MissStiles Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #261 Skrevet 9. oktober 2014 20 UKER!!! Halvveis!! Endelig!! 1
Havmus Skrevet 9. oktober 2014 #262 Skrevet 9. oktober 2014 gratulerer med halvveis! Tenk det, om maks 22 uker har du en baby på armen!
MissStiles Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #267 Skrevet 10. oktober 2014 Hyggelig å komme hjem og se at samboeren har handlet smågodt til meg. Han dro til en kompis etter jobb så jeg kan nyte en kveld alene. Litt deilig. Spesielt siden det er fredag. God helg!
MissStiles Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #269 Skrevet 11. oktober 2014 Innmari effektiv lørdag. Vi har fått ryddet barnerommet. Han har bært esker og ting opp eller ned i boden. Mens han lagde ostekake til familiemiddag imorgen så lagde jeg hjemmelaget pizza. Og nå skal vi på kino. 1
MissStiles Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #270 Skrevet 13. oktober 2014 Da er enda en helg over. Igår var vi på middag hos svigermor. Utrolig hyggelig! Siden vi ikke hadde sett søsteren til samboeren min og familien hennes siden juli så ble det en del babyprat. Og vi fikk gaver. Et teppe fra henne og et sett med klær som mormoren til samboeren hadde strikket. Utrolig fine gaver begge deler. Nå er det mandag igjen. Idag er det kaldt ute! Br!! 1
Lilleninja Skrevet 13. oktober 2014 #271 Skrevet 13. oktober 2014 Ååh, kos med teppe og klær Kaldt her også i dag, det var is på ruta og 1,2 grader ute når jeg kjørte gubben på jobb
MissStiles Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #272 Skrevet 14. oktober 2014 Alltid gøy å dra på Ikea på kvelden.. Det gikk heldigvis fort å levere varer tilbake og gå inn for å hente en ny kommode. Det skal bli godt å få satt opp den til helga. Men nå er jeg sliten... 1
MissStiles Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter #273 Skrevet 15. oktober 2014 Idag har babyen var aktiv i magen. Nesten så man skulle tro babyen hadde den festen i magen. Jeg legger alltid hånda på magen når jeg sjekker aktivitet men aldri fått kjenne det når jeg har holdt hånda på magen. Idag var første gang! Håper hun er klar for å sparke litt mer ikveld og så samboeren også får kjent det. 2
missdior Skrevet 16. oktober 2014 #275 Skrevet 16. oktober 2014 Wuhu!! Du skal ikke få deg ticker da? Tenk, nå er det maks 21 uker igjen!
Lilleninja Skrevet 16. oktober 2014 #276 Skrevet 16. oktober 2014 Åh, det er så kooos første gangen man kjenner det på utsiden Hurra for 21 uker, så fort tiden går med deg
MissStiles Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #277 Skrevet 16. oktober 2014 Da har jeg endelig fått bestilt time hos legen. Om akkurat 3 uker. Da er jeg 24 uker på vei. Gidder ikke mase på blodprøvesvarene lengre så får håpe jeg får svarene da. Synes det er utrolig at det skal ta så lang tid. 1
Lilleninja Skrevet 16. oktober 2014 #278 Skrevet 16. oktober 2014 Så bra Jeg nevnte at jeg ikke hadde fått svar på blodprøvene sist jeg var hos legen, men tror det "kokte bort" fordi vi hadde så mye annet å ordne.. :/ Håper du får svarene dine på timen
Havmus Skrevet 16. oktober 2014 #279 Skrevet 16. oktober 2014 Svarene på blodprøvene er dokumenter du må ha med på føden. Jeg har ikke fått mine enda heller, men husker fra sist at dette ikke tok så voldsomt lang tid. Jeg fikk beskjed av jm om at jeg nå skal begynne å mase om dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå