Thomasine Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 Har kjøpt vogn i dag. Helt grei, men når jeg kom hjem så jeg i avisa en bedre og billigere :o :-? vogn. Vogna er ubrukt, kan jeg få pengene tilbake om jeg går dit i morgen med vogna?! Kan de nekte det?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, de kan nekte det, om de ikke har en egen garanti som sier at de gjør slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. juni 2004 #3 Del Skrevet 22. juni 2004 Du har ikke rett til noe som helst så lenge det ikke er noe i veien med vogna du kjøpte. Ikke penger tilbake, ikke tilgodelapp, ikke ny vare i bytte. Om de bytter eller gir deg penger tilbake er de veldig greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 22. juni 2004 De var veldig greie!!! Ny vogn er kjøpt. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #5 Del Skrevet 22. juni 2004 hva med angrefristen? Trodde den gjalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 hva med angrefristen? Trodde den gjalt? Ikke noe angrefrist på ting kjøpt i butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Skrevet 22. juni 2004 #7 Del Skrevet 22. juni 2004 Angreretten gjelder ikke ved "kjøp over disk"(vanlig handel). Den gjelder ved postordre. Hilsen Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå