AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #1 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har den deiligste fastlegen noensinne. Har lyst til å bli tatt i gynekologstolen neste gang han roter i underlivet mitt. Sist gang var han ukomfortabel med å granske der nede, det var 2 gangen jeg møtte ham. Har så rått lyst på ham. Er 10 år yngre enn ham. Magefølelsen min forteller meg at han kunne gjort det om han vet det ikke får konsekvenser. Eller skal jeg holde denne fantasien for meg selv? Akkurat nå er jeg frustrerende kåt med ingen potensielle sexpartnere i nærheten. Pulserer i underlivet-type følelse. Uutholdelig!! Anonymous poster hash: dfe6b...04f
LiseOslo Skrevet 27. juni 2014 #2 Skrevet 27. juni 2014 Han er legen din, og det er nok sikkert lurest å holde fantasiene dine for deg selv. 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #3 Skrevet 27. juni 2014 Roter i underlivet? Hva slags undersøkelser er du du har vært gjennom? Anonymous poster hash: fe3f2...ccc 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #4 Skrevet 27. juni 2014 Angrer på jeg ikke var flinkere på skolen og ble lege. For noen heldiggriser.. Forutsatt at ts er reell og ikke noe troll. Anonymous poster hash: 355ba...720
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juni 2014 #5 Skrevet 27. juni 2014 Si det til han og fortell hvordan det gikk etterpå 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #6 Skrevet 27. juni 2014 Man burde ikke gjøre noe med slike fantasier, husk at det er legens karriere det er snakk om. Han har brukt årevis på den utdannelsen. Når det er sagt så kjenner jeg til problemet. Jeg hadde en fysioterapeut som var så grisedeilig at jeg ikke klarte å konsentrere meg når jeg var hos ham. Jeg bytta fysioterapeut, for det ble rett og slett ubehagelig å gå til ham når jeg ikke klarte å la være å tenke "feil" tanker hele tiden. Jeg sa selvsagt ikke noe til fysioterapeuten om dette. Anonymous poster hash: 5d2be...e19
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #7 Skrevet 27. juni 2014 Angrer på jeg ikke var flinkere på skolen og ble lege. For noen heldiggriser.. Forutsatt at ts er reell og ikke noe troll. Anonymous poster hash: 355ba...720 Er ikke troll, bare kåt på legen min. Utrolig hva litt omsorg gjør med en kvinnepsyke. Synes jeg har bra kjemi med ham, han har begynt å løsne opp litt mer. Har vært der ca. 1 gang i måneden, typisk "ung jente"-problemer. Skulle gjerne hatt ham i stallen min ... :wow: :wow: Anonymous poster hash: d3972...d59
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #8 Skrevet 27. juni 2014 Er ikke troll, bare kåt på legen min. Utrolig hva litt omsorg gjør med en kvinnepsyke. Synes jeg har bra kjemi med ham, han har begynt å løsne opp litt mer. Har vært der ca. 1 gang i måneden, typisk "ung jente"-problemer. Skulle gjerne hatt ham i stallen min ... :wow: :wow: Anonymous poster hash: d3972...d59 Jøss. En skikkelig flørtejente du. En stall full av hingster? Anonymous poster hash: 355ba...720
utinaturen Skrevet 27. juni 2014 #9 Skrevet 27. juni 2014 Jeg har den deiligste fastlegen noensinne. Har lyst til å bli tatt i gynekologstolen neste gang han roter i underlivet mitt. Sist gang var han ukomfortabel med å granske der nede, det var 2 gangen jeg møtte ham. Har så rått lyst på ham. Er 10 år yngre enn ham. Magefølelsen min forteller meg at han kunne gjort det om han vet det ikke får konsekvenser. Eller skal jeg holde denne fantasien for meg selv? Akkurat nå er jeg frustrerende kåt med ingen potensielle sexpartnere i nærheten. Pulserer i underlivet-type følelse. Uutholdelig!!Anonymous poster hash: dfe6b...04f Leger kan nekte å behandle pasienter. Møter du opp for ofte for å bli undersøkt nedentil må du nok finne def en ny fastlege. Du blir nok gjennomskuet.
Gjest miss_sara Skrevet 27. juni 2014 #10 Skrevet 27. juni 2014 Ingen leger og pasienter skal omgås på den måten. Greit, du er kåt på han, men tviler på at han vil risikere jobben sin for et ligg med deg. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #11 Skrevet 27. juni 2014 Leger kan nekte å behandle pasienter. Møter du opp for ofte for å bli undersøkt nedentil må du nok finne def en ny fastlege. Du blir nok gjennomskuet. Hehe, skjer det ofte at leger nekter å behandle pasienter som ofte ber om gu? Anonymous poster hash: 4df3e...f85
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #12 Skrevet 27. juni 2014 Leger kan nekte å behandle pasienter. Møter du opp for ofte for å bli undersøkt nedentil må du nok finne def en ny fastlege. Du blir nok gjennomskuet. Har bare vært på GU hos ham en gang, ifm prevensjon. Denne gangen er det også prevensjon som skal diskuteres, og da må prevensjonen settes inn av ham eller en annen person på helsesenteret. :-) Den siste gangen begynte han å tøyse en del med meg, gliste til meg på en måte jeg vet at jeg bare smiler til menn jeg er tent på. Samtidig vet jeg hvordan jeg selv ofte blir misoppfattet av det motsatte kjønn på grunn av at jeg er hyggelig. Grr ... Anonymous poster hash: d3972...d59
Gjest BræikingBæd Skrevet 27. juni 2014 #13 Skrevet 27. juni 2014 Har bare vært på GU hos ham en gang, ifm prevensjon. Denne gangen er det også prevensjon som skal diskuteres, og da må prevensjonen settes inn av ham eller en annen person på helsesenteret. :-) Den siste gangen begynte han å tøyse en del med meg, gliste til meg på en måte jeg vet at jeg bare smiler til menn jeg er tent på. Samtidig vet jeg hvordan jeg selv ofte blir misoppfattet av det motsatte kjønn på grunn av at jeg er hyggelig. Grr ... Anonymous poster hash: d3972...d59 Dette er et troll da ingen kvinne i verden klarer tenne på eller glede seg til å sette inn spiral. Eller p-ring om det er hva du skal putte oppi der. Det blir som å anta at man får orgasme av rier. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #14 Skrevet 27. juni 2014 Dette er et troll da ingen kvinne i verden klarer tenne på eller glede seg til å sette inn spiral. Eller p-ring om det er hva du skal putte oppi der. Det blir som å anta at man får orgasme av rier. Bryr meg ikke om smertene, tenker bare på de deilige fingrene hans. :-P Anonymous poster hash: d3972...d59
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #15 Skrevet 27. juni 2014 Og noen får orgasme av å føde ... O.o Anonymous poster hash: d3972...d59
Gjest BræikingBæd Skrevet 27. juni 2014 #16 Skrevet 27. juni 2014 Bryr meg ikke om smertene, tenker bare på de deilige fingrene hans. :-PAnonymous poster hash: d3972...d59 Ok, hilsen gutt 16 år som liker trolletøyse da regner jeg med. Ingen med vagina(eller noen som har endel erfaring med vaginaer) kødder med sånt og tror andre med vagina går på den. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. juni 2014 #17 Skrevet 27. juni 2014 Ok, hilsen gutt 16 år som liker trolletøyse da regner jeg med. Ingen med vagina(eller noen som har endel erfaring med vaginaer) kødder med sånt og tror andre med vagina går på den. Om det er ei jente kommer hun til å erfare at det ikke er godt, om det er spiral. Fastleger setter vel heller ikke spiral, jeg ble henvist til gynokolog hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #18 Skrevet 27. juni 2014 Om det er ei jente kommer hun til å erfare at det ikke er godt, om det er spiral. Fastleger setter vel heller ikke spiral, jeg ble henvist til gynokolog hvertfall. Unødvendig å si. Trenger ikke grue meg heller. :-) Anonymous poster hash: dfe6b...04f
Gjest BræikingBæd Skrevet 27. juni 2014 #19 Skrevet 27. juni 2014 Om det er ei jente kommer hun til å erfare at det ikke er godt, om det er spiral. Fastleger setter vel heller ikke spiral, jeg ble henvist til gynokolog hvertfall. Off topic, men jeg tror endel leger setter kobberspiral og kanskje hormon og om jeg ikke tar feil. Er noen leger som nekter og da(reservasjonsretten i praksis......). TS er fortsatt en liten tøysegutt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #20 Skrevet 27. juni 2014 Off topic, men jeg tror endel leger setter kobberspiral og kanskje hormon og om jeg ikke tar feil. Er noen leger som nekter og da(reservasjonsretten i praksis......). TS er fortsatt en liten tøysegutt. Hva er poenget? Du ødelegger tråden min. Stikk. Anonymous poster hash: dfe6b...04f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå