Gå til innhold

29 år, jomfru, muslim

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei 29 år gammel jenta, med høy utdanning, får alltid høre at jeg er pen og sexy, bra jobb, sosialt, utadvent, men jomfru.

Jeg kommer fra en religiøs familie (muslimer), jeg har blitt oppdratt med høy moral. Jeg kunne aldri tenk meg å ha sex utenfor ekteskap, og det skal jeg gjøre alt i min makt for å ikke gjøre det. Men her er saken,

jeg finner ikke den rette!!! Det er så utrolig vannskelig å finne en jeg liker for å gifte meg med han. Synes de som ber meg ut, er personer som ligger flere hak under meg, både mentaliteten og kulturen.

Ikke nok med det faktumet at jeg ikke får dekket mine mentale behov (kjærlighet osv) får jeg heller ikke dekket den fysiske behovet. Jeg merker at jeg begynner å få store behov for nærheter. Noen som har ventet så lenge med sex? og hvordan klarte dere det?

Anonymous poster hash: 96f8c...774
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ventet en stund (mann). Jeg tror ikke det hjelper deg at du ser ned på dem du dater, det er et lite flatterende trekk.

Anonymous poster hash: 03ebf...585
  • Liker 2
Skrevet

Med den holdningen der: så lykke til. Ligger mange hakk under din kultur?? En kultur som godtar drap på jenter som har pult litt før ekteskap f.eks? Du bør flytte til et strengt muslimsk land, der dobbeltmoralisne er kulturens høyborg. Det er ikke høy moral å tvinge jenter til å ikke ha sex når de selv ønsker og at gutta puler under en lav sko!!

• Liker 2
Gjest Steamboat
Skrevet

Ville postet på et forum med muslimske jenter om jeg var deg, sikkert lettere å få relevante svar der.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Med den holdningen der: så lykke til. Ligger mange hakk under din kultur?? En kultur som godtar drap på jenter som har pult litt før ekteskap f.eks? Du bør flytte til et strengt muslimsk land, der dobbeltmoralisne er kulturens høyborg. Det er ikke høy moral å tvinge jenter til å ikke ha sex når de selv ønsker og at gutta puler under en lav sko!!

beklager, tror det ble en misforståelse. Jeg mente de fr min egen land. De er første gangs invandrer, og det er veldig vanskelig å finne enn som er like "moderne" "integrert" som meg.

• Liker 1
Gjest miss_sara
Skrevet

Hva mener du med at de er flere hakk under deg med kultur?

AnonymBruker
Skrevet

Ville postet på et forum med muslimske jenter om jeg var deg, sikkert lettere å få relevante svar der.

hvorfor det? jeg vil da vite om det finner noe nordmann som også har ventet lenge. Å ha sex er jo ikke obligatorisk..

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat hva jeg også tenkte. Jeg synes at TS virker veldig ovenpå og ser ned på alle andre som ikke deler hennes tankesett og kultur. Utrolig lite flatterende trekk, som AB585 også skriver.

Anonymous poster hash: fcb0d...7e9

• Liker 1
Skrevet (endret)

Akkurat hva jeg også tenkte. Jeg synes at TS virker veldig ovenpå og ser ned på alle andre som ikke deler hennes tankesett og kultur. Utrolig lite flatterende trekk, som AB585 også skriver.

..

Endret av Loka85
AnonymBruker
Skrevet

Hva om en etnisk norsk mann konverterte til islam? Interessert da ts?

Anonymous poster hash: 2e561...b04
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var virkelig ikke det jeg mente. Jeg er velig integrert i Norge, og det er vanskelig å finne en med samme bakgrunn + 1. gangs invandre som ligger i samme nivå som meg. Det var bare feil ordvalg.

Skrevet

Finn deg en etnisk norsk mann. Mer integrert enn det finner du ikke. Er det ikke bra nok, velger jeg å kalle deg rasist.

• Liker 1
Skrevet

Finn deg en etnisk norsk mann. Mer integrert enn det finner du ikke. Er det ikke bra nok, velger jeg å kalle deg rasist.

Ja for norske menn er SÅ flinke til å spørre jenter ut....

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var virkelig ikke det jeg mente. Jeg er velig integrert i Norge, og det er vanskelig å finne en med samme bakgrunn + 1. gangs invandre som ligger i samme nivå som meg. Det var bare feil ordvalg.

Det er vel ikke vanskelig? Det finnes jo mange i Osloområdet. Hvorfor er du så opptatt av at det skal være 1. gangs innvandrer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel.. De fleste spør hvertfall ikke jenter som deler dine holdninger. Jeg har ikke hatt noen problemer med dette i alle fall. Du må nesten åpne deg litt opp og se på de som likeverdige, og ikke noen som ligger noen nivåer under deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit at ts må finne seg en mann som også er muslim. Det sier seg vel selv. Også for sterkt kristne nordmenn vil det være utenkelig å gifte seg med noen fra en annen religion. Siden religionen er en stor del av livet deres.

Men hvis ts har begrenset sitt valg til ikke bare muslimer, men at de også må være fra samme land og evt samme klan. Da er hun ikke integrert for fem flate øre. Faktisk veldig fordomsfull.

Anonymous poster hash: 2e561...b04
Skrevet

hvorfor det? jeg vil da vite om det finner noe nordmann som også har ventet lenge. Å ha sex er jo ikke obligatorisk..

Fordi her på forumet henger de seg opp i små detaljer og ender opp i en avspring, som gjør at TS aldri får svar.

AnonymBruker
Skrevet

For noen kommentarer.. Selv har jeg ikke ventet så lenge med sex og er heller ikke like gammel som deg, men hvis du ikke vil ha sex før ekteskapet må du bare holde deg målbevisst. Jeg kan forstå ditt problem med å finne en som ligger på ditt "nivå", men har du prøvd å date nordmenn, eller er dette uaktuelt for deg?

Anonymous poster hash: 73b80...783
Skrevet

Derfor kan jo hun spørre. Nemn kvier seg for å spørre muslimske jente pga frykt for represalier. Muslimske menn blir gale om de ser muslimske jenter sammen med ikke-muslimer.

Sånn er det bare!

På tide å bryte det mmønseret. Muslimske menn puler jo absolutt alt de får tak i, og får de ikke tak i så blir det en ny overfallsvoldtekt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For noen kommentarer.. Selv har jeg ikke ventet så lenge med sex og er heller ikke like gammel som deg, men hvis du ikke vil ha sex før ekteskapet må du bare holde deg målbevisst. Jeg kan forstå ditt problem med å finne en som ligger på ditt "nivå", men har du prøvd å date nordmenn, eller er dette uaktuelt for deg?

Anonymous poster hash: 73b80...783

Ingen nordmenn har spurt meg ut faktisk.. får alltid høre at de tror ikke jeg kommer til å si ja. Og ofte kunne jeg sagt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...