Gå til innhold

Hvor ofte har dere samleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I ukedagene blir det stort sett annen hver dag, mens i helger og ferier blir det gjerne hver dag, og noen ganger flere ganger om dagen. Vi er samboere, og har vært sammen i tre år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort sett daglig, og mer i helgene :) Har vært sammen i tre år vi da. Er samboere og, så det er ingenting som stopper oss :laugh: I ukedagene er det stort sett kjappiser og latmannssex det går på, da vi begge er kåte men ikke har så god tid. Synes egentlig det er veldig greit, så gjør vi det litt mer spesielt i helgene med litt krydder!

..Alltid så mye snakk i media om at man må krydre sexlivet og gjøre nye ting hele tiden, men i mitt forrige forhold gjorde vi det hver dag omtrent, og til slutt ble alt kjedelig. Den feilen skal ikke gjøres igjen! Nå er alt så spennende siden vi bare gjør sånt av og til, og det er så herlig! :)

Endret av SuperFace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 5 mnd siden og før det var det også 6 mnd siden.... Og jeg er veldig kåt, og det er egentlig han og. Er vel vi som ikke helt passer sammen kanskje.... :/

Anonymous poster hash: 0bc83...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 19 og jeg er 18, men det blir ikke så ofte som jeg skulle ønske siden det er langdistanseforhold. Når vi er sammen blir det fort et par ganger i løpet av dagen. Vi har vært sammen i en og en halv måned.

Endret av Persephone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag.

Ett år. Han er 45, jeg er 24.

Anonymous poster hash: f99a3...bd0

æsj

Anonymous poster hash: 74f80...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleide a ha sex hver dag, ofte 2 ganger om dagen. Men naa har vi sex omtrent 4-5 ganger i uka, fordi jeg er hoygravid og han gaar paa noen medisiner som gjor han ganske sliten. Har vaert sammen i 1.5 aar, jeg er 25 han er 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en gang i mnd. Vi er 30 år, har et barn på 1 år og jeg er gravid i tillegg. Før vi fikk barn hadde vi samleie en-to gang i uken. Helt i starten av forholdet ble det nok oftere.

Anonymous poster hash: d97c8...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsjAnonymous poster hash: 74f80...a93

Syns det er meget respektløst av deg å ytre dine meninger på den måten.

Det er opp til hver enkelt og ikke noe vi andre har noe med.

Og i tillegg skjule deg bak AB...!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk barn da han var 20. Det er ideell alder, ikke ungt.

Anonymous poster hash: 03d97...a9b

Det er statistisk sett veldig ungt.

Om det var ideelt for dem er fint, men det er ikke tilfelle for alle.

Anonymous poster hash: f99a3...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lite. Ville helst hatt flere ganger dagen, nå er det nesten bare 3-4 ganger i uka pga jobb osv. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 1 gang i uka. Vært sammen i 10 år.



Anonymous poster hash: 6ae2b...72b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Vi har bodd sammen i ett år og vært sammen i litt over to. I begynnelsen så vi hverandre sjeldent (jeg bodde utenlands og han var i militæret), så da var det ganske ekstremt når vi først traff hverandre. 11 ganger + 3 ganger kun oralt på 48 timer var vel rekorden da.. Veldig glad det har roet seg litt så man ikke blir så "utsultet", det var stort sett alltid vondt å gå i flere dager etter helgen var over :P

Nå er det hver dag i gjennomsnitt. Gjerne en kveld eller to i uka vi ikke orker nå når vi begge er i sommerjobb med totalt ulik turnus, men det tas igjen for i helgene med et par, tre ganger hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Alt for lite. Ville helst hatt flere ganger dagen, nå er det nesten bare 3-4 ganger i uka pga jobb osv. :dry:

Hehe... "bare 3-4 ganger i uka" er ikke så gæli da Sjokoladenøtt :fnise: . Det er noen som ikke får noe hele året vetu :skratte:

Men blir vel sånn når man har tilgang på det hele tiden kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... "bare 3-4 ganger i uka" er ikke så gæli da Sjokoladenøtt :fnise: . Det er noen som ikke får noe hele året vetu :skratte:

Men blir vel sånn når man har tilgang på det hele tiden kanskje?

Altså, jeg er bare 20... trolig pittelitt nymfoman også (altfor glad i sex, can't be normal) :fnise: Har heldigvis en "kompis" som jeg kan utnytte og plage, men blir litt kjedelig når jeg har vært vandt med sex hver dag når jeg var i forhold med eksen :sjokkert:

Men jeg har ikke problemer med å finne meg noen som vil øve på å lage barn akkurat :danse: Bare synd at mange ikke klarer å holde tritt med meg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Altså, jeg er bare 20... trolig pittelitt nymfoman også (altfor glad i sex, can't be normal) :fnise: Har heldigvis en "kompis" som jeg kan utnytte og plage, men blir litt kjedelig når jeg har vært vandt med sex hver dag når jeg var i forhold med eksen :sjokkert:

Men jeg har ikke problemer med å finne meg noen som vil øve på å lage barn akkurat :danse: Bare synd at mange ikke klarer å holde tritt med meg :skratte:

Tja...unormal er du ikke iallefall. Uten at jeg skal legge ord i munn på alle, vil jeg påstå at det er veldig normalt å ha lyst på mye sex. Jeg er akkurat samme selv....har et grusomt og nesten slitsomt behov....men klarer meg fint uten og :)

Hehe...gutter som vil øve tyter det vel av vil jeg tro. Og de er vel ikke seine å be når damene viser interesse heller vil jeg tro?

Og sist men ikke minst...du høres "plagsom" ut ja :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha..du tok den ja ;)

Er så utrooooooooooolig langt unna sannheten at :skratte:

Så klart jeg tok den :) vurderte å skrive Join the Club, men det holdt å flire litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...unormal er du ikke iallefall. Uten at jeg skal legge ord i munn på alle, vil jeg påstå at det er veldig normalt å ha lyst på mye sex. Jeg er akkurat samme selv....har et grusomt og nesten slitsomt behov....men klarer meg fint uten og :)

Hehe...gutter som vil øve tyter det vel av vil jeg tro. Og de er vel ikke seine å be når damene viser interesse heller vil jeg tro?

Og sist men ikke minst...du høres "plagsom" ut ja :skratte:

Haha! :fnise:

Er nok av "gutter" ja, men lite talent ute og går altså. Norways next sextalent holdes her! :skratte: Noen som vil være meddommere? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...