Gå til innhold

Heit fastlege

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, hilsen gutt 16 år som liker trolletøyse da regner jeg med.

Ingen med vagina(eller noen som har endel erfaring med vaginaer) kødder med sånt og tror andre med vagina går på den.

Mens vi snakker om tematikken, så kan jeg fortelle min historie. Jeg kan faktisk le litt av den i dag...over meg selv altså!

Jeg ble tent av min fastlege! Det som skiller meg og TS er at min fastlege var en kvinne.....( og jeg er en kvinne). Jeg har alltid synes at hun legen min er utrolig flink, koselig og pen til sin alder å være. I tillegg har hun en stor og kraftig damerumpe....

Av en eller annen grunn, så begynte jeg plutselig å bli fasinert av henne. Nesten betatt på en måte. Begynte å google henne, tenke mye på henne, ect. Og plutselig begynte jeg som aldri hadde tent på andre kvinner før, å fantasere om denne kvinnelige legen min. Jeg så for meg henne i seksuell aktivitet, der hun feks satt oppå mannen sin og ridde han. Og jeg ble faktisk opphisset av det.,,...Jeg tipper hun er 15-16 år eldre enn meg....Dette er nå riktignok noen år siden, og ting dabbet bare av. Denne perioden oppstod etter at jeg hadde hatt en litt vanskelig periode, og jeg hadde grått inne på hennes kontor. Muligens at det var hennes omsorg og forståelsesevne, som gjorde at jeg ble så fasinert/smigret eller betatt av henne. Det varte bare kanskje 6 mnd da...

Ingenting skjedde, ingenting ble fortalt, ect...

Jeg har fortsatt samme lege:-)

Det jeg ville si er at dersom du ønsker å få tak i denne fastlegen din...så må du iallefall gå riktig frem. Du må skifte fastlege! Han kan ikke ha et forhold til sine passienter, det er faktisk veldig ille for hans karriere.

Skift lege, og etter du har skiftet, så kan du heller prøve å ta kontakt på et vis, og se om han er like keen.

Du er ikke den eneste som har vært betatt/Forelsket, kåt på din lege, det er jo jeg også et eksempel på :fnise:

Anonymous poster hash: 9601f...9e0

Videoannonse
Annonse
Gjest Christina146
Skrevet

Jeg har den deiligste fastlegen noensinne. Har lyst til å bli tatt i gynekologstolen neste gang han roter i underlivet mitt. Sist gang var han ukomfortabel med å granske der nede, det var 2 gangen jeg møtte ham. Har så rått lyst på ham. Er 10 år yngre enn ham.

Magefølelsen min forteller meg at han kunne gjort det om han vet det ikke får konsekvenser.

Eller skal jeg holde denne fantasien for meg selv? Akkurat nå er jeg frustrerende kåt med ingen potensielle sexpartnere i nærheten. Pulserer i underlivet-type følelse. Uutholdelig!!

Anonymous poster hash: dfe6b...04f

Ville holdt dette for meg selv om jeg var deg, i hvert fall med tanke på at han er legen din, og skal ha en profesjonell relasjon til deg.

Tenk om dette kom fram i lyset en gang?

Skrevet

Det er straffbart for leger og annet helsepersonell å ha noe slags seksuelt forhold til pasienter. Legen mister også autorisasjonen hvis han/hun innlater seg på noe sånt. Du kan fantasere så mye du vil, men i de aller fleste tilfelle vil du ikke komme noen vei hvis du prøver deg på legen din.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er et troll da ingen kvinne i verden klarer tenne på eller glede seg til å sette inn spiral. Eller p-ring om det er hva du skal putte oppi der.

Det blir som å anta at man får orgasme av rier.

P-stav er i armen, P-ring setter du opp selv, og spiral anbefales ikke før du har fått barn.

Men jeg skjønner helle ikke hvilken glede TS skulle fått ut av det... Vanlig praksis er at sykepleier/kontordame kommer inn under GU-undersøkelsen. :)

Noen får orgasme under fødsel, men langt fra alle.

Jeg selv trodde det skulle være skikkelig vondt, men jeg har opplevd større smerter enn det der.

Anonymous poster hash: d8330...723

Gjest BræikingBæd
Skrevet

P-stav er i armen, P-ring setter du opp selv, og spiral anbefales ikke før du har fått barn.

Men jeg skjønner helle ikke hvilken glede TS skulle fått ut av det... Vanlig praksis er at sykepleier/kontordame kommer inn under GU-undersøkelsen. :)

Noen får orgasme under fødsel, men langt fra alle.

Jeg selv trodde det skulle være skikkelig vondt, men jeg har opplevd større smerter enn det der.

Anonymous poster hash: d8330...723

Gynefix, altså kobberspiral kan fint settes inn før graviditet og hos unge bare sånn btw ;)

Fødselsorgasme har ingenting med poking i livmorhalsen å gjøre som jo generelt er det som foregår på en GU.

Men for all del, finnes sikkert noen der ute som tenner på plasthansker og spekulum som skrus opp i huffsa og dertil bomullspinner for å ta celleprøver.

Selv tenner jeg veldig lite på å ligge med bakenden utpå noe papirgreier i en klein stilling mens legen tas iskald gelé og skrur opp med flombelysning og putter noe inn så man kjenner litt sånn knivstikkevondt for så å trøkke rundt mot mage og så konkludere med at "her er papir, kle deg og kom inn på kontoret etterpå".

Føler liksom ikke at det kvalifiserer for sexytalk.

AnonymBruker
Skrevet

Forresten er han homo :fnise:

Anonymous poster hash: 2a374...b24
Skrevet

hva med å bytte lege? Da kan du pule så mye du vil med han

Skrevet (endret)

hva med å bytte lege? Da kan du pule så mye du vil med han

Nei. Legen kan ikke "pule så mye han vil" selv om pasienten bytter fastlege. Da mister han lisensen. Det vet leger godt, og for de aller fleste leger er det selvsagt helt uaktuelt å ha et seksuelt forhold til en pasient. De er leger fordi de vil hjelpe pasienter, ikke utnytte dem.

Endret av Reg
Skrevet

Nei. Legen kan ikke "pule så mye han vil" selv om pasienten bytter fastlege. Da mister han lisensen. Det vet leger godt, og for de aller fleste leger er det selvsagt helt uaktuelt å ha et seksuelt forhold til en pasient. De er leger fordi de vil hjelpe pasienter, ikke utnytte dem.

Jeg tenkte ikke på å mens han er på jobb da. Men på privaten kan han vel gjøre som han vil med henne uten at det er noe problem, så sant at pasienten bytter lege. Ellers kan ingen leger noensinne ha sex igjen, ettersom (nesten) alle, inkludert legene, pasienter av en eller annen lege. Eller er jeg helt på villspor nå?

Skrevet

Jeg tenkte ikke på å mens han er på jobb da. Men på privaten kan han vel gjøre som han vil med henne uten at det er noe problem, så sant at pasienten bytter lege. Ellers kan ingen leger noensinne ha sex igjen, ettersom (nesten) alle, inkludert legene, pasienter av en eller annen lege. Eller er jeg helt på villspor nå?

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er jo fortsatt en tidligere pasient. Leger kan pule folk de ikke har hatt noe pasientforhold til, og det er jaggu meg ganske mange det - med mindre man bor på ei øy i Lofoten med 10 fastboende.

Anonymous poster hash: 6782f...517

• Liker 1
Skrevet

Hun er jo fortsatt en tidligere pasient. Leger kan pule folk de ikke har hatt noe pasientforhold til, og det er jaggu meg ganske mange det - med mindre man bor på ei øy i Lofoten med 10 fastboende.

Anonymous poster hash: 6782f...517

I så fall sletter jeg mitt opprinnelige innlegg og tar massiv selvkritikk. Bare av nysjerrighet, finnes det noe "foreldelsesopplegg"? Altså at en lege kan innlede et romantisk/seksuelt forhold til en tidligere pasient hvis lege/pasient forholdet ble avsluttet for f.eks 10 år siden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...