Gå til innhold

Hvor ofte har dere samleie?

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Haha! :fnise:

Er nok av "gutter" ja, men lite talent ute og går altså. Norways next sextalent holdes her! :skratte: Noen som vil være meddommere? :ler:

Beklager nå sporer jeg helt av tråden altså..Skal slutte..

men syntes du det er veldig lite "talent" der ute? Er det så mange dårlige menn ?

Vet ikke noe om det i.o.m at jeg er mann selv....bare nysgjerrig :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi først er sammen så er vi sammen noen uker i strekk. Da blir det gjerne alt fra to til ti ganger om dagen. Vi er 20 og 24 og har vært sammen i et og et halvt år. Men nå går det gjerne flere uker/måneder for hver gang vi er med hverandre, da. Flytter sammen om noen måneder, spør igjen da.

Gjest auroravictoria
Skrevet

Varierer fra 3 ganger i uka til 1 gang i måneden :P

Gjest auroravictoria
Skrevet

Varierer fra 3 ganger i uka til 1 gang i måneden :P

Jeg er 28, han 31. Vært sammen i 5 år.

Skrevet

Her har vi ikke sett hverandre omtrent de siste ukene. Så har blitt 3-4 dager i uken, og som regel bj utenom det. Jeg har jobbet 12-15 timer hver dag, så har sovnet med en gang jeg har kommet hjem. Nå er jeg så frustrert atte hjelp og GLEDER meg til ferie.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Noen andre som tenker på Norvegia reklamen når dere leser overskriften på denne tråden?

Skrevet

Noen andre som tenker på Norvegia reklamen når dere leser overskriften på denne tråden?

Amma du til du var 7?

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Amma du til du var 7?

?

Skrevet

?

Det var en tull :P I samme reklamen forteller ene svigermoren at hun ammet sønnen til han var 7 :P

Gjest Ung tøff mann
Skrevet (endret)

Det var en tull :P I samme reklamen forteller ene svigermoren at hun ammet sønnen til han var 7 :P

Ååååå, husker ikke hele reklama desverre :danse:

Endret av Ung tøff mann
Gjest avocadoen
Skrevet

Vi bor ikke sammen enda så kan vel egentlig ikke si hvor mange ganger vi har sex gjennomsnittlig helt enda, men det ligger på fra 1 til 5 ganger daglig. Er ganske sykt egentlig :P

Skrevet

Vi bor ikke sammen enda så kan vel egentlig ikke si hvor mange ganger vi har sex gjennomsnittlig helt enda, men det ligger på fra 1 til 5 ganger daglig. Er ganske sykt egentlig :P

Ikke sykt. Helt vanlig for nyforelskede og perfekt!

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ikke akkurat "sykt" vil jeg si :)

Sånn det blir når det er full tenning og hete følser for hverandre det. Høres ut som om dere har det helt perfekt :blomst:

Gjest avocadoen
Skrevet

Ikke sykt. Helt vanlig for nyforelskede og perfekt!

Var ikke slik med eksen så er vel derfor jeg synes det er litt sykt :) Og siden det har vært sånn i mange måneder nå og vi heller har mer og mer sex enn mindre og mindre så :P Men er veldig kjekt da :)
Skrevet

Beklager nå sporer jeg helt av tråden altså..Skal slutte..

men syntes du det er veldig lite "talent" der ute? Er det så mange dårlige menn ?

Vet ikke noe om det i.o.m at jeg er mann selv....bare nysgjerrig :fnise:

Samme her. Off topic så det holder... :fnise:

Men ja, er en del som ikke aner hva de holder på med eller skjønner at folk er forskjellige.

"Men eksen min digga det der!" ...Yeah, sorry altså men jenter sier mye rart :laugh: Blir vel samme greia med jenter ville jeg tro, noen klarer ikke å tilpasse seg seksuelt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...