Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?

Fremhevede innlegg

Gjest Runforit
Skrevet

I kveld har jeg fråtset i hjemmelaget pizza og sjokolademuffins og sitter nå og bare slapper av med film, stearinlys og rom i glasset ❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger i senga og ser sånn halvveis på en film på Netflix, mens jeg henger på kåågee.

Skrevet

Hører på musikk å ser på det kjipe været ute.

Skrevet

Ikke no.

Skrevet

Nettopp hjemme fra jobb, sliten, så nå skal jeg lage meg mat og se litt på tv.

Skrevet (endret)

.

Endret av Sola de
Skrevet

Jeg er syk, så ligger på sofaen. Kjæresten har laga tomatsuppe og kjøpt smågodt til meg. Nå er hun ute med valpen og prøver å lære han noen triks. Etterpå skal vi fortsette med det vi gjorde i stad: ligge på sofaen og kose-mose, alle tre. Det er ikke ille å være litt syk ;)

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg koser meg med Ruins mens mannen gamer online med "Last of us" :) Perfekt kveld etter lang dag på jobb :)

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg er syk, så ligger på sofaen. Kjæresten har laga tomatsuppe og kjøpt smågodt til meg. Nå er hun ute med valpen og prøver å lære han noen triks. Etterpå skal vi fortsette med det vi gjorde i stad: ligge på sofaen og kose-mose, alle tre. Det er ikke ille å være litt syk ;)

God bedring :)

Skrevet

Koser meg med litt redigering av bilder :laugh:

Her er ett jeg tok sist jeg var på hytta:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Har nylig besøkt grava til kjæresten og tent lys. Etter å ha grått ut sorg og frustrasjon, får jeg en god indre ro. Akkurat nå er ikke livet så verst. :)

Det var veldig leit å høre :sad: Ser i signaturen din at det verken er lenge siden du mistet han eller

at han døde pga alderdom..

I det triste så er det fint å se at du kaller han kjæresten din enda da, og at livet faktisk ikke er så aller

verst!

Etter en lang skoledag etterfulgt av timesvis med niese-henging, så koser jeg meg med å slenge beina høyt med laptopen på fanget og fjernsynet stående på i bakgrunn :Nikke:

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Skriver litt med en mann jeg skal treffe til helgen. Veldig spent :)

Skrevet

Tvinner tommeltotter og venter på samboeren. Han er ute på byen. Han sa han skulle komme hjem når det stenger om en time, men jeg er utålmodig. Prøver å la være å sende meldinger :P

Skrevet

Leser trolle tråder på KG.

Skrevet (endret)

Venter på at kjæresten skal komme hjem. Fredagspizzaen er i ovnen og øl i kjøleskapet.

Fredag :hjerte:

Endret av Evans
Skrevet

Ja ja, dere som har kjæreste er heldige t.o.m kan dere kose sammen.

I kveld blir det ingenting på meg kanskje kino.

Skrevet

Jeg har vært på jobb, nå skal jeg hjem og rydde litt og dusje, før det blir ut på byen i kveld :)

• Liker 1
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Straks på butikken for å handle inn god mat til helgen + godteri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...