel samme greia med jenter ville jeg tro, noen klarer ikke å tilpasse seg seksuelt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå