AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #781 Del Skrevet 28. juni 2015 krangler med kjæresten Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #782 Del Skrevet 28. juni 2015 Ingenting spesielt som vanlig Anonymous poster hash: a65f6...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 28. juni 2015 #783 Del Skrevet 28. juni 2015 Spiser drittmat, ser på dårlige filmer, jeg spiller sims og typen spiller poker. Søndag <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2015 #784 Del Skrevet 28. juni 2015 Ser på "V for Vendetta" på TV. Anonymous poster hash: 3cc1e...40f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 29. juni 2015 #785 Del Skrevet 29. juni 2015 Gratulerer med dagen som var, tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #786 Del Skrevet 29. juni 2015 Trening. Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #787 Del Skrevet 1. juli 2015 Sitter på wikipedia, og ser på tv. Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 3. juli 2015 #788 Del Skrevet 3. juli 2015 Skal game gjennom final fantasy serien gjennom helga, begynner i kveld. Det blir artig, men jeg tviler på at jeg blir ferdig med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 3. juli 2015 #789 Del Skrevet 3. juli 2015 Kjører gjennom sesong 4 av The Glades, mens jeg hekler og savner mannen min som har vært bortreist i 1 uke nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 3. juli 2015 #790 Del Skrevet 3. juli 2015 Later som at jeg ikke skal opp igjen kl 6 og nyter livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #791 Del Skrevet 5. juli 2015 Ser på tv2-nyhetene, og kjeder meg. Scheme Worm Nuclear alien Space spy ISIS undercover agent area 51 Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 5. juli 2015 #792 Del Skrevet 5. juli 2015 Ser på stand-up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #793 Del Skrevet 7. juli 2015 Sitter på KG og leser i den tråden om "hva er det verste tilfellet av oversharing du har sett på facebook" Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #794 Del Skrevet 8. juli 2015 vært på trening Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #795 Del Skrevet 14. juli 2015 Er det seriøst ingen som driver med noe som helst i kveld ? Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 14. juli 2015 #796 Del Skrevet 14. juli 2015 Er det seriøst ingen som driver med noe som helst i kveld ? Anonymous poster hash: 3cc1e...40f Siden jeg har en fraværende kjæreste som jobber med sitt, så sitter jeg her i undertøyet med potetgull og M, mens jeg leser inne på kg og hører på rammstein. Godt nok svar for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 14. juli 2015 #797 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg skriver en oppgave om kjøttmeis, men det er vel ikke så interessant å vite for andre. Veldig mye dødtid og det er til tider veldig gørrkjedelig fordi de derre meisene så å si aldri gjør noe interessant å skrive ned. Takk gud for kamera med bevegelsessensor, ellers hadde det rablet for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 14. juli 2015 #798 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg skriver en oppgave om kjøttmeis, men det er vel ikke så interessant å vite for andre. Veldig mye dødtid og det er til tider veldig gørrkjedelig fordi de derre meisene så å si aldri gjør noe interessant å skrive ned. Takk gud for kamera med bevegelsessensor, ellers hadde det rablet for meg. Nå måtte jeg google kjøttmeis. "Kryssfostret kjøttmeis tente seksuelt på blåmeis av det motsatte kjønn, og reagerte aggressivt mot blåmeis av samme kjønn." Hvordan fant de ut at kjøttmeisen tente seksuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 14. juli 2015 #799 Del Skrevet 14. juli 2015 Nå måtte jeg google kjøttmeis. "Kryssfostret kjøttmeis tente seksuelt på blåmeis av det motsatte kjønn, og reagerte aggressivt mot blåmeis av samme kjønn." Hvordan fant de ut at kjøttmeisen tente seksuelt? Hvor hentet du det fra? Det blir gjort diverse eksperimenter for å finne ut slike ting. Om det var en hann kjøttmeis så kan de finne ut seksuell tiltrekning av at han utfører en parringsdans for hunnen, en kan også lese av dette på hunnen av hvordan hun reagerer på en av artene sine parringsdanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 14. juli 2015 #800 Del Skrevet 14. juli 2015 Hvor hentet du det fra? Det blir gjort diverse eksperimenter for å finne ut slike ting. Om det var en hann kjøttmeis så kan de finne ut seksuell tiltrekning av at han utfører en parringsdans for hunnen, en kan også lese av dette på hunnen av hvordan hun reagerer på en av artene sine parringsdanser. http://forskning.no/biologi-dyreverden-fugler-evolusjon/2008/02/seksuelt-frustrert-kjottmeis-i-feil-reir Stakkar seksuelt frustrerte kjøttmeis. Så mye dans og ingen hanky panky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå