Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Satt risengrynsgrøten tilside i snøen slik at den er klar for dessert. Venter på at den skal kjøle ned så skal jeg piske opp krem med jordbær og vafler til. Rolig kveld her hjemme altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå ta deg tur på kino. Se på Hobbiten nye filmen hvis du har sett den :)

Ikke noe spesielt. Vurderer en konsert, men har ingen å gå med, så tror jeg står over.

Anonymous poster hash: d119a...7eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg droppet filmen jeg :)

Orker ikke å se på fantasy filmer blir litt alt for kjedelig(bare sovner helt). Men hvis det hadde vært komedie filmer på kino som er bra da hadde det ikke vært noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glor på tv her også. Kjeder meg og føler meg ensom, så blir nok senga snar så jeg slipper å tenke så mye.

:klem:

Jeg har sovet på sofaen i kveld, og nå ser jeg på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Sovnet kl 23, våknet noe over midnatt av en føkkings sirene, nå er det fest, fyll, slossing og en jævla sigøyner på surt trekkspill utenfor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er på kino :) venter på at filmen horrible bosses 2 skal begynne... Det var på tide at jeg kom meg ute av huset etter 3 dager i huset. Kjedelig når alt er stengt på byen.( når det er Jul)

Endret av xeno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg ser film. Control (fra 2004). Spiser ferske, hjemmelagde rundstykker med tjukkpølse og majones, drikker kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser film. Control (fra 2004). Spiser ferske, hjemmelagde rundstykker med tjukkpølse og majones, drikker kaffe.

Åhh Helsekost.. Godt det ikke var blodpudding da... hahahahahha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...