Gå til innhold

Hvor lenge varer en voksing?


Nuttery

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal besøke familien i utlandet hvor forholdene på bad og ellers ikke innbyr til hverken særlig grunndig vask eller godt lys på badet. Skal være borte i ca to uker.

Tenkte derfor å vokse beina/bikinilinjen (muligens gå for en brasiliansk voks?), og muligens armhulene dagen før jeg drar, på salong.

Hvor lenge varer en slik voksing? Hvor lenge bør man spare ut håret i forkant? Gror noen steder ut fortere enn andre? Er det noen steder dere vil fraråde å vokse og heller raske over med barberhøvel i mørket? :fnise:

Endret av Nuttery
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pheel

Ikke lenge hos meg hvertfall, bære etpar dager forskjell fra barbering. Så for min del er det virkelig ikke verdt det, men varierer vel fra person til person.

Må du nappe bryn ofte? Kan jo være en indikasjon, for noen holder det med en gang i uken eller så, mens andre, som jeg, må gjøre det ca annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge hos meg hvertfall, bære etpar dager forskjell fra barbering. Så for min del er det virkelig ikke verdt det, men varierer vel fra person til person.

Må du nappe bryn ofte? Kan jo være en indikasjon, for noen holder det med en gang i uken eller så, mens andre, som jeg, må gjøre det ca annenhver dag.

Jeg napper bryn sånn... Et par ganger i mnd kanskje...? Buuuurde sikkert gjøre det oftere, men er sjeldent krise om jeg glemmer det en tre-fire uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Jeg napper bryn sånn... Et par ganger i mnd kanskje...? Buuuurde sikkert gjøre det oftere, men er sjeldent krise om jeg glemmer det en tre-fire uker

Haha, heldige deg! Er jo bare å prøve en gang og se om det er verdt det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vokset legger, lår og bikinilinje, og da begynte det å komme hår igjen etter ca 2 uker. Hår hos meg vokser vanligvis utrolig fort, men de holdt seg heldigvis borte litt lenger ved voksing 😄

Endret av Purple Diamond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter fire-fem dager kjenner jeg at det vokser ut. Etter en uke ser man tydelig stubber, og jeg vil ikke vise meg i badedrakt.

Anonymous poster hash: 45ed8...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 uker på leggene i hvert fall (barberer vanligvis bikinilinje og armhuler, så er litt usikker der). Som noen sier så varierer det veldig fra person til person. Du kan jo uansett prøve da :)



Anonymous poster hash: f5e5f...9a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...