Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på en bokbutikk som har åpent til midnatt og gikk berserk. Det eneste som stoppet min kjøpegalskap, var det faktum at jeg måtte også bære hjem alle bøkene. Jeg trenger ikke helsestudio, det holder med slike kjøpeorgier nå og da. Og nå skal jeg - som den skap-OCD-pasienten jeg er - selvsagt registrere alle innkjøpene i mitt online-bibliotek. Samtidig tar jeg meg en alkoholfri cocktail og røyker som en skorstein. Good times.

Hahahhaha ååååååhhhhhhhh Jeg kjenner den følelsen der.... Er sånn med filmer jeg.. filmras... LIVSFARLIG!!

I kveld.... ja nå er jo det litt sent.... men natten er alltid lang. Bare deilig man ikke skal på jobb, tenker nå jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Hahahhaha ååååååhhhhhhhh Jeg kjenner den følelsen der.... Er sånn med filmer jeg.. filmras... LIVSFARLIG!!

I kveld.... ja nå er jo det litt sent.... men natten er alltid lang. Bare deilig man ikke skal på jobb, tenker nå jeg

Å ja, du lider av den samme galskapen du med :fnise:

Jeg pleier å avlegge den britiske Amazon-siden et aldri så lite besøk rett etter jul når det er salg. Og da kjøpes det inn filmer i massevis og lassevis. Finner alltid noe fra ønskelisten som selges til spottpris. Og siden jeg bor i utlandet, slipper jeg å tenke på toll- og avgiftsgrenser.

Når det er sagt, så streamer jeg en god del. Og hvis det viser seg at filmen/serien er så knallbra at jeg glatt ser den to ganger, så blir den også kjøpt. Om enn kun for ekstramaterialet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

I går ble det en liten haug drinker rett etter jobb.

I dag har jeg jogget, vært på lang tur og shoppet så i kveld skal jeg bare slappe av :) Har inntatt et stort og digg hjemmelaget burgermåltid og skal bare krype sammen i sofaen og se på serier, film og game i stearinlysbelagt lun leilighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planlegger neste lønningsshopping av klær. Trenger litt av hvert, men har ikke så mye å rutte med denne måneden, så da må en lage prioriteringsliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nettopp kommet hjem. Skiftet til en kosekjole og forbereder en fin middag. Skal dusje meg og sminke meg. Ha på en fin kjole før 2 veninner kommer på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fredag som var så sa kompis til meg når jeg har vært på jobb.

" Vet du hva? Når det regner ute så blir det ikke mye å finne på om helgen i Norge her. Det er helt umulig å komme seg ute da blir du klissblaut og det er ikke artig. Jeg skulle ønsket at det ikke hadde vært regn om helgen da kunne man finne på "

Han har det 100% riktig! Skal ut å kjøpe meg kebab for å spise og tilbake hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...