xeno Skrevet 1. februar 2015 #481 Del Skrevet 1. februar 2015 Slutt å la deg utnytte av utspekulerte kvinnfolk, hadde hun likt deg, hadde hun kjøpt reisa selv. Jeg sier det ikke for å være slem altså Enig i dette! Jenter he he ingen kan utnytte meg... Selvfølgelig kan alle betale til seg selv sydentur. Men jeg ønsker selv være gentleman. vet ikke om hun liker meg eller ikke men hun smiler hele tiden til meg. Det hadde vært deilig at jeg kunne tatt sydentur til Hawaii. Eksotisk reise hadde det vært ekstremt deilig. Hva vet man hva det betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. februar 2015 #482 Del Skrevet 1. februar 2015 Jenter he he ingen kan utnytte meg... Selvfølgelig kan alle betale til seg selv sydentur. Men jeg ønsker selv være gentleman. vet ikke om hun liker meg eller ikke men hun smiler hele tiden til meg. Det hadde vært deilig at jeg kunne tatt sydentur til Hawaii. Eksotisk reise hadde det vært ekstremt deilig. Hva vet man hva det betyr. Ok. Jeg bare sier at man ikke kan kjøpe kjærlighet, det vil aldri være det fra hennes side da. Tenk på det En gentleman er så mye annet enn penger. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 1. februar 2015 #483 Del Skrevet 1. februar 2015 ikveld gamer jeg league of legends å titter litt på twitch league streams. så tenkte jeg fyre opp med litt gta 5 online snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 1. februar 2015 #484 Del Skrevet 1. februar 2015 Ser over alternativene jeg har for en nettside og driver litt planlegging av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 1. februar 2015 #485 Del Skrevet 1. februar 2015 He he he. Selv jeg er ikke fordi at jeg har penger eller hva det skal være. Som person er jeg hvis jeg kjenner liksom deg så kan jeg si til deg " hei du blir du med der osv osv at vi kan ha det gøy etc etc" Jeg er person som at jeg kan betale alt. Det handler ikke om penger eller hva det skal være. Slik er jeg som person. Ok. Jeg bare sier at man ikke kan kjøpe kjærlighet, det vil aldri være det fra hennes side da. Tenk på det En gentleman er så mye annet enn penger. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. februar 2015 #486 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 1. februar 2015 #487 Del Skrevet 1. februar 2015 I kveld sitter jeg her og angrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 2. februar 2015 #488 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg utsetter. Alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. februar 2015 #489 Del Skrevet 2. februar 2015 He he he. Selv jeg er ikke fordi at jeg har penger eller hva det skal være. Som person er jeg hvis jeg kjenner liksom deg så kan jeg si til deg " hei du blir du med der osv osv at vi kan ha det gøy etc etc" Jeg er person som at jeg kan betale alt. Det handler ikke om penger eller hva det skal være. Slik er jeg som person. Men det er jo nettopp akuratt sånne personer som deg som desverre blir utnyttet Du gjør det sikkert bare for å være snill, men jeg håper du tenker deg godt om og er observant på hvem du spanderer på. I kveld sitter jeg her og angrer Hva angrer/angret du på da? -- Nå har jeg nesten nettopp kommet hjem fra jobb. Må skjekke facebook og KG`s oppdateringer før jeg burde legge meg. Tidligvakt i morgen! ...Men så er det denne dokumentaren på TV2 som begynner om 10 minutter da...Det aner meg at jeg blir trøtt i morgen tidlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 2. februar 2015 #490 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg og samboer har akkurat spist dessert og nå er jeg sulten igjen. Tenker å lage meg en brødskive med makrell i tomat og så skal jeg legge meg om ikke så lenge. Har fått menstruasjon nå til tross for Provera så er ikke akkurat i toppform for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 2. februar 2015 #491 Del Skrevet 2. februar 2015 Men det er jo nettopp akuratt sånne personer som deg som desverre blir utnyttet Du gjør det sikkert bare for å være snill, men jeg håper du tenker deg godt om og er observant på hvem du spanderer på. Hva angrer/angret du på da? -- Nå har jeg nesten nettopp kommet hjem fra jobb. Må skjekke facebook og KG`s oppdateringer før jeg burde legge meg. Tidligvakt i morgen! ...Men så er det denne dokumentaren på TV2 som begynner om 10 minutter da...Det aner meg at jeg blir trøtt i morgen tidlig!! Var ikke noe verre enn at jeg spiste noe med laktose, og fikk veldig vondt i magen. Det er sånt jeg lærer av, håper jeg, var litt sløv bare. Ble du trøtt i morges? Greit å se at flere sliter litt med den selvdisiplinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 2. februar 2015 #492 Del Skrevet 2. februar 2015 Var ikke noe verre enn at jeg spiste noe med laktose, og fikk veldig vondt i magen. Det er sånt jeg lærer av, håper jeg, var litt sløv bare. Ble du trøtt i morges? Greit å se at flere sliter litt med den selvdisiplinen aaah, ja man lærer (forhåpentligvis) av sine egne feil! Jeg skrev dette innlegget for 1 time siden, så " morges" har ikke vært enda Har ikke kommet meg i seng enda og skal opp om 6 timer så ja, jeg blir nok trøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 2. februar 2015 #493 Del Skrevet 2. februar 2015 aaah, ja man lærer (forhåpentligvis) av sine egne feil! Jeg skrev dette innlegget for 1 time siden, så " morges" har ikke vært enda Har ikke kommet meg i seng enda og skal opp om 6 timer så ja, jeg blir nok trøtt.. åååja, jeg har en smule underlig døgnrytme for tiden ps. og bør nok lese litt nøyere innlegg av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 2. februar 2015 #494 Del Skrevet 2. februar 2015 Men til trådens tema: Jeg baker brød nå ved midnattstider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 2. februar 2015 #495 Del Skrevet 2. februar 2015 Er på jobb, har en liten te-pause nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. februar 2015 #496 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #497 Del Skrevet 14. februar 2015 I kveld skal jeg legge meg og grine som unge på 5 år. Venneløs og livet blir kjedelig for hver dag. Anonymous poster hash: d119a...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 14. februar 2015 #498 Del Skrevet 14. februar 2015 I kveld skal jeg skrive søknaden til HELFO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. februar 2015 #499 Del Skrevet 14. februar 2015 (endret) . Endret 3. juli 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. februar 2015 #500 Del Skrevet 17. februar 2015 Får klokka til å gå til jeg skal legge meg, om forhåpentligvis mindre enn en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå