Catzy Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 Skal reise 10 dager til Malta i midten av juli. Mulig det er veldig varmt der da, men det får så være. Hva bør vi se? Hva bør vi oppleve? Vi skal bo på Gozo, ikke på Malta. Har fått med oss at dykking er bra, at det er klipper og ikke sandstrender, og at det er mye fint historisk å se på. Men jeg vil gjerne ha noen detaljer, hvis noen kan si noe. Og er det noen som vet om noen brudebutikker der nede? Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #2 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei. Jeg har vært på Malta - med en liten dagsutflukt til Gozo. Det du bør få med deg er ihvertfall den blå lagune, som ligger på den lille øya Comino mellom Malta og Gozo. På Malta er middelalderbyen Mdina nydelig, ellers var vi i en grotte, som jeg tror rett og slett het den blå grotte. Det er også flere ruiner som er verdt å se, men jeg husker ikke hva stedet het. Brudebutikker vet jeg ikke noe om, men hvis de finnes, er det vel i hovedstaden Valetta. Også det er en by som det kan være verdt å besøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2004 #3 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg tok et lite søk for deg: Her finner du tre brudebutikker på Malta: http://www.weddingsmalta.com/bridalshops.htm God tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juni 2004 Ingeline, tusen takk. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå