loffen Skrevet 13. juli 2014 #41 Del Skrevet 13. juli 2014 Alle som allerede er nevnt! Pluss hun Tina-kokken i Kiwi-reklamene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #42 Del Skrevet 13. juli 2014 Tone Damli, Aylar, Linni Meister, Jon Arne Riise.. Anonymous poster hash: c75c2...a15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. juli 2014 #43 Del Skrevet 13. juli 2014 Og fotballfruen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 14. juli 2014 #44 Del Skrevet 14. juli 2014 De fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
embla1807 Skrevet 14. juli 2014 #45 Del Skrevet 14. juli 2014 Else Kåss Furuseth, fordi hun har gått ut på dato rett og slett! Alt for overeksponert. Så leeei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecee Skrevet 15. juli 2014 #46 Del Skrevet 15. juli 2014 Samtlige rosabloggere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2014 #47 Del Skrevet 15. juli 2014 Alle som er veldig glad i å få trynet sitt på trykk i den kulørte presse, om og om igjen! Sånne som egentlig ikke er kjent for noe annet enn poseringsvillighet. Alltid tilgjengelige. Æsj! Anonymous poster hash: 79162...2f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 15. juli 2014 #48 Del Skrevet 15. juli 2014 Kristian Valen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #49 Del Skrevet 21. juli 2014 -Sigrid Bonde Tusvik. Synes hun har elendig humor, og generelt finner jeg henne uinteressant. -Tone Damli. På en måte liker jeg henne. Men hun er irriterende pen. - Fredrik Skavlan. Jeg blir flau over hvor dårlig programleder han er. - Jenny Skavlan. Ligger vel i familien? Synes hun er brautende og lite sympatisk. -John Arne Riise. Trenger vel ingen forklaring.. Uspiselig mann.Anonymous poster hash: ddbcf...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #50 Del Skrevet 21. juli 2014 Glemte å si hun ene programlederen i sommer-tv- greiene på tv2. Hmmm.. Gunnhild? Hun er vannvittig irriterende. Og virker ufordragelig. Kunne heller hatt to av Ida Fladen, som jeg finner særdeles sjarmerende og søt Anonymous poster hash: ddbcf...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2014 #51 Del Skrevet 23. juli 2014 Johan Kaggestad, preiker nesten bare piss og evner ikke å få med seg hva som skjer, folk tror han har peiling men det har han ikke. Mads Kaggestad, nesten like irriterende som faren. Virker som han har mensen hver gang han uttaler seg til media, kommer med sure oppstøt mot alt og alle. Thor Hushovd, tidenes sutrekopp, legger heldigvis opp etter denne sesongen så vi slipper høre noe mer til ham. Ole Gunnar Solskjær, tror han er hele Norges helgen. Hadde et håp om å slippe Solskjær-mas i media etter at han la opp, men ble bare verre etter han ble trener. Men heldigvis ble det fiasko i England nå da han kjørte Cardiff ned i grusen, og norske medier som var sikre på han skulle bli en suksess sluttet faktisk så å si å skrive om kjæledeggen sin!Anonymous poster hash: 56b07...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #52 Del Skrevet 25. juli 2014 Jepp. Enkelt og greit. Hvilken kjendis irriterer du deg over og hvorfor? Jeg fikser ikke Lise Finckenhagen. Hun "kjendis"kokken fra reklamene vet du. Hun som er så "#&(/! nedlatende mot venninna si i den reklamen vet du. Hun som er like sjarmerende som en brukt tampong. Og som virker akkurat like kunnskapsrik som en bananflue. Ja, hun ja. Kan noen fortelle meg hvem som bestemte at hun ville gjøre seg på TV? Shit påmmfritt! Enig. Samt Thomas & Harald fordi de er så lite intellektuelle og intelligente, de kjeder meg med dumskapen sin som er umulig å skjule uansett manus. NRK-Scheie, Drillo og NRK-Karen-Marie fordi de er så utrolig ensporet, slitsomme, plankepraktiske og lite interessante. De fnisete og fjollete og utrolig lite sofistikerte småjentene i TV 2 Sommerprogrammer Stian Barsnes fordi han ikke har dybde eller noe interessant å spille på Liksom-intellektuelle a'la Borch og andre journalister i TV2 Værdamer-og menn SportsankereAnonymous poster hash: dd6bc...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2014 #53 Del Skrevet 25. juli 2014 Glemte å si hun ene programlederen i sommer-tv- greiene på tv2. Hmmm.. Gunnhild? Hun er vannvittig irriterende. Og virker ufordragelig. Kunne heller hatt to av Ida Fladen, som jeg finner særdeles sjarmerende og søt Anonymous poster hash: ddbcf...b64 Synes hun Ida er nesten like ikke som Gunhild. Hvordan får slike folk sjanse i TV??!! Gunhild virker ufordragelig, uintelligent og opptatt av å dumme ut folk. Gidder ikke se på programmet.Anonymous poster hash: dd6bc...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #54 Del Skrevet 28. juli 2014 Pia Haraldsen -Fordi hun virker usympatisk og usjarmerende, også er hun kjendis KUN fordi hun har presset seg inn i partylivet med de rette folka + at hun er ex-ste-niesa til Dronning Sonja eller noe Ingeborg Heldal -Fordi hun er så syykt PR kåt!! Petter + Gunhild Stordalen -Selvmotsigeligheten selv! Han der Odd Williamson eller hva han heter og dama -Han er ikke morsom og hun er ikke kjent for noen ting fornuftig, sammen bombaderer de hele landets blader og aviser fordi de er.. -sammen? Mina Hadjian -Fordi hun tror hun er så provoserende og morsom, også er hun egentlig bare oppmerksomhetssyk Å-kjedis eller noe... Har hvertfall 20 navn til, men tipper det ikke er så spennende for dere :sleeping: Anonymous poster hash: de595...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #55 Del Skrevet 28. juli 2014 Generelt alle wags, blog-wannabe's, kardashians, halveis-komikerene som er gjenngangere på tv og norske "awards", og "insta-babes". Halvfashionable moteredaktører og sosietet venner som tonde damli, jenny skavland og hva-nå-de-heter Skappel. Så mye av de som flyter på internet bølgen uten å bruke fornuft og intelligens, og som ikke bidrar til samfunnet mer enn selfies, dårlig stil og humor, og et strikkemønster. Anonymous poster hash: 3f07b...4a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 29. juli 2014 #56 Del Skrevet 29. juli 2014 Jepp. Enkelt og greit. Hvilken kjendis irriterer du deg over og hvorfor? Jeg fikser ikke Lise Finckenhagen. Hun "kjendis"kokken fra reklamene vet du. Hun som er så "#&(/! nedlatende mot venninna si i den reklamen vet du. Hun som er like sjarmerende som en brukt tampong. Og som virker akkurat like kunnskapsrik som en bananflue. Ja, hun ja. Kan noen fortelle meg hvem som bestemte at hun ville gjøre seg på TV? Shit påmmfritt! Det er mage kjendiser jeg har lite til overs for, men jeg lar dem ikke akkurat irritere meg så voldsomt. Jeg er forresten enig i at Lise Finckenhagen ikke akkurat overbeviser... Er det hun der i de bama-reklamene ellernoesånnt? Hun som snakker så monotont og uinteressert? Med sånn blogg tror jeg. Hvis det er henne dere mener; veldig enig! Utenom henne er jeg enig i de fleste som er nevnt i tråden. Men vil legge til alle fra Charterfeber (vet ikke om de kan kalles kjendiser da men.. Eller Charter-Svein må jo være det, han er jo kjempekjent) eller andre fra reality-tv som tror de er kjendiser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #57 Del Skrevet 29. juli 2014 Rosabloggene er vel ikke kjendiser da. Anonymous poster hash: df6c3...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg