Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman

Jeg kan godt være detaljert. Jeg runka i 23 tiden. Deretter trente jeg styrke (Skulder, biceps, triceps og bryst) Ble i kjempegodt humør av treningen, men lukta meksikansk horehus, så nå har jeg tatt en dusj. Nå drikker jeg cola og håper at jeg blir trøtt snart. Eller så får jeg bare fortsette å trene, bli svett og dusje en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

På byen med Silfen. Ho naila alle mannfolk. Eg sat at med ein frå Australia som elska Noreg. Mykje brask, mykje god mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

I går kveld så lagde jeg meg en deilig hamburger, så en Hitchcock-film deretter en Tarantino-film, så gikk jeg tur i ca 45 minutter, dusjet, tok meg en kopp te og la meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

På byen med Silfen. Ho naila alle mannfolk. Eg sat at med ein frå Australia som elska Noreg. Mykje brask, mykje god mannfolk.

Australierer er pene folk :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På byen med Silfen. Ho naila alle mannfolk. Eg sat at med ein frå Australia som elska Noreg. Mykje brask, mykje god mannfolk.

Jeg så dere :knise:

Jeg var på samme pub som dere. Silfen klinte vel med 4 menn? Hun gikk fra den ene til den andre.

SoP er en skikkelig pen dame! Jeg lå merke til at flere menn prøvde å sjekke henne opp. Også var hun sykt god til å danse!

:danse:

Anonymous poster hash: 94dbb...9f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paaarty 😀 Etter en hard uke med jobbing og ikke noe ''sosialt'' liv , så blir det deilig med en fest 🎉.

Endret av Wawii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg så dere :knise:

Jeg var på samme pub som dere. Silfen klinte vel med 4 menn? Hun gikk fra den ene til den andre.

SoP er en skikkelig pen dame! Jeg lå merke til at flere menn prøvde å sjekke henne opp. Også var hun sykt god til å danse!

:danse:Anonymous poster hash: 94dbb...9f1

Seriøst? De er reine Thelma and Louise :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på pc hos mine to beste venninner og skal spise taco :biggrin:



Anonymous poster hash: f4871...8da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jeg så dere :knise:

Jeg var på samme pub som dere. Silfen klinte vel med 4 menn? Hun gikk fra den ene til den andre.

SoP er en skikkelig pen dame! Jeg lå merke til at flere menn prøvde å sjekke henne opp. Også var hun sykt god til å danse!

:danse:

Anonymous poster hash: 94dbb...9f1

Hæ?

Sei første bokstaven på puben me var på då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort. Kommet nettopp hjem fra tur til de gamle, alle her er som vanlig utilgjengelige. Får vel koke noe og sette på en film etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Sei første bokstaven på puben me var på då.

 

Den er på torget og starter på F. SoP i svart kjole, høye heler og bare bein. Silfen i hvit kjole og hvite sko. 

Anonymous poster hash: 94dbb...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den er på torget og starter på F. SoP i svart kjole, høye heler og bare bein. Silfen i hvit kjole og hvite sko. 

Anonymous poster hash: 94dbb...9f1

 

 

 

Hæ?

Sei første bokstaven på puben me var på då.

 

 

Jeg har lyst å se hvordan Silfen ser ut? Har hun lagt sin egne bilder her på forum? :) :)

Anonymous poster hash: d119a...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på en klesvask så jeg kan legge meg. I mellomtiden sitter jeg godt innpakket i dynen min i godstolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stringfellow1

 svarte på noen spørreundersøkelser over internett, og så skal jeg kanskje spille litt dataspill.

 men jeg slenger meg sikkert i køya ganske tidlig i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjeder meg

Det kan også være mulig :D her i Norge er det alt mulig :D ingen som gidder å være venn men andre folk å ha det gøyyyyy :) .

Anonymous poster hash: d119a...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...