Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte og få rusa meg godt ned på kong alkohol nå. Det står noen flasker og roper på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg kjedar meg. Lurar på å opne ei flaske vin

Synes det høres ut som en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå har jeg meg en hvil på sengen. Trøtt etter jobb. Om en stund skal jeg besøke daten  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Synes det høres ut som en god ide.

Ja, syns eigentleg det, eg og. Har noko vin på kjølen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns eigentleg det, eg og. Har noko vin på kjølen

Da er det lite og lure på, skål :vin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med hovent og bedøvet ansikt etter kirurgisk fjerning av to visdomstenner. Au :frown:

Vurderer om det er trygt å drikke vin når man tar 600 mg ibux og 1000mg paracet hver 6. time..

Tar aldri smertestillende så er litt usikker. Men vil ingenting annet enn å se på grey`s anatomy mens jeg drikker litt herlig kald hvitvin. Det hadde vært en fin torsdagskveld :vin:

Endret av Studentene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med hovent og bedøvet ansikt etter kirurgisk fjerning av to visdomstenner. Au :frown:

Vurderer om det er trygt å drikke vin når man tar 600 mg ibux og 1000mg paracet hver 6. time..

Tar aldri smertestillende så er litt usikker. Men vil ingenting annet enn å se på grey`s anatomy mens jeg drikker litt herlig kald hvitvin. Det hadde vært en fin torsdagskveld :vin:

Tror det er lurt å være forsiktig med alkohol da. Ring legevakt og spør om du kan drikke og hvor mye eventuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Sitter her med hovent og bedøvet ansikt etter kirurgisk fjerning av to visdomstenner. Au :frown:

Vurderer om det er trygt å drikke vin når man tar 600 mg ibux og 1000mg paracet hver 6. time..

Tar aldri smertestillende så er litt usikker. Men vil ingenting annet enn å se på grey`s anatomy mens jeg drikker litt herlig kald hvitvin. Det hadde vært en fin torsdagskveld :vin:

Alkohol er smertestillande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her med hovent og bedøvet ansikt etter kirurgisk fjerning av to visdomstenner. Au :frown:

Vurderer om det er trygt å drikke vin når man tar 600 mg ibux og 1000mg paracet hver 6. time..

Tar aldri smertestillende så er litt usikker. Men vil ingenting annet enn å se på grey`s anatomy mens jeg drikker litt herlig kald hvitvin. Det hadde vært en fin torsdagskveld :vin:

Vil tro at et par glass som drikkes rolig er ok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at et par glass som drikkes rolig er ok :)

Nå er det best og vite når vi snakker om medikamenter. Jeg vil anbefale at man ringer eventuelt legevakt og spør, før man inntar alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt å være forsiktig med alkohol da. Ring legevakt og spør om du kan drikke og hvor mye eventuelt.

 

Alkohol er smertestillande

 

Nå er dere djevelen og engelen på skulderen min her :fnise:

 

Fornuftig sett burde jeg høre på Gothminister. Kanskje jeg heller skal lage brownies og la denne operasjonen bli en unnskyldning til å trøstespise usunn mat haha. Uansett om vin frister mer. Men et par glass som happiest nevner, er kanskje ikke det verste. Kan hente meg et lite glass og se. Skal først ha påfyll på smertestillende så kan jeg ta et lite glass vin etterpå.

 

Skal hvert fall ikke svelge så mye smertestillende og allergitablett med vin :fnise:

 

Edit: Okay, da hører jeg på Gothminister i kveld :blomst:

Endret av Studentene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er dere djevelen og engelen på skulderen min her :fnise:

 

Fornuftig sett burde jeg høre på Gothminister. Kanskje jeg heller skal lage brownies og la denne operasjonen bli en unnskyldning til å trøstespise usunn mat haha. Uansett om vin frister mer. Men et par glass som happiest nevner, er kanskje ikke det verste. Kan hente meg et lite glass og se. Skal først ha påfyll på smertestillende så kan jeg ta et lite glass vin etterpå.

 

Skal hvert fall ikke svelge så mye smertestillende og allergitablett med vin :fnise:

 

Edit: Okay, da hører jeg på Gothminister i kveld :blomst:

Jeg tror og egentlig vet at du gjør det best ved og ikke drikke alkohol. Man skal ikke spøke med medikamenter sammen med alkohol.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Nå er dere djevelen og engelen på skulderen min her :fnise:

 

Fornuftig sett burde jeg høre på Gothminister. Kanskje jeg heller skal lage brownies og la denne operasjonen bli en unnskyldning til å trøstespise usunn mat haha. Uansett om vin frister mer. Men et par glass som happiest nevner, er kanskje ikke det verste. Kan hente meg et lite glass og se. Skal først ha påfyll på smertestillende så kan jeg ta et lite glass vin etterpå.

 

Skal hvert fall ikke svelge så mye smertestillende og allergitablett med vin :fnise:

 

Edit: Okay, da hører jeg på Gothminister i kveld :blomst:

Det er fornuftig å ha eit fornuftig forhald til smertestillande og alkohol :P

Eg anar ikkje kor mykje smerte du har, men eg tenkte då på å kutta ut pillene og bruka alkohol som smertestillande. Berre eit forslag, Tvilar på om eg hadde gått for dette om eg hadde hatt vondt (eg har aldri vondt og tek aldri smertestillande, men alkohol drikk eg) 

Dette vart eit merkeleg innlegg (har berre drukke ein sip av iskald raudvin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og egentlig vet at du gjør det best ved og ikke drikke alkohol. Man skal ikke spøke med medikamenter sammen med alkohol.

 

Da skal jeg heller bruke kvelden på å fråtse i all den maten jeg klarer å få inn i munnen etter at tannlegen reduserte gapeevnen min med 80 %. Må muligens kjøre brownisen i blenderen sammen med is og drikke den med sugerrør :fnise:

Endret av Studentene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...