Mekkapekka Skrevet 11. juni 2019 #141 Del Skrevet 11. juni 2019 Lett å være «spontane» og «care free» forelsket par når de tydeligvis har lett tilgang på barnevakt... «Er jo bare til å gjøre sånn og sånn, er ikke SÅ vanskelig! Viktig å pleie forholdet!» I tillegg så er de superforeldre med «rolige» og «enkle» barn som vet å oppføre seg i det offentlige rom.... mhm... En veldig ovenifra og ned holdning synes jeg! Del gjerne denne fantastiske fasiten for oppdragelse med oss andre idioter😤 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 11. juni 2019 #142 Del Skrevet 11. juni 2019 43 minutter siden, Mekkapekka skrev: Lett å være «spontane» og «care free» forelsket par når de tydeligvis har lett tilgang på barnevakt... «Er jo bare til å gjøre sånn og sånn, er ikke SÅ vanskelig! Viktig å pleie forholdet!» I tillegg så er de superforeldre med «rolige» og «enkle» barn som vet å oppføre seg i det offentlige rom.... mhm... En veldig ovenifra og ned holdning synes jeg! Del gjerne denne fantastiske fasiten for oppdragelse med oss andre idioter😤 Ja hun er en mester på å få oss dødelige til å føle seg mislykket 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 13. juni 2019 #143 Del Skrevet 13. juni 2019 Nå svarer Anja på kritikken; https://www.anjajohansen.no/2019/06/13/familieferie-bhg-plass-og-ja-vi-skal-ha-en-til/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 13. juni 2019 #144 Del Skrevet 13. juni 2019 4 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Nå svarer Anja på kritikken; https://www.anjajohansen.no/2019/06/13/familieferie-bhg-plass-og-ja-vi-skal-ha-en-til/ Hun klarer jo ikke å se selv hvordan hun fremstiller ting. Hun provoserer uten å selv vite om det. Jeg likte henne veldig godt før, men nå blir jeg bare irritert. Snakk om å være ekstremt selvopptatt og kun se ting fra sitt eget perspektiv 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 13. juni 2019 #145 Del Skrevet 13. juni 2019 41 minutter siden, Hege899 skrev: Hun klarer jo ikke å se selv hvordan hun fremstiller ting. Hun provoserer uten å selv vite om det. Jeg likte henne veldig godt før, men nå blir jeg bare irritert. Snakk om å være ekstremt selvopptatt og kun se ting fra sitt eget perspektiv Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 13. juni 2019 #146 Del Skrevet 13. juni 2019 Hun virker ikke særlig smart, språket og refleksjoner er på et nivå med tidlig VGS. Men ufattelig vakker! Det skal hun ha at hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 13. juni 2019 #147 Del Skrevet 13. juni 2019 1 time siden, Malika skrev: Hun virker ikke særlig smart, språket og refleksjoner er på et nivå med tidlig VGS. Men ufattelig vakker! Det skal hun ha at hun er. Helt enig! Bare det at hun bruker ordet «rævva» når hun svarer en leser i kommentarfeltet, og ikke leser gjennom teksten før hun publiserer innlegg synes jeg er ille nok.. 🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 13. juni 2019 #148 Del Skrevet 13. juni 2019 Nå har jeg lest noen innlegg inne på bloggen hennes. Hva er det dama gjør som er så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. juni 2019 #149 Del Skrevet 14. juni 2019 11 timer siden, thejohan skrev: Nå har jeg lest noen innlegg inne på bloggen hennes. Hva er det dama gjør som er så ille? Hun «skryter» av hvor chill hun er. At hun ikke bekymrer seg på forhånd, men tar problemene når de kommer( og hun har hatt sin del når det kommer til helse, sin egen og familien). Selv om JEG leser at hun skriver at alle gjør ting på sin måte, ingenting er feil. Så blir andre provosert. Så hørte noen henne på «fødselspodden», noen oppfattet henne som ærlig og likefrem, andre som besserwisser og vulgær. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 14. juni 2019 #150 Del Skrevet 14. juni 2019 48 minutter siden, Zenhouse skrev: Hun «skryter» av hvor chill hun er. At hun ikke bekymrer seg på forhånd, men tar problemene når de kommer( og hun har hatt sin del når det kommer til helse, sin egen og familien). Selv om JEG leser at hun skriver at alle gjør ting på sin måte, ingenting er feil. Så blir andre provosert. Så hørte noen henne på «fødselspodden», noen oppfattet henne som ærlig og likefrem, andre som besserwisser og vulgær. Er det galt å være chill? Er det der jeg faller av, tro? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 14. juni 2019 #151 Del Skrevet 14. juni 2019 12 timer siden, thejohan skrev: Nå har jeg lest noen innlegg inne på bloggen hennes. Hva er det dama gjør som er så ille? Du har nok ikke fått med deg det som virker å være poenget med dette forumet. Som er å lage en tråd om enhver populær blogger, og så kritisere stort sett alt de legger ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 14. juni 2019 #152 Del Skrevet 14. juni 2019 5 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: Du har nok ikke fått med deg det som virker å være poenget med dette forumet. Som er å lage en tråd om enhver populær blogger, og så kritisere stort sett alt de legger ut Haha! Oh yes! Det har jeg fått med meg, men det betyr ikke at jeg er enig. Er jo helt håpløst hva folk skal bli tatt på. Er hun chill? Fuck hun! Drar hun på ferie UTEN barna sine? Hun skulle ikke hatt barn! Har hun barnevakt? Fy flate! Har hun enkle barn? Råttent, for sånn er det ikke med alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. juni 2019 #153 Del Skrevet 14. juni 2019 14 minutter siden, Hedersbrukeren skrev: Du har nok ikke fått med deg det som virker å være poenget med dette forumet. Som er å lage en tråd om enhver populær blogger, og så kritisere stort sett alt de legger ut Ikke enig. Noen bloggere er svært kritikkverdige og fortjener søkelyset på dem. Mens andre (etter min mening får ufortjent mye pes). Men alt i alt synes jeg det er mange viktige saker som blir påpekt og avdekket her, som eksponering av barn, skjult reklame, kropppress/fiksering m.m. Å være «chill» synes jeg derimot IKKE er overhodet noe å henge seg opp i, så den forstår jeg ikke. En kan ikke like alle, sånn er det jo i den virkelige verden også, men en går jo ikke etter dem da og absolutt måtte si det hele tiden da 🤷🏻♀️En holder seg heller unna, akkurat som en heller lar være å lese bloggen en ikke liker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 14. juni 2019 #154 Del Skrevet 14. juni 2019 15 hours ago, thejohan said: Nå har jeg lest noen innlegg inne på bloggen hennes. Hva er det dama gjør som er så ille? Angående bloggen - jeg tror det er veldig subjektivt hvordan hun høres ut. Når jeg leser det "hører" jeg bare en stille og rolig stemme (jaja, ditt og datt, bla bla bla...) men andre opplever det åpenbart som tordentale i versaler. Jeg vet ikke hvorfor, jeg kan bare konstatere at noen reagerer på en måte jeg ikke skjønner. (Jeg finner for øvrig bloggen jevnt kjedsommelig, men det er en annen sak). Mer generelt - det har alltid vært en undertone av misnøye med henne fra en viss del av befolkningen. De mente ikke hun fortjente å være kjæreste med ADO, hun sørget feil da han døde (), fikk seg ny kjæreste* alt for kort tid etter, (*tilmed en ung, flott fyr 5 år yngre enn henne, som ikke har dumpet henne ennå...). I tillegg våger hun ikke bry seg når mammapolitiet, sørgepolitiet, språkpolitiet og kjærestepolitiet avlegger besøk med den "konstruktive kritikken" deres. Det liker ikke politiet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 14. juni 2019 #155 Del Skrevet 14. juni 2019 Jeg biter ikke på at hun er så care free og chill. Tror det er en forsvarsmekanisme. Hun skrev jo i et innlegg at hun var så stressa for om det skulle gå galt i graviditeten med det første barnet at graviditeten ble ødelagt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 16. juni 2019 #156 Del Skrevet 16. juni 2019 Hva jobber disse to med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. juni 2019 #157 Del Skrevet 16. juni 2019 2 timer siden, Trua skrev: Hva jobber disse to med? Hun er vel blogger? Blir sponset i hue og ræva. Noe mer er det ikke å skryte om. Viktig med nanny da, si. Så a mor får tatt modellbildene sine. 🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 16. juni 2019 #158 Del Skrevet 16. juni 2019 2 timer siden, Trua skrev: Hva jobber disse to med? Han er finansrådgiver. I et eiendomsfirma tror jeg? Bloggen er jo jobben hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 20. juni 2019 #159 Del Skrevet 20. juni 2019 2 min jeg aldri får igjen. For en kjedelig blogg og dame, hver sin smak. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 22. juni 2019 #160 Del Skrevet 22. juni 2019 Jeg har sansen for Anja jeg, hun sier ting rett ut og tørr å være åpen 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå