Gå til innhold

Anja H. Johansen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som skjønner noe av forrige innlegg? http://anjajoh.blogg.no/1403878660_f_mennesker_har_styrk.html Anonymous poster hash: 54d71...b70

Hun mente sikkert "vent og se" hvor suksessfull mannen hennes kommer til å bli:)

Jeg skjønner ikke at hun bruker krefter på å forsvare seg, eller mest mannen. Haterne kommer for alltid til å være det. Hun kan heller bruk mer tid på seg og den lille familien sin. Det siste innlegget hennes er som å mate disse hatere, mener nå jeg.

Jeg kjenner ikke henne så jeg kan ikke si at jeg liker eller ikke liker henne.

Anonymous poster hash: 0366c...ea8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du ikke forstår? Hun tror av en eller annen grunn at folk ikke vil han skal ha det godt og gjøre jobben sin bra eller noe - som mest sannsynlig bare er tull (om noen ikke ''unner han'' de tingene går det vel mer på at de ikke liker han som person...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror neppe at han der kommer til å bli noen suksessfull svømmer på internasjonalt nivå. Han er vel 22 år allerede, og de fleste gode slår igjennom når de er yngre enn det.



Anonymous poster hash: f3763...bc0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager og måtte si det, men hun er helt på bærtur.

Hun må slutte med det der, folk mister all respekt.



Anonymous poster hash: 50dfc...b44
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden det er Anjas personlige blogg, hadde det kanskje vært fint å snart få høre mer om hva hun selv duger til, i steden for alle de patetiske innleggene hennes om Lavrans' karriere og andres sjalusi når det gjelder hans karriere.

Dessuten... Hva er det hun egentlig tror denne såkalte sjalusien stammer fra? Det er ikke akkurat David Beckham hun er sammen med.

Endret av Infinite
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er Anjas personlige blogg, hadde det kanskje vært fint å snart få høre mer om hva hun selv duger til, i steden for alle de patetiske innleggene hennes om Lavrans' karriere og andres sjalusi når det gjelder hans karriere.

Dessuten... Hva er det hun egentlig tror denne såkalte sjalusien stammer fra? Det er ikke akkurat David Beckham hun er sammen med.

Hun har han til og med på headeren :S

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er jo endel av imaget hennes! Hun er jo selverklært svømmefrue:)



Anonymous poster hash: edb4a...91e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva hun mener med den overskriften. Jeg kjenner INGEN som ikke unner andre suksess, så det hun sier om at det er så få som gjør det henger ikke på greip. På tide at de to kommer ut av sitt eget rumpehull og begynner å reflektere over sin egen oppførsel fremfor å skylde på alle andre. Om de opplever at mange av deres nærmeste ikke unner han suksess så sier det vel litt om dem som personer. Jeg kjenner ingen av de, og har så vidt hørt om Anja, og jeg har hvertfall aldri hørt eller lest noe om guttungen Lavrans. Er han virkelig Norges beste svømmer? I så fall er det rart at ingen medier skriver om han, med untak av de gangene Anja stiller opp i Se og Hør og kjefter på leserne sine.

Siste gang jeg gir den dama klikk, blir bare oppgitt over alle skrivefeilene hennes og at hun ikke klarer å skrive ord riktig. Orddelingsfeil er muligens de mest irriterende skrivefeilene jeg leser. "leilighets jakt"-du liksom. LOL.



Anonymous poster hash: e6b26...42c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dama; hvem er det som er så fryktelig sjalu da? Jeg går ikke bort til Aksel Lund Svindal og gratulerer han heller, jeg skjønner ikke hvor hun vil? Å være modell har da aldri vært et "respektabelt" yrke, gutten er pen, men jeg definerer da ikke folk etter hvordan de ser ut eller hva de tjener? Hva mener hun at folk skal gjøre, slikke dem på tærne når man går forbi?

Sære greier altså.



Anonymous poster hash: 19a13...6f8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke han ser bra ut; kun min ærlige mening. Liker ikke lyse gutter med fregner. ADO derimot var FIN! Og et nydelig menneske var han også. Vet ikke hva anja prøver på. Virker som hun tror at Lavrans kan bli som ADO. Beklager det skjer ikke. Han er ikke god nok!

Anonymous poster hash: 08474...76d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldsomme brystvorter på den fyren!

Anonymous poster hash: 05233...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har inntrykk av at hun først og fremst sikter til noen rundt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, hun virker helt paranoid!!? For ei dame... Blir skremt!

Anonymous poster hash: c27d4...b3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun selvutnevnt journalist eller?

Fikk hodepine etter jeg leste blogg-innlegget hennes.

Endret av seductive
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har spurt han mange ganger hvorfor han gidder å være hyggelig med de som han vet ikke unner han, gratulerer han, eller heier på han.

Det er jo ikke alle som har interesse for svømming? Selv ser jeg veldig lite på fotball og håndball, så kan jo ikke si at jeg heier på det heller? Har jo ikke noe interesse for det! :vetikke:

Jeg har svømt i samme klubb som han, og jeg syntes hun fremstiller han litt klysete. Det strider mot det generelle inntrykket jeg har fått av norske svømmere, fordi jeg syntes de aller fleste er veldig jordnære og ydmyke.

Endret av Rægs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Har inntrykk av at hun først og fremst sikter til noen rundt dem.

Samme tenkte jeg. Tviler på at hun mener den generelle befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget der, det er det sykeste...! Hun virker jo helt blåst! Og jeg hadde bedre rettskriving enn henne da jeg gikk i 8. klasse......

Anonymous poster hash: c961c...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trenger å fortelle dama at hun ikke er en kjendis.



Anonymous poster hash: 2cd03...49f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...