Lilleninja Skrevet 28. september 2014 #221 Del Skrevet 28. september 2014 Vi stod mellom Madrid og Black Symphony, så da endte vi på Black Symphony Ååh, ikke lenge til OUL Husker ikke, ville dere vite kjønn? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. september 2014 Forfatter #222 Del Skrevet 29. september 2014 Ååh, ikke lenge til OUL Husker ikke, ville dere vite kjønn? ^^ Ja, vi vil vite kjønn. Spurte samboeren flere ganger om hva han tror det blir. Gutt eller jente. Men han vil ikke gjette. I helga har jeg tenkt veldig mye på ultralyden og skremmende hvor mange tanker man har gjort seg. Bekymrer meg litt. Og redd for at det kan være noe galt. Krysser bare fingerne for at det er en frisk mini!! Bare 1 dag igjen!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. september 2014 #223 Del Skrevet 29. september 2014 Det blir spennende å se om den avslører seg da Kjenner til det der, jeg gruet meg mer enn jeg gledet meg til OUL! Men med en gang man får se lille og hjertet som slår, går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 29. september 2014 #224 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg gleder meg til din UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 29. september 2014 #225 Del Skrevet 29. september 2014 Var det UL i dag eller er det i morgen? Spent på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. september 2014 #226 Del Skrevet 30. september 2014 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. september 2014 #227 Del Skrevet 30. september 2014 Dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. september 2014 Forfatter #228 Del Skrevet 30. september 2014 19 uker!! I dag skjer det. I dag skal vi på OUL! Drømt veldig mye rart i natt. Fortsatt bekymret. Spesielt siden jeg ikke har kjent noen bevegelser i magen siden før helgen. Forrige uke var mini veldig aktiv. Håper virkelig at vi får gode nyheter, at jeg har en frisk mini i magen. Dagen på jobb i dag kommer nok til å gå sakte. Spesielt siden vi ikke har time før etter jobb. Så det blir nok ingen oppdatering før ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 30. september 2014 #229 Del Skrevet 30. september 2014 Hurra for 19 uker, og lykke til på oul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. september 2014 #230 Del Skrevet 30. september 2014 Jippii, 19 uker og OUL-dag Spent på oppdatering i kveld, alt er nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 30. september 2014 #231 Del Skrevet 30. september 2014 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. september 2014 #232 Del Skrevet 30. september 2014 Gleder meg til å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. september 2014 Forfatter #233 Del Skrevet 30. september 2014 Da er vi hjemme etter en vel overstått OUL! Jordmoren forklarte alt veldig bra men ble veldig stille når hun så på hjerte. Da ble jeg veldig redd for at det skulle være noe galt men godt å få det skriftlig at hun ikke fant noe negativt. Alt står bra til med mini. Det blir en !!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. september 2014 #234 Del Skrevet 30. september 2014 Jippii!!! Så gøy! Ble du flytta noe iforhold til termin? Og jordmoren min ble også stille da hun så på hjertet, men jeg tror det er fordi det er ganske svansert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. september 2014 Forfatter #235 Del Skrevet 30. september 2014 Ble du flytta noe iforhold til termin? Ja, det glemte jeg å si.. Hun flyttet meg 2 dager bakover. Så da er jeg 18+5 i dag. Dvs. termin ble flyttet til 1.mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 30. september 2014 #236 Del Skrevet 30. september 2014 Juhu! Så deilig at alt så bra ut! Gratulerer med liten jentebaby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 30. september 2014 #237 Del Skrevet 30. september 2014 gratulerer med jentebebiss! Og om jeg må få si det selv er mars en helt fantastisk måned, vesla istemmer. Da har jeg termin en dag før deg nå, jammen godt det ikke er skuddår til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #238 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hohooo, gratulerer med vel overstått OUL og en liten jente i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #239 Del Skrevet 1. oktober 2014 Takk, veldig glad for at alt står bra til med mini. Hun har helt siden vi kom hjem fra UOL, vært veldig aktiv i magen. Gleder meg veldig til å bli mamma til en jente!! Vi ringte begge til mødrene våre igår. Og begge ble kjempeglade!! Jeg bestemte meg også for å dele den gode nyheten på facebook igår. Uten bilde. Kun ved å sjekke inn på AHUS etter timen. Koselig med gratulasjoner!! Også fått noen tekstmeldinger. Merker at jeg bare går rundt og smiler. Samboeren fikk også kjøpt sitt første plagg med babytøy igår. To bodyer: en body hvor det sto "mum+dad=me" og en superwo(man) body. Han elsker superhelter så han måtte bare.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #240 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hihi, de bodyene hørtes kjempekule ut Hvor kjøpte dere de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå