AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #921 Del Skrevet 26. august 2015 Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forglemmegei Skrevet 27. august 2015 #922 Del Skrevet 27. august 2015 O_O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #923 Del Skrevet 30. august 2015 ser forskjellige videoer på youtube. Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 30. august 2015 #924 Del Skrevet 30. august 2015 Nettopp spist pizza Ser på tidenes dårligste serie Senere skal jeg legge på nytt sengetøy, ta en yogasession en gåtur før jeg skal dusje og legge meg i helt ren seng <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 31. august 2015 #925 Del Skrevet 31. august 2015 Ryddet i henohold til reglene. Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Selvmordstanker, selvskadingsmetoder og tanker om spiseforstyrrelser. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge disse temaene, og forstår at mange kan ha behov for å skrive om problemene sine. Samtidig kan vi i Kvinneguiden ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe. Derfor vil slike tråder kunne bli stengt, og vi henviser til steder der man kan prate med noen som har kompetanse til å håndtere slike situasjoner. Se dette innlegget for utfyllende forklaring. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 31. august 2015 #926 Del Skrevet 31. august 2015 Nettopp spist pizza Ser på tidenes dårligste serie Senere skal jeg legge på nytt sengetøy, ta en yogasession en gåtur før jeg skal dusje og legge meg i helt ren seng <3Kan jeg spørre hvilken serie det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 31. august 2015 #927 Del Skrevet 31. august 2015 Kan jeg spørre hvilken serie det var? Pretty Little Liars Så halve første sesong og syns den var så dårlig at jeg holdt på å krepere Men så lider jeg av serie-ocd. Jeg må se alle serier jeg har begynt på fra begynnelse til slutt Har googlet serien så jeg vet allerede hvem som er hva osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #928 Del Skrevet 31. august 2015 Gråter mye i kveld Skal til dyrlegen i morgen ettermiddag for å avlive min beste venn :/Anonymous poster hash: e9fb5...de4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. august 2015 #929 Del Skrevet 31. august 2015 Gråter mye i kveld Skal til dyrlegen i morgen ettermiddag for å avlive min beste venn :/Anonymous poster hash: e9fb5...de4 Så trist! Hva slags dyr er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 31. august 2015 #930 Del Skrevet 31. august 2015 Gråter mye i kveld Skal til dyrlegen i morgen ettermiddag for å avlive min beste venn :/Anonymous poster hash: e9fb5...de4 Uff så trist Det er noe man aldri vil gjøre men som skjer en gang Jeg vil tenke på deg og vennen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #931 Del Skrevet 31. august 2015 Så trist! Hva slags dyr er det? IlderAnonymous poster hash: e9fb5...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 31. august 2015 #932 Del Skrevet 31. august 2015 IlderAnonymous poster hash: e9fb5...de4 Jeg har ingen erfaring med ilder selv, men de virker som livlige og skjønne dyr. Håper det går bra for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #933 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg har ingen erfaring med ilder selv, men de virker som livlige og skjønne dyr. Håper det går bra for deg! Det er de absolutt Går bra, men syns det bare blir vanskeligere for hver gang et dyr går bort/må avlives. Har hatt forskjellige dyr hele livet så har mistet noen kan man si Anonymous poster hash: e9fb5...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #934 Del Skrevet 2. september 2015 er det ingen som driver med noe spennende her ? Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 2. september 2015 #935 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg ser på Ut av stillheten mens jeg spiser kinamat fra tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 2. september 2015 #936 Del Skrevet 2. september 2015 er det ingen som driver med noe spennende her ?Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Ikke noe mer spennende enn at jeg er glad mannen ikke er hjemme i kveld, fordi jeg fikk mensen i går. Og det betyr at jeg i ett døgn går og fiser skikkelige eggestinkendedødligebombefiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 2. september 2015 #937 Del Skrevet 2. september 2015 Hører på regnet Ser på en serie om folk som plutselig kommer tilbake fra de døde og ser på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #938 Del Skrevet 2. september 2015 Akkuratt ferdig med en oppgave hvor jeg analyserte en studie om hvorvidt høyt fettinntak og lavt karbohydrat påvirker blodsukker og vekt hos pasienter med diabetes II. Anonymous poster hash: cb644...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 2. september 2015 #939 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg har nettopp kommet hjem og fått dusja, så nå skal jeg legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 2. september 2015 #940 Del Skrevet 2. september 2015 Skriver, skriver, skriver... har gjort det i hele to uker uten å ha fått gjort annet enn det mest nødvendige. Jobber med et stort prosjekt. Veldig spennende, men sinnssykt mye jobb og ting som må gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå