Gjest Runforit Skrevet 16. august 2014 #121 Del Skrevet 16. august 2014 I kveld har jeg fråtset i hjemmelaget pizza og sjokolademuffins og sitter nå og bare slapper av med film, stearinlys og rom i glasset ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 16. august 2014 #122 Del Skrevet 16. august 2014 Ligger i senga og ser sånn halvveis på en film på Netflix, mens jeg henger på kåågee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. august 2014 #123 Del Skrevet 18. august 2014 Hører på musikk å ser på det kjipe været ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. august 2014 #124 Del Skrevet 18. august 2014 Ikke no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 18. august 2014 #125 Del Skrevet 18. august 2014 Nettopp hjemme fra jobb, sliten, så nå skal jeg lage meg mat og se litt på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. august 2014 #126 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 19. august 2014 #127 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg er syk, så ligger på sofaen. Kjæresten har laga tomatsuppe og kjøpt smågodt til meg. Nå er hun ute med valpen og prøver å lære han noen triks. Etterpå skal vi fortsette med det vi gjorde i stad: ligge på sofaen og kose-mose, alle tre. Det er ikke så ille å være litt syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 19. august 2014 #128 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg koser meg med Ruins mens mannen gamer online med "Last of us" Perfekt kveld etter lang dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 19. august 2014 #129 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg er syk, så ligger på sofaen. Kjæresten har laga tomatsuppe og kjøpt smågodt til meg. Nå er hun ute med valpen og prøver å lære han noen triks. Etterpå skal vi fortsette med det vi gjorde i stad: ligge på sofaen og kose-mose, alle tre. Det er ikke så ille å være litt syk God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 19. august 2014 #130 Del Skrevet 19. august 2014 God bedring Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 19. august 2014 #131 Del Skrevet 19. august 2014 Koser meg med litt redigering av bilder Her er ett jeg tok sist jeg var på hytta: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. august 2014 #132 Del Skrevet 19. august 2014 Har nylig besøkt grava til kjæresten og tent lys. Etter å ha grått ut sorg og frustrasjon, får jeg en god indre ro. Akkurat nå er ikke livet så verst. Det var veldig leit å høre Ser i signaturen din at det verken er lenge siden du mistet han eller at han døde pga alderdom.. I det triste så er det fint å se at du kaller han kjæresten din enda da, og at livet faktisk ikke er så aller verst! Etter en lang skoledag etterfulgt av timesvis med niese-henging, så koser jeg meg med å slenge beina høyt med laptopen på fanget og fjernsynet stående på i bakgrunn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 27. august 2014 #133 Del Skrevet 27. august 2014 Spist og sett på netflix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 28. august 2014 #134 Del Skrevet 28. august 2014 Skriver litt med en mann jeg skal treffe til helgen. Veldig spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 29. august 2014 #135 Del Skrevet 29. august 2014 Tvinner tommeltotter og venter på samboeren. Han er ute på byen. Han sa han skulle komme hjem når det stenger om en time, men jeg er utålmodig. Prøver å la være å sende meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 29. august 2014 #136 Del Skrevet 29. august 2014 Leser trolle tråder på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 29. august 2014 #137 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Venter på at kjæresten skal komme hjem. Fredagspizzaen er i ovnen og øl i kjøleskapet. Fredag Endret 29. august 2014 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 29. august 2014 #138 Del Skrevet 29. august 2014 Ja ja, dere som har kjæreste er heldige t.o.m kan dere kose sammen. I kveld blir det ingenting på meg kanskje kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 29. august 2014 #139 Del Skrevet 29. august 2014 Jeg har vært på jobb, nå skal jeg hjem og rydde litt og dusje, før det blir ut på byen i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 29. august 2014 #140 Del Skrevet 29. august 2014 Straks på butikken for å handle inn god mat til helgen + godteri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå