Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!

Fremhevede innlegg

Skrevet

20 UKER!!!

Halvveis!!

Endelig!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoppe: gratulerer med halvveis! Tenk det, om maks 22 uker har du en baby på armen! :)
Skrevet

Hurra, tenk at du har kommet halvveis! :)

Skrevet

Hurra for 20 uker og halvveis!! :hoppe::bolledeig:

Skrevet

Wohoo, 20 uker og halvveeeeeeis :danse:

Skrevet

Hyggelig å komme hjem og se at samboeren har handlet smågodt til meg. Han dro til en kompis etter jobb så jeg kan nyte en kveld alene. Litt deilig. Spesielt siden det er fredag.

God helg!

Skrevet

Innmari effektiv lørdag. Vi har fått ryddet barnerommet. Han har bært esker og ting opp eller ned i boden. Mens han lagde ostekake til familiemiddag imorgen så lagde jeg hjemmelaget pizza.

Og nå skal vi på kino.

• Liker 1
Skrevet

Da er enda en helg over.

Igår var vi på middag hos svigermor. Utrolig hyggelig! Siden vi ikke hadde sett søsteren til samboeren min og familien hennes siden juli så ble det en del babyprat. Og vi fikk gaver. Et teppe fra henne og et sett med klær som mormoren til samboeren hadde strikket. Utrolig fine gaver begge deler.

Nå er det mandag igjen. Idag er det kaldt ute! Br!!

• Liker 1
Skrevet

Ååh, kos med teppe og klær :nigo:

Kaldt her også i dag, det var is på ruta og 1,2 grader ute når jeg kjørte gubben på jobb :sjokkert:

Skrevet

Alltid gøy å dra på Ikea på kvelden.. Det gikk heldigvis fort å levere varer tilbake og gå inn for å hente en ny kommode. Det skal bli godt å få satt opp den til helga.

Men nå er jeg sliten...

• Liker 1
Skrevet

Idag har babyen var aktiv i magen. Nesten så man skulle tro babyen hadde den festen i magen. Jeg legger alltid hånda på magen når jeg sjekker aktivitet men aldri fått kjenne det når jeg har holdt hånda på magen. Idag var første gang! Håper hun er klar for å sparke litt mer ikveld og så samboeren også får kjent det.

• Liker 2
Skrevet

21 uker!!!

Skrevet

Wuhu!! :hoppe: Du skal ikke få deg ticker da? :hoppe: Tenk, nå er det maks 21 uker igjen! :jepp:

Skrevet

Åh, det er så kooos første gangen man kjenner det på utsiden :nigo:

Hurra for 21 uker, så fort tiden går med deg :sjokkert::danse:

Skrevet

Da har jeg endelig fått bestilt time hos legen. Om akkurat 3 uker. Da er jeg 24 uker på vei. Gidder ikke mase på blodprøvesvarene lengre så får håpe jeg får svarene da. Synes det er utrolig at det skal ta så lang tid.

• Liker 1
Skrevet

Så bra :) Jeg nevnte at jeg ikke hadde fått svar på blodprøvene sist jeg var hos legen, men tror det "kokte bort" fordi vi hadde så mye annet å ordne.. :/ Håper du får svarene dine på timen :)

Skrevet

Svarene på blodprøvene er dokumenter du må ha med på føden. Jeg har ikke fått mine enda heller, men husker fra sist at dette ikke tok så voldsomt lang tid. Jeg fikk beskjed av jm om at jeg nå skal begynne å mase om dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...